Forfatter Emne: Psykiatri er pseudovidenskab  (Læst 1737 gange)

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
Sv: Psykiatri er pseudovidenskab
« Svar #15 Dato: Oktober 22, 2017, 10:50:29 am »
Du kan spørge MMK hvor de har de tal fra og jo MMK bruger videnskaben imodsætning til psykiatri der er ren heksedoktori. Scientology kirken har altid kæmpet imod psykiatriens brud på menneskerettighederne. I 50'erne ville amerikanske psykiatere(og tyske nazi-psykiatere der havde fået arbejde i USA efter krigen) oprette psykiatriske anstalter i Alaskas ødemark. Det fik Scientology kirken oplyst befolkningen om i medierne og det skabte vrede i befolkningen så lovforslaget blev droppet. Det var alle psykiatriens forbrydelser imod menneskeheden der fik Scientology kirken til at stifte MMK i 1969 sammen med psykiateren Thomas Szasz der ikke ville være med længere.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Dianetik er pseudovidenskab
« Svar #16 Dato: Oktober 22, 2017, 11:17:58 am »
Du kan spørge MMK hvor de har de tal fra og jo MMK bruger videnskaben imodsætning til psykiatri der er ren heksedoktori. Scientology kirken har altid kæmpet imod psykiatriens brud på menneskerettighederne. I 50'erne ville amerikanske psykiatere(og tyske nazi-psykiatere der havde fået arbejde i USA efter krigen) oprette psykiatriske anstalter i Alaskas ødemark. Det fik Scientology kirken oplyst befolkningen om i medierne og det skabte vrede i befolkningen så lovforslaget blev droppet. Det var alle psykiatriens forbrydelser imod menneskeheden der fik Scientology kirken til at stifte MMK i 1969 sammen med psykiateren Thomas Szasz der ikke ville være med længere.

MMK stammer fra Scientologykirken som er forankret i Dianetik - L. Ron Hubbards egen teori om mental sundhed og årsagerne til psykiske problemer.

Det er ikke videnskabeligt, men en religion.

Hvis man går videnskabelig til værks, forsøger man at være objektiv, men MMK er alt andet end objektiv. MMK søger med lys og lygte efter noget negativt fra dårekisternes tid og til i dag. Man siger heller ikke meget om kristendommen i Danmark i dag ved at lægge hovedvægten på hekseprocesser i en fjern fortid. Der er altså noget helt galt med metoden.

På samme måde som du heller ikke selv er videnskabelig anlagt. Du nævner f.eks. at 42.000 mennesker dør om året pga. psykofarmaka uden anden kildeangivelse, end at det bliver nævnt i en propagandafilm.

Noget af det vigtigste, hvis man er videnskabelig er derimod at dokumentere al ting, så andre kan efterprøve sandhedsværdien.

Mange mennesker begår selvmord, og det er sikkert rigtigt, at mange af dem har fået psykofarmaka - men de har også alle sammen spist ost osv. - så det siger ikke rigtig noget fornuftigt. Videnskabeligt er det ikke.

« Senest Redigeret: Oktober 22, 2017, 11:34:50 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 22, 2017, 03:31:34 pm »

Alle mulige og umulige teorier omkring psykiatrien er ganske fin. Har da også selv overbevisninger, der ikke kan kildeanvises. Men i så fald, kalder jeg det ikke andet ind overbevisninger . Ifølge min lokale præst, findes Gud, men han kalder det ikke videnskab eller debattere får noget / kalder det for andet ind hvad det er. Overbevisningen og troen om Guds eksistens.

Igen, Kilden til undersøgelsen på 42.000 mennesker dør om året pga. psykofarmaka, ønskes stadig.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 23, 2017, 05:46:04 pm »
Psykiatrien er alt andet end objektiv de beskriver folk som meget mere psykisk syge end de egentlig er. MMK er til for at samle information om psykiatrien og informere befolkningen om psykiatri.

Dem der har begået selvmord mens de fik psykofarmaka blev mere deprimerede allerede da de begyndte at tage psykofarmaka.

Uddannelses niveauet i USA er styrtdykket siden 1970 mens psykofarmaka forbruget er 32 gange højere idag.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 23, 2017, 06:29:09 pm »
Psykiatrien er alt andet end objektiv de beskriver folk som meget mere psykisk syge end de egentlig er. MMK er til for at samle information om psykiatrien og informere befolkningen om psykiatri.

Dem der har begået selvmord mens de fik psykofarmaka blev mere deprimerede allerede da de begyndte at tage psykofarmaka.

Uddannelses niveauet i USA er styrtdykket siden 1970 mens psykofarmaka forbruget er 32 gange højere idag.

Får vi snart dokumentation for dine mange påstande?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
Sv: Beviser???
« Svar #20 Dato: Oktober 23, 2017, 06:31:55 pm »

Imponerende overbevisning og stædighed. Det må jeg give dig.  :ROFL:

MMK, er udelukkende sat i verden, til at oplæse propaganda ud og vidergvie overbevisning skabt af L. Ron Hubbard, og dem der deler hans overbevisninger. Lige så lidt du kan bevise, hvad du selv siger. Kan du hellere ikke modbevise hvad jeg siger.

psykofarmaka virker, omend det blot er placebo effekt. At antage andet, kræver en undersøgelse.

Religion, overbevisninger og tro er ikke videnskabeligt anlagt til at bevise noget som helst. End of story.

