Afstemning

Hvornår synes du, at mænd generelt er mest attraktive?

15-20 år
1 (20%)
21-25 år
1 (20%)
26-30 år
0 (0%)
31-35 år
1 (20%)
36-40 år
0 (0%)
41-45 år
0 (0%)
46-50 år
0 (0%)
51-55 år
0 (0%)
56-60 år
0 (0%)
61-65 år
1 (20%)
66-70 år
0 (0%)
71-75 år
0 (0%)
76-80 år
0 (0%)
81-85 år
0 (0%)
86-90 år
0 (0%)
91-95 år
0 (0%)
96-100 år
0 (0%)
101-105 år
0 (0%)
106-110 år
0 (0%)
110 år og opefter
0 (0%)
Ligegyldigt. Bare de kan få den op og stå og kan bruge den.
0 (0%)
Ligegyldigt. Bare de har penge nok.
1 (20%)

Totale antal stemmeafgivende: 5

Forfatter Emne: AFSTEMNING: I hvilken alder er mænd mest attraktive?  (Læst 295 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
AFSTEMNING: I hvilken alder er mænd mest attraktive?
« Dato: Juli 29, 2017, 12:06:22 pm »
Der skal også være en sådan afstemning for damerne. Eller for de mænd, der som Albert, er til mænd. :blum:

I hvilken alder finder du, at mænd er mest attraktive?

Jeg har lavet fem års-intervaller. Man kan altid diskutere, om det er hensigtsmæssigt, hvis nu man godt kan lide mænd - eller damer - med 20-30 års intervaller Men så kan man stemme på den alder, man synes er ALLERmest attraktiv. :yes:

Undersøgelser viser, at mænd generelt finder en kvinde mest attraktiv omkring hendes 20 år. Men hvad med kvinders forhold til mænd? Det er mit indtryk, at i de fleste parforhold er manden ældre end damen. Så hvis der er logik, så vil kvinder foretrække mænd i en lidt højere alder, end den alder, som mænd foretrækker at en kvinde har.

Nu er jeg klar over at gennemsnitsalderen herinde er ret høj og det kan måske påvirke resultatet, så ældre mænd - eller kvinder - har en højere attråethed end de har blandt et yngre segment af befolkningen. Men vi får se....
« Senest Redigeret: Juli 29, 2017, 12:14:08 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: I hvilken alder er mænd mest attraktive?
« Svar #1 Dato: Juli 30, 2017, 09:37:38 pm »
Har De Damer noget bud?

Eller Albert anyone?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 30, 2017, 10:42:06 pm »
Fra 1967. Og han er min 😚❤
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 30, 2017, 10:51:26 pm »
Har De Damer noget bud?

Eller Albert anyone?

Det er et spændende emne, vi da skam nu skal til at tale om. Jeg har da skam alle dage nydt at være dejlig sammen med andre mænd, ja som den aktive part. Jeg nyder at have nogle nye til oplæring, hvor de kommer med ønsket om at udforske deres følelsesliv og seksualitet, og jeg ønsker at tilgodese mine lyster. :drool:

Det er så skønt og dejligt at ligge der med en helt nye ung mand, og så man begynder at....nej nej nej, det må jeg ej skrive om her, det ved jeg skam da godt. Send  mig gerne en privat besked om du måtte have ønske om at høre mere :cat:

Her i Danmark er det helt lovligt at en mægtig ældre herre som jeg selv mødes med unge mænd på 15 år. Men jeg vil da ej kommentere derpå her, nej det vil jeg da skam ej.

Det er nu også skønt at være sammen med de unge damer, men da skam lige så skønt at klemme sig op bagi en ung nervøs ny fyr. Man kan da skam møde mennesker at bolle med snart sagt alle steder, men for mig er det af en eller anden grund særlig let på rastepladser eller banegårdsterræner :drool:

Det er et skønt liv med plads til lyst og leg, min kære kone ved naturligvis intet, men jeg blander mig jo heller ikke i hendes havearbejde og huslige pligter, vel? :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 31, 2017, 10:37:40 am »
Det er et spændende emne, vi da skam nu skal til at tale om. Jeg har da skam alle dage nydt at være dejlig sammen med andre mænd, ja som den aktive part. Jeg nyder at have nogle nye til oplæring, hvor de kommer med ønsket om at udforske deres følelsesliv og seksualitet, og jeg ønsker at tilgodese mine lyster. :drool:

Tak for dit spændende svar, hr. Albert.

Ja, det giver mening, at hvis man er aktiv ved r-p, så er det mest en yngre partner, man søger. Dersom det da skam ligger lidt i kortene at den ældre skam da bør være den styrende og bestemmende. Jeg synes det virker forkert, hvis en 18 årig er aktiv overfor en 47 årig f.eks. :hyper:

Det er så skønt og dejligt at ligge der med en helt nye ung mand, og så man begynder at....nej nej nej, det må jeg ej skrive om her, det ved jeg skam da godt. Send  mig gerne en privat besked om du måtte have ønske om at høre mere :cat:

Du kan da skam bare skrive i mandehørmen. Der kan GuBBi da skam ej censurere dig, da det skam da er tilladt at være lummer i mandehørmen.

Eller hvad, GuBBi? :ohmy:

Her i Danmark er det helt lovligt at en mægtig ældre herre som jeg selv mødes med unge mænd på 15 år. Men jeg vil da ej kommentere derpå her, nej det vil jeg da skam ej.

Du skal selvfølgelig også passe på, hvad du skriver, da nogle nemt får ondt i røven over den slags. Mange regner det da skam for pædofili, misbrug og voldtægt, hvis partneren bare er under 18, selvom loven jo, som du jo selv redegør for, skam da ej forbyder slige forhold, bare partneren er fyldt 15 og der da skam er konsensus om forholdet. Men i dag kaldes alt jo efterhånden pædofili og misbrug, bare modparten er under 18 år. En smule hysterisk vil jeg mene. Det mener Jørgen Leth jo også og jeg giver ham jo ret i, at folk er blevet så overfølsomme og hysteriske efterhånden. Han blev jo lynchet i medierne i sin tid, fordi han var ærlig omkring, at han var sammen med kokkens 17 årige datter. Jeg tror, at Jørgen Leth havde undervurderet, hvor meget seksualmoralen har ændret sig i Danmark, siden han flyttede fra landet i sin tid. I dag accepteres forhold med en sådan aldersforskel som regel ikke. Men i 70´erne og i 80´erne ansås det jo som meget almindeligt. Jeg har jo også tidligere herinde oprettet en tråd om seksualmoralens udvikling. Folk er mere snerpede i dag end for 30-40 år siden. :yes:

Men sandheden er da, at homofile mænd historisk set da skam altid har haft en forkærlighed for unge adoniser. Sådan var det jo også i det gamle Grækenland, hvor det jo ansås som enhver mands pligt at undervise en teenage-dreng udi seksualitetens mangfoldigheder. Også i ren praksis. Så set i historisk perspektiv er din lyst sådan set ej unaturlig, om end måske en smule ugleset og kontrolversiel set med nutidens mere sippede seksualmoral. :hyper:

Det er nu også skønt at være sammen med de unge damer, men da skam lige så skønt at klemme sig op bagi en ung nervøs ny fyr. Man kan da skam møde mennesker at bolle med snart sagt alle steder, men for mig er det af en eller anden grund særlig let på rastepladser eller banegårdsterræner :drool:

Jeg troede at banegårdsterræner hørte fortiden til? Det er jo overvågning overalt nu om stunder. Men ja, da jeg var ung, husker jeg nok, at der skete lumre ting og sager ved banegårdsterræner. Men det hører da skam mig bekendt fortiden til, da der jo i dag er sat overvågningskameraer op overalt ved banegårde. Sådan ER det jo at leve i Illuminati´s New World Order- overvågnings- og kontrolsystem. :yes:

Det er et skønt liv med plads til lyst og leg, min kære kone ved naturligvis intet, men jeg blander mig jo heller ikke i hendes havearbejde og huslige pligter, vel? :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Nej da. Jeg synes da, det er helt fair, at du hygger lidt i fritiden. Det er skam da et naturligt behov, som du jo har. :JC_doubleup: