Afstemning

Hvor godt kører det for GuBBi?

Jeg har svært ved at styre mine bevægelser så jeg har brug for udvidet moderation.
0 (0%)
Jeg spasser ikke så meget ud men holder mig på dydens smalle sti så jeg er ligeglad.
1 (20%)
Han dyrker sikkert SM også på DD så jeg finder mig i det - men han burde dæmpe sig.
0 (0%)
Rent meningspoliti sammen med hende den anden skyggetante.
1 (20%)
Kim Jong-un ville ansætte ham lige på stedet hvis han fik chancen.
2 (40%)
Han burde finde sig et rigtig arbejde istf. - tiden er passé til den stil.
1 (20%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: Juli 31, 2017, 03:52:32 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?  (Læst 1205 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Har GuBBi styr på pisset?
« Svar #45 Dato: Juli 30, 2017, 09:38:33 pm »
XX.XXX.XX.XXX

Hvis du er så god til IT, som du altid påstår, kan du vel nemt opspore alles ip. :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Juli 30, 2017, 10:44:21 pm »
Hvis du er så god til IT, som du altid påstår

Jeg påstår ingenting, jeg ved hvad jeg kan. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Juli 31, 2017, 05:48:54 pm »
Når selv en landbytosse kan omgåes en banning, så må svaret været nej.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Juli 31, 2017, 05:55:22 pm »
Tror bare GuBBi har givet lidt op. Han har indset, at han ikke kan stille noget op imod folk, der gemmer sig bag dynamiske og skiftende ip´ere. Så hvorfor skulle han bruge tid på at banne folk, hvis de bare dukker op 5 minutter efter med næste nick.

Den eneste måde, hvorpå man kan forhindre den slags, er at indføre microchips i folk, som Illuminati jo også har som mål. Så skal man logge på nettet med sin microchip hver gang og man vil helt enkelt ikke kunne logge på uden dén. Så når vi får det 100% diktatoriske og fascistiske NWO-system, så vil ingen kunne trolle på nettet mere. Så lige så snart en person troller, vil NWO-fascist-politiet kunne opspore vedkommendes microchip og en halv time efter står de i døren og trollen vil blive interneret i arbedslejer, hvor han bliver slave for Illuminati.

Orwell´s 1984 er på vej...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Ieed (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Juli 31, 2017, 07:31:30 pm »
Tror bare GuBBi har givet lidt op. Han har indset, at han ikke kan stille noget op imod folk, der gemmer sig bag dynamiske og skiftende ip´ere. Så hvorfor skulle han bruge tid på at banne folk, hvis de bare dukker op 5 minutter efter med næste nick.

Den eneste måde, hvorpå man kan forhindre den slags, er at indføre microchips i folk, som Illuminati jo også har som mål. Så skal man logge på nettet med sin microchip hver gang og man vil helt enkelt ikke kunne logge på uden dén. Så når vi får det 100% diktatoriske og fascistiske NWO-system, så vil ingen kunne trolle på nettet mere. Så lige så snart en person troller, vil NWO-fascist-politiet kunne opspore vedkommendes microchip og en halv time efter står de i døren og trollen vil blive interneret i arbedslejer, hvor han bliver slave for Illuminati.

Orwell´s 1984 er på vej...

Ja ja godt ord igen. Men hva' så med Pølle? Altså nu har han oprettet: rik , poul jensen , nobody , hahahihi , olejensen , rikand , storejohn skal alle de så chippes i øret? Kan man så scanne dem hvis de løber væk?
Med venlig hilsen
Ieet