Afstemning

Hvilket af følgende udsagn afspejler bedst din egen holdning til hvilken aldersforskel, der er okay ved sex?

Der bør ikke være nogen betydelig aldersforskel. Det er faktisk ret klamt, hvis den ene er mindst 5-10 år ældre end den anden. Bvadr.
0 (0%)
En vis aldersforskel kan vel forsvares, men alt med måde. En 35 og en 45 årig er okay. Men en 35 årig og en 55 årig er lidt klamt. Og en 15 årig og en 25 årig er vel udnyttelse?
0 (0%)
Så længe vi ikke ligefrem taler om en teenager og en gammel mand/kvinde, gør aldersforskel mig ikke noget. Så f.eks. en 30 årig og en 70 årig er vel okay. Men en 18 årig og en 60 årig er vel lidt klamt?
1 (14.3%)
Så længe folk er myndige, kan en 18 årig og en 100 årig for min skyld være sammen. Jeg er da ikke smagsdommer!
1 (14.3%)
Vil faktisk gå så langt som til at sige, at alle aldersforskelle fra 15 år og til 120 år er i orden. Det er KUN loven der sætter grænsen og ifølge loven er en sådan aldersforskel i mange tilfælde okay.
2 (28.6%)
Hvorfor overhovedet problematisere aldersforskel? Dyr dyrker sex på tværs af alle generationer. Aldersgrænser er noget kunstigt noget, mennesker har fundet på. For min skyld kunne en 13 årig dreng da godt ordne en 55 årig moden dame, hvis han selv ville.
1 (14.3%)
ANDET - Specificér din holdning.
2 (28.6%)

Totale antal stemmeafgivende: 6

Afstemingen er lukket: November 10, 2017, 05:02:49 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Hvad er din holdning til aldersforskel ved sex?  (Læst 1354 gange)

Anklageren

• Gæst
Synes du selv, det lyder spændende?
« Svar #15 Dato: August 05, 2017, 05:11:57 pm »
Der findes en formel for hvornår det er OK, og hvornår der er tale om en gammel gris. Formlen for den nedre grænse for hvor ung en person du kan være sammen med uden at være en gammel gris er:
Din alder / 2 + 7

Ok, hvis vi nu antager at Albert er ca. 68 år (mener jeg at han er sådan ca.), så når vi frem til følgende resultat:

68 divideret med 2 er 34. Plus syv er 41.

Dersom Albert hygger sig med 15-20 årige drenge er han hermed en gammel gris ifølge den formel. :blum:

Men så længe han ikke tvinger nogen til noget, bryder han jo stadig ingen love....

Simon Spies og Jørgen Leth var/er også gamle grise ifølge den formel. :hyper:

Men Albert kan ikke vide, om en tilfældig dreng (som han ikke kender), er smittet med salmonella eller HIV.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Synes du selv, det lyder spændende?
« Svar #16 Dato: August 05, 2017, 05:19:05 pm »
Men Albert kan ikke vide, om en tilfældig dreng (som han ikke kender), er smittet med salmonella eller HIV.

Korrekt. Så albert lever da skam livet lidt farligt. :yes:

Men hvad fanden...i hans alder gør det nok ikke så meget. Det er nok mere farligt for drengene at være sammen med en så gammel stodder. :blum:

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: Lugter det ikke?
« Svar #17 Dato: August 05, 2017, 05:23:41 pm »
Rigtigt, med den undtagelse at det da skam nok er mig, der levere sæden, da det da skam alle tider er mig der får de unge mænd til at sprælle under mig :drool: :drool:                        Kærlig hilsen Albert Johansen

Pas nu på bakterier og virus  :smile1:

Det er et bakteriefyldt sted, du har valgt.
            TUDEPRINS :drool:             Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    69.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Hvad er din holdning til aldersforskel ved sex?
« Svar #18 Dato: August 05, 2017, 06:00:41 pm »
Lad aberne dog slås.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
Nyd du bare bakteriesuppen
« Svar #19 Dato: August 05, 2017, 06:48:38 pm »
- men du er ingen Oscar Wilde - så lidt kedeligt er det altså.

Rigtigt, med den undtagelse at det da skam nok er mig, der levere sæden, da det da skam alle tider er mig der får de unge mænd til at sprælle under mig :drool: :drool:                        Kærlig hilsen Albert Johansen

Pas nu på bakterier og virus  :smile1:

Det er et bakteriefyldt sted, du har valgt.
            TUDEPRINS :drool:             Kærlig hilsen Albert Johansen