Forfatter Emne: Prutter dufter altså særlig lifligt efter en pose TropeMix m. tørrede frugter !  (Læst 1671 gange)

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg har på nuværende tidspunkt lige psykopatguffet en 1/2 pose TropeMix fra Bilka mens jeg har grinet over sol.dk's udløbne rodcertifikat. Det er med tørrede bananskiver, rosiner, ananas, papaya, mango og kokos. Uuughh det smager psyko-godt! Men efter ca. 1-2 timer begynder man altså at gasse sig selv - og vi taler om nogle gasarter som selv kommunekemi ikke ville aftage til destruktion. De ville skulle til udlandet. Og d ik gaz!

Men samtidig dufter de lifligt og også lidt frækt...?!... sådan nogle svulstige exotiske højeksplosive stormprutter. Der står gul røg ud af røvhullet på en når man guffer TropeMix.

Kender du t? og hva sir do t d? Kan du også lide at lufte til dine egne prutter?

vh. Hr. Låsby

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Ååhhhhhh det lettede! Jeg har lige lettet mig ude på porcelænsstolen idet jeg har fyld potten med en omgang svensk tropisk pølseret mix. Og jeg skal da lige love for at det var en væmmelig omgang betonmix der kom i skålen der! Men der er ingen uddunstninger mere umiddelbart.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Snart er du fuldstændigt alene her din narrØv, - nogen burde smide en piratfisk ned i din
`porcelænstol´ så ku du få din elendige rØv bidt af,  :girl_mad:

Ka du føl maj?
« Senest Redigeret: August 08, 2017, 10:01:50 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Snart er du fuldstændigt alene her din narrØv, - nogen burde smide en piratfisk ned i din
`porcelænstol´ så ku du få din elendige rØv bidt af,  :girl_mad:

Ka du føl maj?

Årr du ka vel ta lidt gas... 😆

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Min tante har samme humor som Olsen
« Svar #4 Dato: August 08, 2017, 11:18:57 am »
Lige en tråd som denne mener jeg nu er ganske harmløs. Mega plat JA - så absolut. Men ingen bliver jo hængt ud eller stalket her. Så dette er en type tråde, jeg ikke mener man bør sanktionere.

Man kan bare lade være med at læse det, hvis man ikke kan klare sådanne platheder.

Der ER mennesker, der elsker fækal lokumshumor. Jeg har f.eks. en tante, der har en sådan humor. Man kan ikke være sammen med hende i et kvarter, uden at hun har fyret en eller anden plat vittighed totalt under bæltestedet af. :hyper:

I starten var jeg ved at brække mig over hendes platheder. Men måske fordi jeg har vænnet mig til det nu, er jeg blevet immun overfor det. Så det er hende fortjeneste, at jeg godt kan klare hr. Olsens platheder. Min tante har gjort mig hærdet, da hendes humor minder meget om hr. Olsens..... :yes:
« Senest Redigeret: August 08, 2017, 11:21:04 am af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Trolling motiver
« Svar #5 Dato: August 08, 2017, 11:24:45 am »
Man undrer sig over hvad personen får ud af bevidst chikanere folk og sabotere et debatforum.
Men man mister lidt interessen 2 sekunder efter og afskriver det som et barn der har det sjovt ved at trampe på de andre børns sandslotte og så grine af dem.

Den anden troll hopper selvfølgelig også herind og råber at er uskadeligt når trollen tramper rundt imellem sandslottene.

Årr du ka vel ta lidt gas... 😆

Hej IEET...

Du svarer da selv på denne tråd, så er du ikke bedre end mig. :blum:

Og som jeg har skrevet før, er jeg heller ikke tilhænger af, når hr. Olsen hænger folk ud med adresse, navn o.s.v. Og det har jeg også skrevet til ham mange gange.

MEN det generer mig seriøst ikke, når han laver platte tråde som denne. Jeg mener, at det står ham frit og er en del af hans ytringsfrihed. Og kan man ikke klare plat lokumshumor, kan man lade være med at læse disse tråde.

DOG medgiver jeg, at han bør advare folk, inden han poster en lort eller en erigeret penis. Der er det ikke så god stil bare at poste det op i fjæset på folk uden først at give dem et praj.

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jo jo godt ord igen...

Men dog har jeg aldrig postet en skovlfuld lokumspølser eller en erigeret penis. Men under tråden med feriebedler har du vist postet en omgang svensk pølseret tilberedt ud over lokumsbrættet... uden advarsler... jaaa puuhaaaa! Er det ik rigtig? Puuhaaaaa!

vh.
Hr. Låsby

politisk ukorrekt

• Gæst
TORSKen var det da vist
« Svar #7 Dato: August 08, 2017, 12:24:46 pm »
Jo jo godt ord igen...

Men dog har jeg aldrig postet en skovlfuld lokumspølser eller en erigeret penis. Men under tråden med feriebedler har du vist postet en omgang svensk pølseret tilberedt ud over lokumsbrættet... uden advarsler... jaaa puuhaaaa! Er det ik rigtig? Puuhaaaaa!

vh.
Hr. Låsby

Var der ikke TORSKen?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Jeg har på nuværende tidspunkt lige psykopatguffet en 1/2 pose TropeMix fra Bilka mens jeg har grinet over sol.dk's udløbne rodcertifikat. Det er med tørrede bananskiver, rosiner, ananas, papaya, mango og kokos. Uuughh det smager psyko-godt! Men efter ca. 1-2 timer begynder man altså at gasse sig selv - og vi taler om nogle gasarter som selv kommunekemi ikke ville aftage til destruktion. De ville skulle til udlandet. Og d ik gaz!

Men samtidig dufter de lifligt og også lidt frækt...?!... sådan nogle svulstige exotiske højeksplosive stormprutter. Der står gul røg ud af røvhullet på en når man guffer TropeMix.

Kender du t? og hva sir do t d? Kan du også lide at lufte til dine egne prutter?

vh. Hr. Låsby

låsby idiot Hvad med at du helt og holdent forlod D-D.dk med al din ævlede kommentarer - ikke at jeg er sart, men der er sq for mange gedelorte og grise do herind fra dig ..  :drag_08: :drinks:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

vh. Hr. Låsby

låsby idiot Hvad med at du helt og holdent forlod D-D.dk med al din ævlede kommentarer - ikke at jeg er sart, men der er sq for mange gedelorte og grise do herind fra dig ..  :drag_08: :drinks:

Hov hov kammerat! Kan vi SÅ lige få kammertonen!

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: TORSKen var det da vist
« Svar #10 Dato: August 08, 2017, 10:33:43 pm »
Jo jo godt ord igen...

vh.
Hr. Låsby

Var der ikke TORSKen?

Jo det var så! Torsten Torsk Bunkefis - husker det klart! Magen til lokum at bringe her på vor allesammens uskyldige debattos.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6438.0

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil

vh. Hr. Låsby

Hov hov kammerat! Kan vi SÅ lige få kammertonen!

Ja tak - husk det Låsby.. :orc: :help:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Måske, men DET gør vi ikke så skrid !!! perverse stodder, :girl_mad:
« Senest Redigeret: August 09, 2017, 02:49:15 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Måske, men DET gør vi ikke så skrid !!! perverse stodder, :girl_mad:

Hvorfor er du altid så slikkativ?
Jeg kalder da ikke dig den slags grisseri - hvorfor har du behov for at sige sådan noget grimt til mig? Du er: Puuuhaaa!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Postet af: Låsby
« Dato: August 09, 2017, 04:28:08 pm »

Indsæt
Citér
låsby idiot Hvad med at du helt og holdent forlod D-D.dk med al din ævlede kommentarer - ikke at jeg er sart, men der er sq for mange gedelorte og grise do herind fra dig .. 

Ko do int læsé - jeg bad dig jo om at skride og du er sq stadig her . :Laie_6: :pooh: