Afstemning

Hvad mener du om rygterne om, at Justin Bæver...øhm, Bieber, er reptilian?

Sikke da noget vrøvl. Han er da en hot ung fyr. Et menneske.
1 (16.7%)
Den tror jeg ikke rigtigt på. Men mærkelig er han sgu da.
3 (50%)
Jeg tvivler, men der er måske noget dæmonisk over ham?
0 (0%)
Det lyder langt ude, men det skulle ikke forbavse mig, om der var lidt om snakken. Han opfører sig underligt og han virker klart som en Illuminati-marionetdukke.
0 (0%)
Jeg hælder faktisk til at tro, at han er besat af et reptildæmon.
1 (16.7%)
Han er da helt klart 100% reptilian confirmed.
1 (16.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 6

Afstemingen er lukket: November 12, 2017, 05:12:40 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Er Justin Bieber en reptilian?  (Læst 483 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
AFSTEMNING: Er Justin Bieber en reptilian?
« Dato: August 04, 2017, 06:12:40 pm »
Der går rygter om, at Justin Bieber skulle være en reptilian. Tror DU der kan være noget om snakken?

HER EN KORT VIDEO OM EMNET:

https://www.youtube.com/watch?v=qkKAPKAV0uM

Her ses han under et muligt reptilt formskifte i Australien...

Og her med dæmoniske, nærmest reptilagtige øjne i arresten, engang han blev anholdt:

Uanset hvad tyder meget på, at han da skam er en Illuminati-marionetdukke. Bemærk det altseende øje på hans arm:

« Senest Redigeret: August 04, 2017, 06:22:35 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

JoIo

• Gæst
Sv: AFSTEMNING: Er Justin Bieber en reptilian?
« Svar #1 Dato: August 04, 2017, 06:43:17 pm »
Der går rygter om, at Justin Bieber skulle være en reptilian. Tror DU der kan være noget om snakken?

HER EN KORT VIDEO OM EMNET:

Her ses han under et muligt reptilt formskifte i Australien...

Og her med dæmoniske, nærmest reptilagtige øjne i arresten, engang han blev anholdt:

Uanset hvad tyder meget på, at han da skam er en Illuminati-marionetdukke. Bemærk det altseende øje på hans arm:

Hvis Justin Bieber er sober er han det klart nok ikke.
Men i 88% er han kandidat.
Og som en fordrukne alkoholist mig selv kan jeg det godt forstå.

At stå foran 45.000 skrigende pige par gange om uge vil være for meget for de fleste.
The Beatles Elvis Jimmi Hendrix The Who og mange andre kunne ikke klare dette.

Mit barnebarn synes dog at han er et dejligt smukt ungt fyr og er vildt forelsket i ham ,o)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 04, 2017, 10:17:54 pm »

Ja, der er da en vis lighed dér. :yes:

Egentlig utroligt, at så mange tøser tænder på sådant et grimt uhyre. Men okay, smag og behag, som man siger. :hyper:

Men det viser bare igen, at de mænd, der scorer mest, er psykopatmænd og freaks. Kvinder tænder jo på freaks som Peter Lundin - og Justin Uhyre.
« Senest Redigeret: August 04, 2017, 10:19:40 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 04, 2017, 10:47:17 pm »
Egentlig utroligt, at så mange tøser tænder på sådant et grimt uhyre. Men okay, smag og behag, som man siger. :hyper:

Hende pigen bag ham har jo også et ansigt som et rumvæsen. Det ser ud som om hun har et kæmpestort monoøjenbryn.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 05, 2017, 10:29:02 am »

Hende pigen bag ham har jo også et ansigt som et rumvæsen. Det ser ud som om hun har et kæmpestort monoøjenbryn.

Ja, altså TORSKen, jeg kender godt til argumentet om, at det bare er lav billedkvalitet, der giver disse forvrængede ansigter. Og lidt er der måske om snakken.

MEN der er også det modsatte argument, som siger, at det er den ringe kvalitet, der gør os i stand til at se igennem det menneskelige hologram og spotte reptilet eller dæmonet bag. :yes:

Mange mener jo, at universet er holografisk. Og at vi alle blot er energi. Og at vi alle bare er sjæle, der inkarnerer i et menneskeligt hologram. Måske er vi alle sammen reptilians i virkeligheden, men inkarnerer bare i menneskelige kroppe her på jorden?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 28, 2017, 12:13:37 am »
God film på lederen af JFK21-partiet, Mads Palsvig´s Youtube-kanal, som afslører Justin Bieber som satanist og en Illuminati marionetdukke:

https://www.youtube.com/watch?v=Gn_nq9dhXXc

Jeg tror jeg stemmer på JFK21-partiet, hvis de ellers bliver opstillingsberettigede. For de er de eneste, som vil bekæmpe den luciferiske NWO-reptilelite....

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 28, 2017, 02:38:47 am »
hvor er det altså bare uheldigt at hver gang de her super afslørende billeder bliver taget, er det altid med et kartoffel-kamera med 8 pixel. Hvis det ikke var fordi man vidste bedre var man nærmest fristet til at tro at de har ultra afslørende billeder var et resultat af dårlig opløsning og en skidt billedkompressor.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 28, 2017, 08:57:19 am »

Hvad RAGER det os?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 28, 2017, 10:48:48 am »
Der er INGEN tvivl om at du har ret i din antagelse - og det kan jeg begrunde:

Blandt de kære beboere her hjemme på farmen har vi en stolt, gammel hankat som lyder navnet Aage - (med dobbelt 'A')...! :yes:

- i Lørdags kom Aage hjem med et firben, stadig i live - dog havde det stakkels kryb smidt halen i håb om at snyde sin banemand..

