Forfatter Emne: Hundepølser med på madpakken  (Læst 2454 gange)

Offline Ammefar (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hundepølser med på madpakken
« Dato: Juli 28, 2017, 08:35:51 pm »
Jeg var så træt den anden morgen, da jeg skulle smøre madpakke. Jeg kom til at smøre mine rugmadder med hundepølser, som jeg havde samlet ind, uden jeg lagde mærke til det.

Da det blev frokosttid på arbejdet opdagede jeg det, men jeg var nødt til at gøre gode miner til slet spil. Jeg spiste pølsemadderne, de andre på arbejdet opdagede heldigvis intet.

De var ubehageligt tørre, men hvad skulle jeg gøre. Jeg håber ikke I andre kommer ud for lignende. Puuuuha.

Ka do føl maj

Navnet er Ammefar

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Hundepølser med på madpakken
« Svar #1 Dato: Juli 28, 2017, 11:08:05 pm »
Er det fordi du savner....Pølle-manden sådan, at du er så pølle-fikseret?

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 29, 2017, 02:18:14 pm »
Jeg var så træt den anden morgen, da jeg skulle smøre madpakke. Jeg kom til at smøre mine rugmadder med hundepølser, som jeg havde samlet ind, uden jeg lagde mærke til det.

Da det blev frokosttid på arbejdet opdagede jeg det, men jeg var nødt til at gøre gode miner til slet spil. Jeg spiste pølsemadderne, de andre på arbejdet opdagede heldigvis intet.

De var ubehageligt tørre, men hvad skulle jeg gøre. Jeg håber ikke I andre kommer ud for lignende. Puuuuha.

Ka do føl maj

Navnet er Ammefar

Der sjovt for jeg kender en anden som også er yderst facineret af pandestegte pøller. Helst hjemmelavede naturpøller som så steges ved åbent vindue.

Kender du ham?

Med venlig hilsen
Ieet

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 30, 2017, 08:57:42 am »
Var han (Ammefar-Ammesen -- Ka' do føl' maj) ikke bannet for ever??
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 30, 2017, 11:18:47 am »

Joo det mente jeg da også, men Gnubbi har bare ikke styr på pisset ... hvilket jo igså fremgår af afstemningen. Ai det trist.
Med venlig hilsen
Ieet

Offline Ammefar (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 30, 2017, 08:45:50 pm »

De frække fyr, har De fået mod på at mødes og sammenligne vores mikropenisser? Jeg kan kontaktes pr billetmærke.

Vil De henvende dem via modem på kåmpjuteren? Og er Deres diskettedrev stort nok til at man kan stikke sjoveren derind?

Ka do føl maj?

Navnet er Ammefar

Offline Ammefar (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 30, 2017, 08:47:29 pm »

Ka do føl maj

Navnet er Ammefar

Der sjovt for jeg kender en anden som også er yderst facineret af pandestegte pøller. Helst hjemmelavede naturpøller som så steges ved åbent vindue.

Kender du ham?

Du hentyder til Pølle Pøllemand, som er verdensmesterindehaver i 500 meter fri pølsestegning og -spisning. Hva sir do til d?

Ka do føl maj?

Navnet er Ammefar

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 30, 2017, 11:25:43 pm »

Ka do føl maj

Navnet er Ammefar

Kender du ham?

Du hentyder til Pølle Pøllemand, som er verdensmesterindehaver i 500 meter fri pølsestegning og -spisning. Hva sir do til d?

Ka do føl maj?

Navnet er Ammefar

Jeg har fundet min overmand ...  :smile1: :hyper:

Men som i gamle dage hvor Ammefaderen havde bedled-dokumentation af micropeniserne klar til Pølle hvor er så bedlerne nu om dage? Det skuffer mig lidt at vi ikke kan *se* hvad det er vi snakker om og om vi skal ud i en dicideret vækstpakke?  :big_grin: :blum:

Med venlig hilsen
Ieet

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 31, 2017, 10:45:59 am »
Jeg husker nok Ammefar´s lumre beskrivelser på SOL af sin mikropenis. Det er da skam synd, at han er så småt udrustet. Måske skulle han prøve sig som passiv hos hr. Albert. For det er vel det eneste han kan bruges til udi seksualakten med dét vedhæng af en lille reje....

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 31, 2017, 12:32:04 pm »
Jeg husker nok Ammefar´s lumre beskrivelser på SOL af sin mikropenis. Det er da skam synd, at han er så småt udrustet. Måske skulle han prøve sig som passiv hos hr. Albert. For det er vel det eneste han kan bruges til udi seksualakten med dét vedhæng af en lille reje....

Fig. 1. Ammefar's skød. Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg behøver en vækstpakke(?)

Var det ikke det han brugte dengang? En idé til umiddelbar vækst kunne jo være trimning. Altså ikke bare trimning af de off. udgifter, men decideret trimning med en grass-hitting-machine? Hva sir do t d ?
« Senest Redigeret: Juli 31, 2017, 12:35:51 pm af Ieed »
Med venlig hilsen
Ieet

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juli 31, 2017, 10:49:30 pm »
Der er, som jeg ser det, to muligheder for vækst...

1. Trimming, som du siger.
2. Tabe nogle kg, så et par cm. af gyntheren kommer frem fra maveskindet.
3. Hive i banditten, så den svulmer op.

Offline Låsby

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 09, 2017, 07:37:34 pm »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 09, 2017, 11:04:48 pm »
Er du egentlig til afføringssex, Låsby? Du virker skam da meget fascineret af ekskrementer....

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 09, 2017, 11:32:50 pm »
Er du egentlig til afføringssex, Låsby? Du virker skam da meget fascineret af ekskrementer....

Vi kan jo smide ham i nærmeste gyllebeholder, så får han l*rt og p*s nok for en tid,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: August 09, 2017, 11:36:46 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #14 Dato: August 09, 2017, 11:41:06 pm »

Vi kan jo smide ham i nærmeste gyllebeholder, så får han l*rt og p*s nok for en tid,  :girl_smile:

Det tror jeg da skam at han vil nyde. Mon ikke han bliver erotisk opstemt deraf? :hyper: