Forfatter Emne: Hjælp, de vil bombe mit land!  (Læst 898 gange)

Offline Diktatoren (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Hjælp, de vil bombe mit land!
« Dato: August 02, 2017, 10:57:04 am »
Salaam mine danske Habibis.
Det er kommet mig for øre, at i ikke forstå hvilket paradis det er her i mit land.
Derfor. For i forstå, jeg vil fortælle om mit land.

Det er et smukt land. Vi har store paladser i guld og hvid marmor.
Hvis i kommer hertil så i skal bo som var i konger.

Jeg er god demokratisk leder. Jeg holder valg hvert år.
Ingen år har jeg nogen modstand. Mine folk er lykkelige for mig som stor leder.

Du skal ikke komme og sige at jeg ikke lytter til min befolkning. Første torsdag hver måned tager jeg imod folk.
De rejer til mit palads fra alle vegne i landet.
Min befolkning siger de ikke har mad nok og de er for fattige. Mine folk siger de sulter.
Jeg siger; Så på vesten. De har mad. De er rige. Det er deres skyld at i sulter, de køber ikke jerer varer. Drag dertil og send rigdom hjem. Fejl ikke deri og ingen straf vil dig tilkomme.

Af glæde giver de mig nu del i den rigdom som de sender hjem til familien. En del til mig og 3 dele til deres familie.
Så jeg derved hjælpe dem med deres sult.
Hvorfor de kalde sig vest, når de ligge Nord jeg ikke ved. Galesnak mit gæt.

Folk fra Vesten ser nu at mine folk er fattig, uden håb og med sult. De sender tæpper, nødhjælp, penge og mad til mine folk.
Som en god leder tager jeg imod en smule af penge. Så sender jeg mine folk ud med mad, tæpper og nødhjælp til hver en landsby.
Hvor det kommer fra? Det er fra rige vest som ligger nord.

Eet år en mand vil stille op imod mig. Han vil skade mig. Han kalder mig ond.
Jeg vil vide hvorfor. Men jeg tør ikke snakke med ham alene - måske han vil skade min krop?
Jeg samler min livvagt. Vi tager til ham og spørger "Hvorfor ønsker du at skade mig?"
Han siger jeg ikke er god. Hans familie sulter. Han vil bestemme og bo på et palads.
Jeg siger til ham; Du har grådighed i dit hjerte. Det ikke godt. Du ønsker at skade din gode leder der sender mad og tæpper. Du derved ønske at skade dit land. Drag du til vest i nord, og send rigdom hjem til din familie. 3 dele til dem og en del til dit land. Så din familie blive rig, og du lever i palads i rige vesten.
Men vid, at når du ønske at skade dit land, så er der ikke plads til dig her nu og i al tid fremover.

Denne besked alle får når de ønsker at skade deres land på den måde.
Og mine folk ser det er godt. Ved hvert valg jeg vælges og ingen andre ønsker at være modstand.

En dag folk fra rige Vesten kommer til mig. Jeg inviterer dem til at bo hos mig, lader dem opvarte og sove i silke og guld.
Men de vælger ikke at respktere mig i min hus. De siger;
"Mange folk kommer hertil fra dit land. De siger de ikke kan komme tilbage for så vil du straffe dem."
Jeg fortæller dem at de folk ønsker at skade mit land. Jeg kan ikke ønske dem tilbage. Hvis de kommer tilbage vil mine folk være sure over at de komme tilbage til det land de ville skade - måske vil mine folk så skade dem.
Jeg kan ikke garantere deres sikkerhed. De må blive i rige vesten i nord.

Folk fra vesten sure over den besked. De siger at mine folk bare rejser til vesten for at få penge. De siger jeg vil skade mine folk. Jeg forklarer igen at når de hader det land de vender tilbage til, vil folk måske skade dem. Jeg kan ikke beskytte dem hvis de rejse hjem. Hvorfor er det svært at forstå?

En dag kommer en fra mit politi. Han siger at en mand som hader mig og hader mit land kom ud af fly fra vesten. Han fik stoppet resten af politi fra at tæve manden til døde.
Jeg tager ned for at se manden. Jeg spørger ham om han stadig hader sit land og hader mig. Han siger ja.
Jeg sætter ham på fly tilbage til vesten. Vi vil ikke have sådan en mand her.

En anden dag se sender en hjem på fly fra vesten som min politi stopper. Han tog til vest fordi hans familie sultede.
Jeg spørger ham; Ønsker du at din familie skal sulte igen? De kan ikke klare sig uden din hjælp.
Politi sørger for at fly fra vesten ikke forlader lufthavn igen før han er kommet på fly igen.

