Forfatter Emne: Udløbet rodcertifikat på sol.dk  (Læst 1472 gange)

Offline Låsby (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Udløbet rodcertifikat på sol.dk
« Dato: August 06, 2017, 09:49:15 pm »

Det kan ikke lade sig gøre at oprette profiler derovre - hva' sir I t SS ?
Spørgsmålet om de vil køre unthrusted derovre fordi de ikke har råd til en forlængelse?

vh. Hr. Låsby

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Udløbet rodcertifikat på sol.dk
« Svar #1 Dato: August 06, 2017, 11:23:09 pm »
Det kan ikke lade sig gøre at oprette profiler derovre - hva' sir I t SS ?

Er det så slut med Hr. Olsen på Sol?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 06, 2017, 11:31:59 pm »
Der står at websitet ikke er sikkert. Så jeg undlod at gå derind.

Rik

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 07, 2017, 08:07:31 am »
Sol er blevet hacket, så nu bliver det hugget mail igen.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 07, 2017, 08:15:59 am »

Det er vel ikke hacket - men sikkerhedscertifikatet er udløbet - eller har jeg misforstået noget??. :fiona_dog2:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 07, 2017, 08:55:36 am »
     Jamen så er det godt Poul øh Rik , at du ingen mail har derinde . :hyper:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: August 07, 2017, 09:48:31 am »
Arh, hold nu op måneskin. GuBBi er vist den eneste, der ikke kan gennemskue, at det er dig selv der laver de der profiler, du beskylder for at være PJ.

Men jeg forstår dig godt. Jeg ved jo, at du savner lille Pøllemand, så det er helt forståeligt, at du har et behov for at LADE SOM OM, at han stadig er herinde.

Hvis det ikke var fordi, jeg risikerer at blive banned, ville jeg skam da gerne lave en polleklon til dig, så du har nogen at snakke med. Men da jeg ikke gider bannes, da jeg modsat dig ikke har Tor o.s.v., så lader jeg dig selv om at lave de dersens Pølsemesterprofiler.:yes:
« Senest Redigeret: August 07, 2017, 09:50:27 am af politisk ukorrekt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 07, 2017, 10:00:14 am »
Arh, hold nu op måneskin. GuBBi er vist den eneste, der ikke kan gennemskue, at det er dig selv der laver de der profiler, du beskylder for at være PJ.

Men jeg forstår dig godt. Jeg ved jo, at du savner lille Pøllemand, så det er helt forståeligt, at du har et behov for at LADE SOM OM, at han stadig er herinde.

Hvis det ikke var fordi, jeg risikerer at blive banned, ville jeg skam da gerne lave en polleklon til dig, så du har nogen at snakke med. Men da jeg ikke gider bannes, da jeg modsat dig ikke har Tor o.s.v., så lader jeg dig selv om at lave de dersens Pølsemesterprofiler.:yes:
    Hej Pu , jeg har en profil og det er Måneskin  :yes: hvem tror du sidder og griner nu , det gør Rik , Bente Susanne , der godt nok er lavet om til gæst , Poul jensen der er fjernet , Bente susanne er mit Face navn , godt nok ikke det rigtige , men det blev brugt herinde , af en vis person.  :yes:  En ny mobil kan gøre meget , er det ikke sådan at hvis man slukker den så kommer der en ny ip , jeg tror det er sådan , men tro hvad du vil jeg ved jeg har ret , :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: August 07, 2017, 10:01:59 am »
Tja, måneskin, jeg vil give dig den ros, at du spiller din rolle godt og er god til at narre GuBBi.

Nu har jeg heller ikke særligt ondt af det, da jeg godt kan se det sjove i det. Så klø du da skam bare på....

Morer mig bare lidt over det hele. Det er jo heller ikke mit problem, om GuBBi kan gennemskue det hele ha ha

For resten, Måneskin, har jeg et spændende link til dig:

https://www.tv2nord.dk/artikel/knivdrab-en-er-anholdt-offer-har-bandidos-relationer

Kig nederst og se hvem der har kommenteret nyheden. :big_grin:
« Senest Redigeret: August 07, 2017, 10:04:54 am af politisk ukorrekt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 07, 2017, 10:14:41 am »
Tja, måneskin, jeg vil give dig den ros, at du spiller din rolle godt og er god til at narre GuBBi.

Nu har jeg heller ikke særligt ondt af det, da jeg godt kan se det sjove i det. Så klø du da skam bare på....

Morer mig bare lidt over det hele. Det er jo heller ikke mit problem, om GuBBi kan gennemskue det hele ha ha

https://www.tv2nord.dk/artikel/knivdrab-en-er-anholdt-offer-har-bandidos-relationer       Ja det er frygtligt hvad der skete der , se du bare det sjove i det , jeg har en ip adresse eller hvad det hedder , men jeg ved , hvem de andre er  :yes:  og en banning kan man altså omgå . Og også på Solen.  :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: August 07, 2017, 10:17:26 am »
Måneskin, du skal altså på et kursus i at lære at citere korrekt. Igen skriver du inde midt i citatet....

Jeg synes da ikke det er sjovt med det drab....siger skam da R.I.P ligesom Pøllemand.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 07, 2017, 10:20:44 am »

https://www.tv2nord.dk/artikel/knivdrab-en-er-anholdt-offer-har-bandidos-relationer

Det er vist en falsk profil. Den rigtige PJ-profil er den der har 15 venner.
For resten hende den italienske pige der står på vennelisten (både på den falske og den rigtige), det skulle vel ikke være dig? Du er vist den eneste Poul kender som kan tale italiensk. :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 07, 2017, 10:23:34 am »
Det er vist en falsk profil. Den rigtige PJ-profil er den der har 15 venner.
For resten hende den italienske pige der står på vennelisten (både på den falske og den rigtige), det skulle vel ikke være dig? Du er vist den eneste Poul kender som kan tale italiensk. :yes:

Jeg har ingen facebook-profil, hverken ægte eller falsk.

Kan heller ikke se PJ´s venneliste, så er ikke i stand til at give en vurdering af den italienske piges italienskkundskaber.

Andre har jo prøvet at oprette italienske profiler herinde, men det er hver gang blevet afsløret af mig, der jo godt kan se, om folk KAN tale italiensk eller ej. :hyper:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 07, 2017, 10:25:34 am »
Pølle har 4 profiler , den ene er falsk påstår han , men det er der han skriver dagbog , hehe , ja Pu jeg er ikke den skarpeste til det her , jeg gjorde det igen , ups , og nej jeg syntes da heller ikke det er sjovt med det mord , langt fra , nu er det jo kommet tættere på .

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: August 07, 2017, 10:39:31 am »
Pølle har 4 profiler , den ene er falsk påstår han , men det er der han skriver dagbog , hehe , ja Pu jeg er ikke den skarpeste til det her , jeg gjorde det igen , ups , og nej jeg syntes da heller ikke det er sjovt med det mord , langt fra , nu er det jo kommet tættere på .

Ja, synes der har været meget ballade i Dobbelt A på det sidste. Der var jo også et dobbeltmord ude i Vejgaard for noget siden, som den polske mafia stod bag.

Men sådan er det jo med alle de fremmede vi inviterer til landet. Muslimer og polakker o.s.v. Så kommer der jo mere hardcore kriminalitet. :yes:

Hvis balladen bliver ved, må jeg flytte op til Ammefar i Aabybro. Der er måske mere landligt og idyllisk. :blum: