Forfatter Emne: Psykiatri er pseudovidenskab  (Læst 1595 gange)

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
Sv: Psykiatri er pseudovidenskab
« Svar #60 Dato: Oktober 31, 2017, 07:08:20 pm »
Anklageren:

Nej men de tager 1000 kr for at snakke med dig i en time, så det er ikke billigere at få hjælp af en psykolog end af Scientology kirken.

Og hvad koster det mon så at blive 'undersøgt' med det fantastiske 'E-meter' - et totalt ubrugeligt stykke skrammel til den nette pris af godt 3000 Kroner..? :ROFL:

https://www.ebay.com/itm/Hubbard-Scientology-Original-Mark-VI-Electrometer-E-meter-/201296881630

- det fine digitale grill-termometer jeg fik af Fruen til min fødselsdag har nok 10 gange så mange praktiske egenskaber... :big_grin:

Her er én af mange, mange afsløringer af det 'fantastiske' instrument: https://www.youtube.com/watch?v=sWBw88Rt9vs

E-meteret er nok ikke videnskabelig behandling, men det er bedre end psykiaternes elektrochok "behandling".

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    37.8%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: Oktober 31, 2017, 07:47:15 pm »
Cannabis sativa topskud, er nok ikke videnskabelig behandling, men det er bedre ind både elektrochok og E-meteret.

Er min påstand, bedre end din?

5 sider indlæg senere, og du har stadig røde øjne, og glemt at have nogen som helst former for beviser for dine påstande. Keep getting high dude ?
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: Oktober 31, 2017, 08:31:45 pm »
Din påstand er helt fin, der er mange aggressive mennesker der beroliger sig med hash.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    37.8%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: Oktober 31, 2017, 09:56:39 pm »
Din påstand er helt fin, der er mange aggressive mennesker der beroliger sig med hash.

Aggressive mennesker? Hash?

Er du aggressive ? Indtager du hash?

Tja okay, det var nu godt nok Cannabis sativa "Skunk", jeg nævnte, men fair nok.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.