Afstemning

AFSTEMNING: Lugt til osten!

Ikke på vilkår om den lugtefrans af en ost skal ind i vort køleskab !
1 (50%)
Hvis den skal være derinde skal den ikke smitte af på vores mad !
0 (0%)
Ja, ja, bare dú syntes den er dejlig, blot i klokke !
0 (0%)
Det er fin med kompasset !
1 (50%)
Smør den op i fissen på mig baby og ånd på mig - ough yaa baby - give it to me !
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 2

Afstemingen er lukket: September 06, 2017, 08:23:40 pm

Forfatter Emne: Min ost lugter  (Læst 1106 gange)

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Min ost lugter
« Dato: August 07, 2017, 08:23:40 pm »
Hvad gør jeg ved min lumre lugteost i køleren? Det drejer sig om en lidt speciel ost af mærket Hjejlen i grøn folie og med tyk gul voks udenpå. Når man lige har hjembragt denne skønne kommenost fra ostehandleren så bemærker fruen - endskønt den er HELT ny og just hjemtaget - at den lugter som et (citat) "lighus". På det der stadie vil både jég og hunden gerne spise den med velbehag. Vi guffer den helt vildt - flere gange om dagen. Så går der nogle tid og dage bliver til uger. Så begynder den at svede en styg klar væske overalt og den dufter så som et kadaver. Omtrent som en stor fisk man har kylet ud i møgspanden og hvor der er 14 dg. til den tømmes OG hvor naboen beder en om at flytte møgspanden udenfor fordi den trækker ind til ham og han mistænker om der ligger et lig nede i den. Jeg spiser videre med velbehag. Hunden begynder nu at undgå mig og konen har lukket den inde i 2-3 skraldeposer i køleskabet. Til sidst er der ikke ret meget tilbage og konsistensen er ret smuldret.

Skal vi fortsat lugte til osten nu? Det er dét afstemningen her handler om.
« Senest Redigeret: August 07, 2017, 08:27:58 pm af Låsby »

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Min ost lugter
« Svar #1 Dato: August 08, 2017, 12:08:39 pm »
Ohh hjælp mig med min ost !

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 08, 2017, 12:21:52 pm »
Fyld osten i dine hjemmelavede pøller. Der er ikke noget så skønt som ostepøller. :yes:
  :Laie_cyclist:

Sergeant Voight

• Gæst
Sv: Sikke en pattebørnsside!
« Svar #3 Dato: August 08, 2017, 12:45:09 pm »
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5405.msg69907#msg69907

Har endnu mindre forandret mening nu. Det er jo klart værre end i februar-marts!    :JC_doubledown:  :bad:
« Senest Redigeret: August 08, 2017, 12:52:33 pm af Sergeant Voight »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 08, 2017, 09:32:18 pm »

Har endnu mindre forandret mening nu. Det er jo klart værre end i februar-marts!    :JC_doubledown:  :bad:

Ja enig - der er næsten kun disse her tilbage ..-. ..- -.-. -.- . .-. ... / :JC_rant: :JC_sneaky:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Bente Carlsen

• Gæst
« Svar #5 Dato: August 08, 2017, 09:44:26 pm »

Ja enig - der er næsten kun disse her tilbage ..-. ..- -.-. -.- . .-. ... / :JC_rant: :JC_sneaky:

Jo, og det er det, der er synd og skam. For der findes da vist nogle, der vil debattere og kan skrive et ordentligt oplæg uden alle pattebarnsmanererne.
For eksempel det om rigspolitichefen eller indvandringens pris. Men indrømmet: Der er alt for længe "mellem snapsene". Vi, der gerne vil en ordentlig debat, burde nok oppe os og skrive flere oplæg?

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 08, 2017, 10:30:43 pm »
Det er lidt kedelig at der ikke kommer nogle seriøse svar på vort osteproblem for det er virkelig en stinker! Også set i lyset af at osteklokker af den gammeldags slags i glas er svære at opdrive.