Aage ligner måske ikke den blankeste lort i staudebedet - meen, han er ikke sådan at tage hullet under halen på - så han holdt stædigt vagt ved den forreste ende af sit bytte!

- jeg havde derfor rig lejlighed til at betragte denne lille skræmte 'mini-krokodille' - og det første der slog mig, det var at den mindede mig om en kendt popstjerne.. :hyper:

Jeg tænkte og tænkte.... - 'Keld Heick?'.... - 'Johnny Madsen'?... - Nej... :ohmy:

- i samme sekund vred det skællede dyr sig en smule - og DER gik det op for mig at det selvfølgelig var en kopi-alien af denne Justin Bieber som lå dér foran Aage og mig og sprællede som en ålekvabbe i lidt for tynd gelé... :big_grin:

Jeg råbte straks over til min gode nabo, Preben - han er gammel vinduespudser og kender derfor en del til krybdyr - derfor bestyrkede det da også min teori, da Preben allerede på tre skridts afstand udbrød:

- 'det er sgu da Justin Pipper uden hale der ligger der..!'

Jeg fandt to dugfriske frem fra køleskabet i mit værksted... - og på bænken under kastanien drak Preben og jeg i stilhed en gravøl for stakkels Justin Haleløs.....

:heart2:
« Senest Redigeret: August 28, 2017, 11:21:12 am af Tørresnoren »
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: August 28, 2017, 02:52:45 pm »
hvor er det altså bare uheldigt at hver gang de her super afslørende billeder bliver taget, er det altid med et kartoffel-kamera med 8 pixel. Hvis det ikke var fordi man vidste bedre var man nærmest fristet til at tro at de har ultra afslørende billeder var et resultat af dårlig opløsning og en skidt billedkompressor.

Af og til ses det da også på videoer eller Photos med god opløsning. Men grunden til, at det ofte ser grynet ud, er jo at man zoomer meget ind for at kunne se f.eks. de reptile øjne.

Denne video er egentlig af en okay kvalitet, men fordi Bieber kommer løbende og der bliver zoomet ind og det hele bliver sat på slow, så kommer det bare til at se mere grynet ud. Men jeg synes nu, at det er evident, at Bieber har noget dæmonisk over sig:

DENNE reptile tunge har da heller intet med lav billedopløsning at gøre:

https://www.youtube.com/watch?v=uPgHZclAOh0

Front Helle

• Gæst
« Svar #11 Dato: August 28, 2017, 05:21:51 pm »
Jeg tror, at dem der finder fornøjelse ved at skrive om sådan noget pjat som i denne tråd, er folk der føler trang til at gemme sig for den barske virkelighed.

Den ER også barsk.
Islamisk terror, alt hvad masseindvandringen fra Mellemøsten og Afrika - blot indtil nu - har medført af drab, rå vold og -voldtægter, afstumpede hjemmerøverier, chikane i nattelivet m.v.

Så er der en del mennesker, som ønsker at drøfte vilde fantasifulde teorier om monstre og uhygge. Da jeg var en halvstor pige, kan jeg huske at en fætter købte et tegneserie-magasin, der hed 'GRU'. Jeg listede mig engang til at kigge i et af hans blade - men brød mig ærligt talt ikke om det.

Imidlertid tror jeg, at behovet for vilde beskrivelser af overnaturlige væsener er steget i takt med, at tiden er blevet mere hård. hjemme og ude i verden.

Man skal bare huske én ting: Virkeligheden er der stadig.   :girl_hide:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er da helt ude i hampen
« Svar #12 Dato: August 28, 2017, 05:26:24 pm »

Af og til ses det da også på videoer eller Photos med god opløsning. Men grunden til, at det ofte ser grynet ud, er jo at man zoomer meget ind for at kunne se f.eks. de reptile øjne.

Prøv så at læg mærke til, hvordan Trump er tydelig i sin menneskeham, mens han er utydelig i sin "rigtige skikkelse" som indvandrer fra  Alpha Draconis stjernesystemet.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 28, 2017, 05:55:03 pm »
Jeg tror, at dem der finder fornøjelse ved at skrive om sådan noget pjat som i denne tråd, er folk der føler trang til at gemme sig for den barske virkelighed.

Den ER også barsk.
Islamisk terror, alt hvad masseindvandringen fra Mellemøsten og Afrika - blot indtil nu - har medført af drab, rå vold og -voldtægter, afstumpede hjemmerøverier, chikane i nattelivet m.v.

Så er der en del mennesker, som ønsker at drøfte vilde fantasifulde teorier om monstre og uhygge. Da jeg var en halvstor pige, kan jeg huske at en fætter købte et tegneserie-magasin, der hed 'GRU'. Jeg listede mig engang til at kigge i et af hans blade - men brød mig ærligt talt ikke om det.

Imidlertid tror jeg, at behovet for vilde beskrivelser af overnaturlige væsener er steget i takt med, at tiden er blevet mere hård. hjemme og ude i verden.

Man skal bare huske én ting: Virkeligheden er der stadig.   :girl_hide:

Mange muslimer er måske i virkeligheden reptilians i forklædning, som er kommet hertil for at skabe uro og splid. Se bare her. Muslimsk kvinde i videoen er i virkeligheden en reptil:

https://youtu.be/h5tsC1s-YaY?t=22

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: August 28, 2017, 06:22:15 pm »
 Han er godt nok for videre komne, :girl_sad: - men reptil ? nej - Det eneste han ejer i den henseende er vist en reptilhjerne,  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2: