Mænd, kvinder og alle de andre > Mandehørmen

AFSTEMNING: Hvornår er kvinder mest attraktive?

(1/4) > >>

politisk ukorrekt:
Du kan stemme, hvis du er en mand, der er til damer. Eller hvis du er en dame, der selv er til damer. Ja, du kan da også stemme, hvis du er en heteroseksuel dame og bare har en mening om, hvornår dine artsfæller er kønnest f.eks. :yes:

Der skulle være rigeligt med valgmuligheder, da jeg har 100 års interval mellem første og 20. valgmulighed. :hyper:

Dog har jeg undladt alderen under buksemodenhed, da det jo alligevel er ulovligt. Så hvis folk er til den slags, må de alligevel ikke føre den forbudte lyst ud i livet.

Jeg ved godt, at de fleste mænd nok kan lide damer i mange forskellige aldre. Men stem på den alder, du synes er ALLERmest attraktiv, generelt set.

Undersøgelser viser, at mænd generelt tænder mest på en kvinde omkring hendes 20 år. Jeg vil bare gerne se, om dette holder vand. Man kan dog måske forvente, at dersom gennemsnitsalderen herinde er relativt høj, vil modne mennesker være i højere kurs her end blandt yngre mennesker. Det vil jo virke logisk...

Landboen:
Hvornår er kvinder mest attraktive? 
Når de holder kæft :big_grin:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Landboen efter Juli 29, 2017, 12:21:05 pm ---Hvornår er kvinder mest attraktive? 

--- Afslutning på citat ---

God pointe. Jeg har tilføjet det som valgmulighed sammen med Ligegyldigt, et hul er et hul. :ohmy:

Ieed:
Ohh ... "Når de tier og spreder og gør sig klar til at blive fyldt" - har jeg svaret.

Landboen:

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 29, 2017, 12:22:58 pm ---
--- Citat fra: Landboen efter Juli 29, 2017, 12:21:05 pm ---Hvornår er kvinder mest attraktive? 

God pointe. Jeg har tilføjet det som valgmulighed sammen med Ligegyldigt, et hul er et hul. :ohmy:

Du sidestiller "attraktiv" med "sex" ?
Det siger alt om hvad mænd tænker på.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version