Mænd, kvinder og alle de andre > Tøsehjørnet

Ikke rigtig en solstrålehistorie i måneskin

(1/2) > >>

Bente Susanne:
Hej alle.
Jeg kunne godt tænke mig at vende mit problem med jer.

Jeg er forelsket i en mand, lige på den anden side af 60.
Han har haft et hårdt liv med skilsmisser, misbrug, fattigdom, sygdom og mange der kun vil ham det ondt .

Så han har svært ved at give slip og bare flyde med. Hvad gør jeg, nu ord ikke er nok. Hvordan får jeg ham til at se kærlighed er nok? :heart2: :heart2: :heart2:

De kærligste hilsner
Bente Susanne

Torsten Bonfils:
Er det "THE Kande" vi taler om? Den som Margrethe og Henrik har skrevet i bunden på?
https://sol.dk/debat/4-m%C3%A5der-til-undg%C3%A5-l%C3%B8be-t%C3%B8r-penge-n%C3%A5r-du-er-g%C3%A5et-p%C3%A5-pension

måneskin:

--- Citat fra: Bente Susanne efter August 02, 2017, 11:29:37 am ---Hej alle.

Han har haft et hårdt liv med skilsmisser, misbrug, fattigdom, sygdom og mange der kun vil ham det ondt .

Så han har svært ved at give slip og bare flyde med. Hvad gør jeg, nu ord ikke er nok. Hvordan får jeg ham til at se kærlighed er nok? :heart2: :heart2: :heart2:

De kærligste hilsner
Bente Susanne

--- Afslutning på citat ---
        Jamen Poul , tillykke med kærligheden , ved du hvad du skal , du skal bare tag imod den kærlighed hun nu vil give dig , og så glem alt hvad der er sket før , hun skal nok stå bag dig , og give dig det skub i den rigtige retrning , mon ikke .  :ohmy:  Gik det ikke godt nok da i sad ude i laden og drak kaffe , hvor din nye ven Ole Jensen kom.  :blum:

Låsby:

--- Citat fra: måneskin efter August 02, 2017, 01:14:35 pm ---
--- Citat fra: Bente Susanne efter August 02, 2017, 11:29:37 am ---Hej alle.

De kærligste hilsner
Bente Susanne

Jamen Poul , tillykke med kærligheden , ved du hvad du skal , du skal bare tag imod den kærlighed hun nu vil give dig , og så glem alt hvad der er sket før , hun skal nok stå bag dig , og give dig det skub i den rigtige retrning , mon ikke .  :ohmy:  Gik det ikke godt nok da i sad ude i laden og drak kaffe , hvor din nye ven Ole Jensen kom.  :blum:

Ja hvor ér det egentlig sørgelig at Pølledrengen sidder der og snakker med sig selv... og meget ensomt hvis man tænker efter.

Låsby:
Hva så Pølle? Hende der i nr. 2 overfor dig - du ved det gule hus. Ja - for nu at sige det ligeud: Er hun skøge? Har du knaldet hende eller er din penis for lille til det? Eller har du BÅDE micropenis OG har ikke råd? Ja altså jeg spørger bare...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version