Forfatter Emne: Hvorfor har vi alle de afsteminger?  (Læst 676 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvorfor har vi alle de afsteminger?
« Dato: Juli 28, 2017, 01:48:34 am »
Allerede fra starten var det indlysende, at afstemningen blev overtaget af trolle med dobbeltprofiler - så resultaterne er jo tomme.

Er der nogen, som kan se en mening med afstemningerne?
« Senest Redigeret: Juli 28, 2017, 01:50:14 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
Sv: Hvorfor har vi alle de afsteminger?
« Svar #1 Dato: Juli 28, 2017, 09:22:49 am »
Agurketid.
Reptil manden vi gerne have et evigt liv.
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2017, 10:51:50 am »
Jeg synes, at afstemninger er meget gode pejlemærker for, hvordan stemningen er angående et specifikt emne eller spørgsmål. Og desuden går jeg ind for nærdemokrati. Derfor er jeg FOR, at vi har mange afstemninger.

At trolls så driller og stemmer sig selv eller andre brugere kunstigt op, det er så hvad man kan forvente på et site, hvor det vrimler med trollprofiler. Men husk nu på, at bag trolls gemmer der sig ægte mennesker. Så selv trollenes stemmer kan da give en indikation af en folkestemning.

De afstemninger, jeg har oprettet hidtil, har da givet nogle ganske interessante svar:

- at de fleste synes, at folk bør være diskrete ved friluftsex.
- at de fleste synes at det er over grænsen at kalde andre et pædofilt møgsvin på debatten her.
- at en hel del brugere indrømmer at have eller have haft mere end én profil herinde.
- at flertallet herinde erkender, at verdens reelle magthavere IKKE er politikerne, selvom medierne hele tiden vil have os til at tro at f.eks. USA´s præsident er verdens mægtigste mand.
« Senest Redigeret: Juli 28, 2017, 10:54:41 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 28, 2017, 11:13:26 am »
Allerede fra starten var det indlysende, at afstemningen blev overtaget af trolle med dobbeltprofiler - så resultaterne er jo tomme.

Er der nogen, som kan se en mening med afstemningerne?

For en gangs skyld Anklager er jeg enig med dig - nej det er det rene skærm- og tidsspild-. :JC_PacMan: :kattemad_03:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 28, 2017, 11:34:04 am »
Jeg synes, at afstemninger er meget gode pejlemærker for, hvordan stemningen er angående et specifikt emne eller spørgsmål. Og desuden går jeg ind for nærdemokrati. Derfor er jeg FOR, at vi har mange afstemninger.

At trolls så driller og stemmer sig selv eller andre brugere kunstigt op, det er så hvad man kan forvente på et site, hvor det vrimler med trollprofiler. Men husk nu på, at bag trolls gemmer der sig ægte mennesker. Så selv trollenes stemmer kan da give en indikation af en folkestemning.

De afstemninger, jeg har oprettet hidtil, har da givet nogle ganske interessante svar:

- at de fleste synes at det er over grænsen at kalde andre et pædofilt møgsvin på debatten her.
- at en hel del brugere indrømmer at have eller have haft mere end én profil herinde.
- at flertallet herinde erkender, at verdens reelle magthavere IKKE er politikerne, selvom medierne hele tiden vil have os til at tro at f.eks. USA´s præsident er verdens mægtigste mand.

Det ved du vel ikke, hvis det er trolleprofiler der har svaret.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 28, 2017, 11:37:47 am »

Så er det jo bare trollenes mening, jeg har fået. Men trolls er også en slags mennesker.

Well, medmindre de er reptilians. :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 28, 2017, 11:42:30 am »

Så er det jo bare trollenes mening, jeg har fået. Men trolls er også en slags mennesker.

Altså har El-Nino ret. Tidsspilde.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 28, 2017, 11:43:00 am »

For en gangs skyld er jeg enig med dig her, var selv overrasket over resultateterne af afstemningen når man tænker på det hele er anonymt,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Juli 28, 2017, 11:47:39 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Dine kommentarer er bare så falske
« Svar #8 Dato: Juli 28, 2017, 11:53:50 am »

Hvorfor lader du som om, der ikke er nogen, som har stemt mange gange?

Først fik Carlo 20 stemmer, mens DerRudi ingen fik. Dagen efter fik DerRudi pludselig 50 stemmer.

Derfor er afstemningsresultaterne tidsspilde!

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 28, 2017, 12:12:48 pm »
Men de viser hvordan blå stater virker i USA meget godt. NWOeliten giver falske stemmer til Killary hvor løgnemedierne så snakker om popular vote. Sandheden er hvis de ulovlige ikke have stemte så havde Trump vundet popular vote
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 28, 2017, 02:09:25 pm »
Men de viser hvordan blå stater virker i USA meget godt. NWOeliten giver falske stemmer til Killary hvor løgnemedierne så snakker om popular vote. Sandheden er hvis de ulovlige ikke have stemte så havde Trump vundet popular vote

:JC_doubledown: :dash2: :negative:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 28, 2017, 02:29:46 pm »

Ja, afstemningen måneds debattør viste, hvor nemt det da skam er at manipulere med stemmerne. Mon ikke også Killary har gjort det? :yes:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 28, 2017, 03:29:00 pm »

Hvad har dit svar med trådens spørgsmål at gøre, ikke en hulendes dyt. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 28, 2017, 03:33:57 pm »

Hvad har dit svar med trådens spørgsmål at gøre, ikke en hulendes dyt. :smile:

Det har det da. Han siger jo, at han mener, at disse afstemninger viser, hvor nemt det er at manipulere med stemmer. Det kaldes at sætte tingene i perspektiv.

DERIMOD Har DIN kommentar intet med trådens emne at gøre. :blum:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 28, 2017, 03:43:12 pm »
Trådstarten omhandler ikke USA's politik.  :JC_doubledown:
Altid glad for at hjælpe. :smile: