Diverse > Fra mig til dig

En strømning den anden vej

(1/1)

J. Langgaard-Nielsen:
Uha-uha, så grimt mindes i hvert fald ikke jeg, at der har set ud her på Din-debat. Næsten alle dem, der gør et debatforum til en uappetitlig sump, har rigtigt meldt sig herinde - nu "politisk ukorrekt" har vist vejen!
Hr. GuBBi. Har måske lidt ondt af dig - og så alligevel ikke.

Men intet er så galt, at det ikke er godt for noget:
GLÆDELIGT at se velkendte profiler her fra oprette og skrive sagligt-fornuftigt på et andet forum; jeg har set en lille håndfuld af dem i aften.   :smile1:

Der gik en strømning her til i november-december 2014. Nu går strømmen måske den modsatte vej - siden dette forum er kommet til at ligne ... jeg skal spare politisk ukorrekt for de ord, jeg havde i tankerne. "Skyggeadministratoren" er så sart!

Hvis man vil støtte seriøse debattører, der tager Danmarks eksistens alvorligt, er det selvsagt ikke herinde det foregår.
Find selv ud af hvor.   :big_grin:   :JC_ghey:

JoIo:

--- Citat fra: J. Langgaard-Nielsen efter Juli 28, 2017, 09:26:08 pm ---Uha-uha, så grimt mindes i hvert fald ikke jeg, at der har set ud her på Din-debat. Næsten alle dem, der gør et debatforum til en uappetitlig sump, har rigtigt meldt sig herinde - nu "politisk ukorrekt" har vist vejen!
Hr. GuBBi. Har måske lidt ondt af dig - og så alligevel ikke.

Men intet er så galt, at det ikke er godt for noget:
GLÆDELIGT at se velkendte profiler her fra oprette og skrive sagligt-fornuftigt på et andet forum; jeg har set en lille håndfuld af dem i aften.   :smile1:

Der gik en strømning her til i november-december 2014. Nu går strømmen måske den modsatte vej - siden dette forum er kommet til at ligne ... jeg skal spare politisk ukorrekt for de ord, jeg havde i tankerne. "Skyggeadministratoren" er så sart!

Hvis man vil støtte seriøse debattører, der tager Danmarks eksistens alvorligt, er det selvsagt ikke herinde det foregår.
Find selv ud af hvor.   :big_grin:   :JC_ghey:

--- Afslutning på citat ---

Agurken tid
Vinden skifter igen ,o)

politisk ukorrekt:
Ha ha, skyggeadministrator? Jeg har ingen som helst magt herinde. Men når jeg bliver angrebet, som jeg af og til er blevet det af debattøren, der står bag 5-6 af højreprofilerne herinde, så svarer jeg da igen. Det har intet som helst at gøre med at være skyggeadministrator. Men jeg svarer skam da for mig, hvis jeg angribes urimeligt.

Jeg vil absolut ikke savne alle de fake højrefløjsdebattører, der har huseret herinde, hvis de skulle forsvinde. Der er stadig højrefløjsdebattører tilbage - men det er så de seriøse af slagsen, for dem er der heldigvis også mere end en håndfuld af. For lad mig understrege, at jeg ikke har noget imod disse højrefløjspersoners HOLDNINGER som sådan. Men jeg har noget imod visse personers jargon og måde at henvende sig til andre debattører på. Jeg vil til hver en tid sige fra overfor folk, jeg mener er ubehagelige i deres tone overfor andre, uanset om de er på højre- eller venstrefløjen. Og dette vises ved, at jeg både har sagt fra overfor folk fra den yderste venstrefløj og folk fra den yderste højrefløj. Så jeg har såmænd ikke taget nogen af de to fløjes parti. Jeg respekterer nemlig alle holdninger, blot disse udtrykkes nogenlunde sagligt, nuanceret og venligt....

Dog tror jeg ikke på, at de forsvinder. De - med de mener jeg reelt han, for der er kun én mand, der står bag disse let genkendelige fake højrefløjsprofiler - er før skredet i vrede og indignation, men er jo hver gang vendt tilbage....hvilket skyldes, at GuBBi er meget large i sin moderation og de dermed bliver givet plads til at ytre sig her. Hvad de ikke gør på ret mange andre fora. Derfor har de reelt i længden ikke så mange alternativer til din-debat. For det er ikke alle steder, man accepterer den tone, som disse debattører står for. At blive kaldt f.eks. kloakrotte o.s.v.

Debatsvinet:
Se se ... Så hele sjakket er forsvundet over på Sol igen formoder jeg ?? ... :ermm:

Jeg er da ikke ... Endnu ... :w00t:  :acute:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Debatsvinet efter Juli 28, 2017, 11:37:43 pm ---Se se ... Så hele sjakket er forsvundet over på Sol igen ?? ... :ermm:

Jeg er da ikke ... Endnu ... :w00t:  :acute:

--- Afslutning på citat ---

Nu er du jo også bare dig selv. Og dermed ikke en af de 5-6 fake højrefløjsdebattører.

De ægte højrefløjsdebattører er jo bl.a. dig selv, TORSKen, Phil, anti-rød m.fl.....

Fakes´ene er som regel nemme at spotte. Da mange af dem har påtagede avatar´s som f.eks. en mand i naziuniform, en viking o.s.v. Og så bruger de alle sammen de samme nedsættende udtryk overfor andre debattører.....kloakrotte, idiot, fjols, nar o.s.v.

Det er også afslørende, at de alle forsvinder på én gang. Det indikerer, at det er én mand der står bag dem alle. For hvis det var forskellige selvstændige individer, ville de ikke alle forsvinde med ét og have en så uselvstændig medløber-tankegang- og attitude. :hyper:

Hvem, der så står bag disse, ved jeg jo ikke. Om det er en ægte højremand - eller om det er en tigermands-lignende troll, der bare vil udstille højrefløjen? Uanset hvad, fastholder jeg stadig, at flere af disse profiler er let genkendelige som én mands værk.

Navigering

[0] Emneindeks

Skift til fuld version