Nu kommer folk fra vesten herned igen. Igen de bor hos mig, sover i min seng af guld og silke. Spiser af min mad.
De siger; Du ikke tage dine folk hjem igen når vi sender dem hjem. Heller ikke ham som elsker sit land.
Jeg svarer; Ham som elsker mit land. Han gør det godt i vest. Han ønsker at blive i veste. Som en god leder skal jeg så sige at han ikke må? Hans familie er rig nu og har tjener. Han elsker mit land. Han elsker mig. Han må blive i vesten som han ønsker.

Folk fra vesten sure over den besked. De kalder mig Diktatoren. Jeg kan lide lavnet, det har styrke.
De sender flere folk herned. Som alle sover i mit hus. Som spiser min mad.
De respekterer mig ikke. De siger nu at jeg ikke længere vil få penge af dem. De vil nu kun sende nødhjælp, tæpper og mad og selv tage det til landsbyer.
Jeg svarer at det er deres valg. Men husk, det er farligt. I tager til landsbyer og fortæller dem at deres liv er forkert. At deres kvinder skal bestemme og at de skal have sex med plastik imellem mand og kone.

Ved høsten folk fra vesten kommer til mig igen. De siger at 2 folk som gav tæpper og mad tog ud til en landsby. Der var der nogen folk som tog dem til fange og ikke vil sætte dem fri.
Jeg sender bevæbnet politi til landsbyen for at finde dem. De leder i hvert et hus og slår enhver som ikke vil fortælle hvor de 2 folk fra vesten er gemt. Til sidst de 2 fra vesten bliver fundet.

Jeg siger til folk fra vesten. Måske det er en god ide at i betale mig for at dele tæpper og mad ud i landsbyer. Ellers det måske sker igen.
De siger nej.

Nu de siger at når jeg ikke vil tage folk hjem så jeg heller ikke får mad og tæpper.
Jeg viser dem silke og guld de sov i. Jeg viser dem mad vi har delt i mit hus. Det må være deres valg. Landsbyer er glade for tæpper og mad og nødhjælp. Jeg sender folk ud og fortæller dem at vesten ikke længere vil sende disse.
I landsby de viser at de lige har haft jordskælv og ødelagt høst. Vejret er mærkeligt og de får intet vand.
Jeg er god leder og gavmild. Jeg deler lidt af mit. Og sender tæpper, mad og hjælp. Jeg er dog ikke rig som vesten så de kun få lidt.
De bliver meget sure på vesten.

En fra landsbyen ringer til sin fætter som tog til vest for at sende rigdom hjem. Fætteren fortæller at vesten er rige og har alt. Men han skal leve som fattig - de ønsker ikke at dele.
Han er træt af det hele. Nu han ønsker hævn over vesten som vil forbyde ham at sende rigdom hjem og som vil lade hans familie sulte.

Nu her i går kommer vesten herned. De siger at jeg lader terror organisationer vokse i mit land.
De ønsker at jeg sender militær ind og starter en krig i mit land.
Jeg siger nej. De kunne bare hjælpe mine folk så vil de ikke hade vesten.

Nu siger de at så vil de selv bombe mit land.

Jeg forstår det ikke. Jeg er god leder. Hvad gør jeg galt?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hjælp, de vil bombe mit land!
« Svar #1 Dato: August 02, 2017, 11:08:09 am »
wut
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 02, 2017, 11:16:47 am »
Vi gider slet ikke læse det.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Låsby

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 02, 2017, 11:21:53 am »

Carlo Jensen: Du klapper kaje hvis du kún kan være slikkativ.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 02, 2017, 11:22:43 am »

Så lad da være med at klikke dig ind på emnet, gammel-kommunist!

Utroligt du hele tiden skal gøre andre opmærksomme på, hvad de må skrive eller ikke skrive.

Men ok, hvad kan man forvente af en kommunist??? Kommunister er jo ikke just kendt for at forsvare ytringsfriheden... :hyper:

Offline Låsby

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 02, 2017, 11:24:13 am »
Diktator. Vi er nogle gutter her på debatten - Carlo Jensen, Dansk Nazionalist og mig Låsby Svendsen - der ikke forstår hvad det er du fremstammer.

Kan du ikke lige prøve igen...

Hvis ikke så må vi opfatte det som ren spam.

Offline Låsby

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 02, 2017, 11:25:24 am »

Så lad da være med at klikke dig ind på emnet, gammel-kommunist!

Utroligt du hele tiden skal gøre andre opmærksomme på, hvad de må skrive eller ikke skrive.

Men ok, hvad kan man forvente af en kommunist??? Kommunister er jo ikke just kendt for at forsvare ytringsfriheden... :hyper:

Præcis. Men Carlo Jensen savner jo nok Walther tror du ikke?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: August 02, 2017, 11:30:44 am »
wut

Tror jeg har fanget den. Det er Ieet-humor. Du skal prøve at finde sarkasmen/ironien i det....