Afstemning

Hvor godt kører det for GuBBi?

Jeg har svært ved at styre mine bevægelser så jeg har brug for udvidet moderation.
0 (0%)
Jeg spasser ikke så meget ud men holder mig på dydens smalle sti så jeg er ligeglad.
1 (20%)
Han dyrker sikkert SM også på DD så jeg finder mig i det - men han burde dæmpe sig.
0 (0%)
Rent meningspoliti sammen med hende den anden skyggetante.
1 (20%)
Kim Jong-un ville ansætte ham lige på stedet hvis han fik chancen.
2 (40%)
Han burde finde sig et rigtig arbejde istf. - tiden er passé til den stil.
1 (20%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: Juli 31, 2017, 03:52:32 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?  (Læst 1210 gange)

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?
« Svar #15 Dato: Juli 29, 2017, 12:09:39 pm »
Hvad emne vil du så have op Rik , den med toiletpapiret har du jo fået vendt sammen med din ven Tommy   :ohmy: der syntes du da det var vældigt interessant  ikke . Piller Poul hvem er det .  :dash2:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 29, 2017, 12:14:40 pm »
Det har han da også gjort ,Nobody har fundet en vej til at komme tilbage på  :ohmy:  nu hedder han bare Rik , tro mig det er Nobody .  :big_grin:

Bevis det.
    Find ud af det selv , Hr Olsen  :yes:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 29, 2017, 12:17:12 pm »
Den eneste, der kan opklare mysteriet, er jo GuBBi. Men han har vel tavshedspligt. Ergo forbliver det vel påstand mod påstand...

Og dog. Hvis PJ kom tilbage i Inkognito og med en ny ip, ville GuBBi jo ikke kunne gennemskue det, tror jeg. Medmindre han kom til at tale over sig og afsløre sig selv...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 29, 2017, 12:20:53 pm »
Det er helt klart også bedre end ligegyldige diskutionet om hvilken vej lokumsrullen skal vende. Nu er piller Poul jo sat uden for døren uden kighul. Så han bliver næppe det store samtaleemne.

Det undrer mig, at han ikke kan finde vej tilbage hertil. Det er da ellers pærelet. Kan hans søn af en it-ekspert ikke hjælpe ham?

Eller er han her mon allerede i Inkognito, som det så fint hedder...

Med al respekt så handler denne tråd ikke om Pølsestegeren af naturpølser fra Krønge, men om GuBBis meningspoliti.

Der er én og kun én grund til at jeg oprettede den her afstemning og det var at jeg blev tosset over at Gnubberen skulle fjerne et svaralternativ fra en anden afstemning oprettet af Torsten. Her måtte Torsten ikke skrive David Jørgensen og bringe hans smukke kontrafej som et alternativ. Det er rent berufsverbot og minder en del om det man praktiserede i Tyskland i begyndelsen af 43'.

Og nu vi taler om DJ. PJ og DD er disjunkte så længe DJ ikke ved mere om IT end hvordan man installerer Officepakker fra MSDN. Eller måske rettere så længe banningen varer. For jeg har ladet mig fortælle at endskønt at Gnubberen skriver at banningen ikke har udløb da timer den alligevel ud efter nogle dage (3-4 dg. ca.). Derudover véd vi at PJ daglig forsøger at logge ind - det kan man se på profilen som bekendt. Så rent faktisk kán Rik-reorien godt være sand.

Men jeg fornemmer at jeg taler om noget nu som jeg ikke må for meningspolitiet uden selv at havne i samme situation.
Med venlig hilsen
Ieet

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 29, 2017, 12:27:38 pm »
Det har han da også gjort ,Nobody har fundet en vej til at komme tilbage på  :ohmy:  nu hedder han bare Rik , tro mig det er Nobody .  :big_grin:

Bevis det.
    Find ud af det selv , Hr Olsen  :yes:

Øh nej. Den der fremsætter en påstand beviser den.

Men det er særlig nemt her tror jeg. Ér det PJ kommer han til at pludre over sig med tiden og så bygger han sig egen sag op. Han afslører sig selv fordi han simpelthen ikke er den hurtigste Volvo på gårdspladsen.
Med venlig hilsen
Ieet

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 29, 2017, 12:31:32 pm »

Bevis det.
    Find ud af det selv , Hr Olsen  :yes:    Han dummede sig på solen ,  :dash2:

Men det er særlig nemt her tror jeg. Ér det PJ kommer han til at pludre over sig med tiden og så bygger han sig egen sag op. Han afslører sig selv fordi han simpelthen ikke er den hurtigste Volvo på gårdspladsen.

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 29, 2017, 12:34:08 pm »
Med al respekt så handler denne tråd ikke om Pølsestegeren af naturpølser fra Krønge, men om GuBBis meningspoliti.

Ja, så må vi jo stoppe med at snakke om PJ. HER. :yes:

Der er én og kun én grund til at jeg oprettede den her afstemning og det var at jeg blev tosset over at Gnubberen skulle fjerne et svaralternativ fra en anden afstemning oprettet af Torsten. Her måtte Torsten ikke skrive David Jørgensen og bringe hans smukke kontrafej som et alternativ. Det er rent berufsverbot og minder en del om det man praktiserede i Tyskland i begyndelsen af 43'.

Hvad skal jeg sige til det? Tænke tænke tænke...