« Senest Redigeret: Oktober 23, 2017, 06:35:22 pm af MMQ »

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Oktober 24, 2017, 05:12:00 pm »
Jeg har tidligere dokumenteret at psykiatere beskriver folk så syge som muligt ved at henvise til nogen skjulte optagelser. De pårørende til dem der har begået selvmord mens de fik psykofarmaka, siger at de blev mere deprimerede allerede da de begyndte at tage psykofarmaka. At uddannelses niveauet i USA er styrtdykket mens psykofarmakaforbruget er steget støt kan du google dig til.

MMK har afsløret så mange grove overgreb i psykiatrien og reddet mange menneskers liv, de afslørede massivt svindel og forbrydelse i USAs største psykiatriske kæde, de afslørede psykiaternes overgreb på sorte i det sydafrikanske apartheidstyre, de fik stoppet dyb søvn "behandlingen", de fik kæmpet en lov igennem i Italien der forbød psykiaterne at tvangsfjerne børn fra deres forældre, de fik afsløret grove overfald og legemsbeskadigelse på psykiatriske hospitaler i Israel.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Oktober 24, 2017, 06:58:23 pm »
At sige ting flere gange i streg, gør det ikke mere rigtigt, eller bevisligt.

Tottenham vinder mesterskabet, Tottenham vinder mesterskabet, Tottenham vinder mesterskabet.
Arsenal rykker ned, Arsenal rykker ned, Arsenal rykker ned.

Citér
At uddannelses niveauet i USA er styrtdykket mens psykofarmakaforbruget er steget støt kan du google dig til.

Det er muligt. Men hvordan forbinder du disse to ?

At fordi noget er dalene, og noget andet er støt på vej op, skulle være i forbindelse, er TOTAL idioti at sige uden at kunne bevise sammenhængen.

Religion, overbevisninger og tro er ikke videnskabeligt anlagt til at bevise noget som helst. End of story.

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Oktober 25, 2017, 05:30:31 pm »
Det er dig der gentager dine løgne om MMK.

Psykiatri er ikke andet end overbevisninger, tro og tvangstanker, psykiatri har flere menneskeliv på samvittigheden end den værste religion.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
Sv: MMK = Scientology
« Svar #24 Dato: Oktober 25, 2017, 06:14:46 pm »
Det er dig der gentager dine løgne om MMK.

Psykiatri er ikke andet end overbevisninger, tro og tvangstanker, psykiatri har flere menneskeliv på samvittigheden end den værste religion.

Alle de påstande du kommer med, har ingen bevisligt grundlag.

Citér
MMK blev stiftet i fællesskab i 1969 af Scientologi kirken og professor i psykiatri, emeritus, Dr. Thomas Szasz på et tidspunkt, hvor patienterne blev opbevaret som lagervarer i institutionerne og frataget alle forfatningsmæssige rettigheder, borgerrettigheder og menneskerettigheder.

MMK, er faktuelt stiftet af en religion, og økonomisk støttet af en religion. Deres undersøgelser, vil der altid sættes et stort fed spørgsmåltegn ved, da deres grundlag for undersøgelser, KAN, og formindeligt er, bygget på holdninger af L. Ron. Hubbert. og co.

Det er invalide undersøgelser, på bagrund af filosofisk og økonomisk gevinst.

Tobaksfirmaer, smider også penge efter institutter, der laver undersøgelser på E-Cigeretter, og bliver anderkendt som valide undersøgelser. Host, host, host, hele vejen ned i banken.

Offline LOL wut?

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 26, 2017, 02:31:26 pm »
LO Wut? Nogle sygdomme opdeles efter de symptomer der er på lidelsen. Selvfølgelig påstår Scentology at det er normalt at se syner eller at tro at aliens er overalt.

Psykiatri er pseudovidenskab,

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 26, 2017, 05:59:29 pm »
MMQ:

Meget af MMK's arbejde er frivilligt, MMK forsøger ikke at hverve medlemmer til Scientology kirken. Psykiatrien er meget profitdreven.

LOL wut?:

Jeg har tidligere henvist til nogle skjulte optagelser der afslører at forskellige psykiatere giver forskellige svar på hvilken psykisk sygdom man har og hvilken slags psykofarmaka man skal have.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 26, 2017, 06:31:46 pm »
MMQ:

Meget af MMK's arbejde er frivilligt, MMK forsøger ikke at hverve medlemmer til Scientology kirken. Psykiatrien er meget profitdreven.

Som du og MMK påstår?

At psykiatrien er profitdreven, behøver jeg ikke argumentere imod. Jeg TROR på at medicin industrien og psykiatrien er ude på at tjene fedt med penge på mennesker. At du og MMK så TROR, at psykiske sygdom, nærmest, ikke eksistere finder jeg utroværdigt.

Skal da ikke kunne sige om ALLE de hundrede af personer jeg har mødt igennem mit liv, både af svær og mild grad af phykiske syge, alle kunne formidle teater og skuespil, som selv ikke den bedst Hollywood stjerne kunne gøre kunsten efter ... En mand, tisser ikke sig selv i munden. Med mindre, der er nogen galt for oven. At tro, terapi løser alt, er håbløst forkert.

Offline Zukla (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 26, 2017, 07:29:18 pm »
Vi ved ikke om det har været normalt at tisse sig selv i munden et eller andet sted i verden engang eller om det bliver normalt i fremtiden.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 26, 2017, 07:56:07 pm »
Vi ved ikke om det har været normalt at tisse sig selv i munden et eller andet sted i verden engang eller om det bliver normalt i fremtiden.