Afstemning

Hvor godt kører det for GuBBi?

Jeg har svært ved at styre mine bevægelser så jeg har brug for udvidet moderation.
0 (0%)
Jeg spasser ikke så meget ud men holder mig på dydens smalle sti så jeg er ligeglad.
1 (20%)
Han dyrker sikkert SM også på DD så jeg finder mig i det - men han burde dæmpe sig.
0 (0%)
Rent meningspoliti sammen med hende den anden skyggetante.
1 (20%)
Kim Jong-un ville ansætte ham lige på stedet hvis han fik chancen.
2 (40%)
Han burde finde sig et rigtig arbejde istf. - tiden er passé til den stil.
1 (20%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: Juli 31, 2017, 03:52:32 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?  (Læst 1229 gange)

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?
« Dato: Juli 28, 2017, 03:52:32 pm »
Spændende test af om han føler sig gået for nær  :blum:
Med venlig hilsen
Ieet

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?
« Svar #1 Dato: Juli 28, 2017, 04:00:13 pm »
Jeg stemte på Kim Jong-un da han er Geniernes Geni.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2017, 05:23:50 pm »
Jeg stemte slet ikke på det nonsens som `Olsen´ har sat op,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 28, 2017, 07:06:08 pm »

Samme her, og jeg fatter ikke hvorfor OP føler sige berettiget til at blande sig i Gubbis bizniz.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 28, 2017, 08:37:32 pm »
I guder hvor I en gang klaphatte
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 28, 2017, 10:05:59 pm »

Tsk, tsk... det er helt fantastisk at man kan være meget en bitterfisse for jeg kan slet ikke komme i tanker om hvornår du har sagt noget sødt og pænt. Altid negativ og puuhaaa! Håber ikke du har en kæreste eller mand for det ville da være synd for ham.

Men Anna alligevel, tror du ikke du ville kunne stramme lidt op i fremtiden? Bare een sød bemærkning hver dag gør jo underværker.

(og det samme gælder ham det gamle spektakel i den hvide skjorte jeg ikke lige kan huske hvad hedder)
« Senest Redigeret: Juli 28, 2017, 10:09:05 pm af Ieed »
Med venlig hilsen
Ieet

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 28, 2017, 10:06:51 pm »
Jeg stemte på Kim Jong-un da han er Geniernes Geni.

Jeg formoder vi taler Kim?

Og jeg stemte ds.  :hyper:
« Senest Redigeret: Juli 28, 2017, 10:09:46 pm af Ieed »
Med venlig hilsen
Ieet

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 28, 2017, 11:32:07 pm »
Nu har jeg forstået, at denne afstemning mest er gas, i klassisk hr. Olsen-stil. Og da GuBBi nok kan tage lidt gas, tvivler jeg på at han stejler over denne afstemning, selvom han sikkert vil synes, at den er lidt plat.

Nu kan jeg godt tage lidt sjov, så jeg leger da gerne med. Jeg har dog stemt, at Jeg spasser ikke så meget ud men holder mig på dydens smalle sti så jeg er ligeglad.

Fordi jeg mener, jeg ikke bevidst søger konflikter og derfor ikke spasser så meget ud. Men jeg siger dog fra overfor enkelte brugere, der bliver for grove eller irriterer mig, som f.eks. Carlo undertiden gør med sit evindelige Hvad rager det os?. Og når jeg siger fra, så er det, at nogle tolker det som om, at jeg selv er en troll eller opsøger konflikten. Det synes jeg nu ikke, at jeg gør.

Jeg kan da godt forstå dig, Olsen, at du er træt af at blive censureret og slettet hele tiden. Og jeg forstår også, at det for dig er blevet lidt et princip at stritte imod, så derfor driller du moderatorerne både her og på SO-L´en - de såkaldte sletteletter.