Jo. Jeg kan godt forstå, at GuBBi ikke er vild med at folk bruger en avatar af et andet menneske, uden dettes samtykke. Dog kan man argumentere for, at PJ-Junior alligevel er så uigenkendelig med græskarhoved og uden ører o.s.v., at det vel kun er ham selv, der vil kunne genkende...ja, sig selv. Og så kan man godt argumentere for, at det er lidt pjattet at sanktionere denne ellers sjove afstemning. Men det er jo GuBBi´s valg. Og han må jo selv svare på, hvorfor han skred ind...

Det kan dog være svært at sætte grænsen, hvis man er moderator, tror jeg. Hvis nu jeg f.eks. bruger et billede af Merkel eller Anders Fogh, tror jeg ikke, at GuBBi ville skride ind. Men hvis jeg bruger et af min ukendte nabo, så vil han sikkert skride ind. Fordi kendte personer må forvente, at folk laver lidt grin med dem og udstiller dem. ALTSÅ, de er jo i ugebladene hver uge alligevel. :hyper: - Hvorimod en ukendt nabo måske ville have det sværere med at blive udstillet, hvis han eller hun ikke er vant til det....

Men det er nok svært at sætte grænsen i praksis. Nogle mener, at der skal være vide grænser. Andre at grænserne skal være snævre.

Og nu vi taler om DJ. PJ og DD er disjunkte så længe DJ ikke ved mere om IT end hvordan man installerer Officepakker fra MSDN. Eller måske rettere så længe banningen varer. For jeg har ladet mig fortælle at endskønt at Gnubberen skriver at banningen ikke har udløb da timer den alligevel ud efter nogle dage (3-4 dg. ca.). Derudover véd vi at PJ daglig forsøger at logge ind - det kan man se på profilen som bekendt. Så rent faktisk kán Rik-reorien godt være sand.

Hvis han kan komme ind på siden, men dog ikke kan logge ind, så vil det jo sige, at han godt kan læse med. Vil jeg da tro....

Det burde dog stadig ikke være så svært for ham at logge ind fra en anden ip, især hvis han har it-eksperter i familien. Men det kræver jo, at de vil hjælpe ham. Men ok, nu handler denne tråd jo, som du skrev, ikke om hr. PJ.

Men jeg fornemmer at jeg taler om noget nu som jeg ikke må for meningspolitiet uden selv at havne i samme situation.

Sikkert ja. Men så opretter du vel bare en ny profil. Modsat PJ kan du jo godt finde ud af det. :big_grin:
« Senest Redigeret: Juli 29, 2017, 12:36:31 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 29, 2017, 12:36:21 pm »

Bevis det.
    Find ud af det selv , Hr Olsen  :yes:    Han dummede sig på solen ,  :dash2:

Jeg så det først nu - tak til Flixtor for observationen. Rik = Pølle.
Med venlig hilsen
Ieet

Rik

• Gæst
« Svar #23 Dato: Juli 29, 2017, 01:03:48 pm »
Hvad emne vil du så have op Rik , den med toiletpapiret har du jo fået vendt sammen med din ven Tommy   :ohmy: der syntes du da det var vældigt interessant  ikke . Piller Poul hvem er det .  :dash2:
Jeg skal nok selv sortere i hvilke indlæg jeg gider. Det er påfaldende du har været fraværende, lige indtil du tror du har spottet pillerPoul. Man burde lukke en så tydelig stalkerprofil.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 29, 2017, 01:12:13 pm »
Jeg skal nok selv sortere i hvilke indlæg jeg gider. Det er påfaldende du har været fraværende, lige indtil du tror du har spottet pillerPoul. Man burde lukke en så tydelig stalkerprofil.
    Hvem er piller poul , ja din profil blev jo lukket under Nobody , men du bruger vel en mobil nu til at logge dig ind , og jeg skriver til dig Nobody hvis jeg vil ,.  :negative:  Så lang tid jeg ikke truer dig kan det ikke ske noget ved at jeg skriver dette , vel Rik , øh alias :ohmy:

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juli 29, 2017, 01:14:20 pm »
Aargh ved nærmere eftertanke så kán Rik jo også være Rick Blaine. Altså hvor c så er fjernet for at forvirre fjenden.

« Senest Redigeret: Juli 29, 2017, 01:15:56 pm af Ieed »
Med venlig hilsen
Ieet

Rik

• Gæst
« Svar #26 Dato: Juli 29, 2017, 01:20:13 pm »
    Hvem er piller poul , ja din profil blev jo lukket under Nobody , men du bruger vel en mobil nu til at logge dig ind , og jeg skriver til dig Nobody hvis jeg vil ,.  :negative:  Så lang tid jeg ikke truer dig kan det ikke ske noget ved at jeg skriver dette , vel Rik , øh alias :ohmy:

Du kan skrive så tosset du vil. Når den her er sendt blokkere jeg dig. Så kan jeg ikke se dig. 🤡

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 29, 2017, 01:23:36 pm »

Du kan skrive så tosset du vil. Når den her er sendt blokkere jeg dig. Så kan jeg ikke se dig. 🤡

Visse vasse med dig Nobody. Nu skal du være sød ved Måneskin. Hun tager jo netop hensyn ved at bruge din mail til at fortælle dig "visse" sandheder (say no more).
Kigger du over i #7 til et par håndmadder og kaffe?
Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juli 29, 2017, 03:57:42 pm »
Jeg tror så ikke, at Rik er Nobody. Ellers ville han vel ikke omtale sig selv således:

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juli 29, 2017, 04:04:04 pm »
Kan der være tale om en Alien så?
Med venlig hilsen
Ieet