Nu kan jeg og flere andre som debatsvinet, TORSKen, Albert o.s.v. jo godt tage meget af dit lir og sjov. Men du må huske på, at GuBBi jo har ansvaret, også juridisk, for dette site. Så derfor bliver han nok nødt til at skære igennem, når du bliver grov i munden. Fordi han vil være sikker på ikke at blive draget ansvarlig for evt. sagsanlæg, hvis nogen føler sig stødt eller trådt over tæerne. Så jeg tror derfor ikke, at det er fordi han selv er personligt sart, at han skrider ind. Men fordi han udadtil bliver nødt til at holde en vis justits på sitet. Det tror jeg skam ikke du skal tage personligt. Og det tror jeg heller ikke du gør....og du overlever jo nok at blive censureret. Fordi du finder jo altid din vej tilbage. Med eller uden Tor.... :blum:

« Senest Redigeret: Juli 28, 2017, 11:34:25 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 29, 2017, 02:18:12 am »
Fordi jeg mener, jeg ikke bevidst søger konflikter og derfor ikke spasser så meget ud. Men jeg siger dog fra overfor enkelte brugere, der bliver for grove eller irriterer mig, som f.eks. Carlo undertiden gør med sit evindelige Hvad rager det os?. Og når jeg siger fra, så er det, at nogle tolker det som om, at jeg selv er en troll eller opsøger konflikten.

Nej, det tror vi ikke. Du interesserer os ikke en døjt. Og dine endeløse banaliteter, er kun for at vi skal spilde vores tid.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

JoIo

• Gæst
« Svar #9 Dato: Juli 29, 2017, 08:56:48 am »
Fordi jeg mener, jeg ikke bevidst søger konflikter og derfor ikke spasser så meget ud. Men jeg siger dog fra overfor enkelte brugere, der bliver for grove eller irriterer mig, som f.eks. Carlo undertiden gør med sit evindelige Hvad rager det os?. Og når jeg siger fra, så er det, at nogle tolker det som om, at jeg selv er en troll eller opsøger konflikten.

Nej, det tror vi ikke. Du interesserer os ikke en døjt. Og dine endeløse banaliteter, er kun for at vi skal spilde vores tid.

Nu er jeg efterhånden blevet lidt træt af alle de afstemninger, men de har dog bragt en del liv i butikken, og for en gang skyldt ´drejes ikke alt om Muslimer.
Mon ikke Politisk ukorrekt finder på andre ting, og jeg håber dan også på das dat ihr gefeldt

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 29, 2017, 11:23:24 am »
Nu er jeg efterhånden blevet lidt træt af alle de afstemninger, men de har dog bragt en del liv i butikken, og for en gang skyldt ´drejes ikke alt om Muslimer.
Mon ikke Politisk ukorrekt finder på andre ting, og jeg håber dan også på das dat ihr gefeldt

Nu er det heller ikke fordi, jeg har tænkt mig hver dag året rundt at oprette fem nye afstemninger. Så bare roligt.

Men jeg syntes, at forum trængte til lidt nye impulser. Og afstemningerne har da givet lidt variation til debatten her, så alt ikke drejer sig om muslimer og PJ-trollerier. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Rik

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 29, 2017, 11:41:03 am »

Nu er det heller ikke fordi, jeg har tænkt mig hver dag året rundt at oprette fem nye afstemninger. Så bare roligt.

Men jeg syntes, at forum trængte til lidt nye impulser. Og afstemningerne har da givet lidt variation til debatten her, så alt ikke drejer sig om muslimer og PJ-trollerier. :yes:
Det er helt klart også bedre end ligegyldige diskutionet om hvilken vej lokumsrullen skal vende. Nu er piller Poul jo sat uden for døren uden kighul. Så han bliver næppe det store samtaleemne.

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 29, 2017, 11:42:39 am »
Det er helt klart også bedre end ligegyldige diskutionet om hvilken vej lokumsrullen skal vende. Nu er piller Poul jo sat uden for døren uden kighul. Så han bliver næppe det store samtaleemne.

Det undrer mig, at han ikke kan finde vej tilbage hertil. Det er da ellers pærelet. Kan hans søn af en it-ekspert ikke hjælpe ham?

Eller er han her mon allerede i Inkognito, som det så fint hedder...
« Senest Redigeret: Juli 29, 2017, 11:44:12 am af politisk ukorrekt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 29, 2017, 11:54:49 am »
Det har han da også gjort ,Nobody har fundet en vej til at komme tilbage på  :ohmy:  nu hedder han bare Rik , tro mig det er Nobody .  :big_grin:

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 29, 2017, 12:07:34 pm »
Det har han da også gjort ,Nobody har fundet en vej til at komme tilbage på  :ohmy:  nu hedder han bare Rik , tro mig det er Nobody .  :big_grin:

Bevis det.
Med venlig hilsen
Ieet