Forfatter Emne: Psykiatri er pseudovidenskab  (Læst 5078 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du skader jo andre
« Svar #75 Dato: Juni 05, 2018, 01:38:39 am »
Det du har gang i, er ikke uskyldige meninger - fordi du ikke nøjes med at lade dine meninger være rettesnor for dit eget liv.

Scientology er ikke meget bedre end salafisterne.

:JC_doubledown:

Det er jer der skulle gå med sådan et skilt når i tror på psykiatrisk manipulation, vedmindre i bare er nogle uempatiske mennesker.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Zukla (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Psykiatri er pseudovidenskab
« Svar #76 Dato: Juni 06, 2018, 06:52:26 pm »
Jeg oplyser folk om psykiatrien, så folk kan se hvad der sker hvis man stoler på en psykiater og så folk der er blevet tvangsbehandlet af psykiatrien kan se at der er en organisation der kan hjælpe dem. Dem der gerne vil være statsnarkomaner og/eller bare vil bruge deres diagnose som undskyldning for ikke at kunne arbejde kan jeg ikke overbevise om noget som helst.

Psykiatere står bag de værste terrorangreb i historien.
http://www.mmk.info/booklet/terror.pdf

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Du skader jo andre
« Svar #77 Dato: Juni 06, 2018, 08:21:12 pm »

Det er ikke mig bekendt en politisk religion. Men den er økonomisk, for dem i toppen får virkelig indkasseret nogle mønter.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    80.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Du skader jo andre
« Svar #78 Dato: Juni 06, 2018, 10:58:06 pm »

Det er ikke mig bekendt en politisk religion. Men den er økonomisk, for dem i toppen får virkelig indkasseret nogle mønter.

Islam er også en religion.

Hvordan definerer du religion/politik?

I min verden, kan en kommunist godt have religiøse følelser, som får ham til at tro på et kommende vidundersamfund.

I øvrigt tænkte jeg på, hvordan Scientology og salafister behandler frafaldne.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Zukla (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #79 Dato: Juni 11, 2018, 05:34:20 pm »
Der overmedicineres i psykiatrien.

http://www.psykiatriavisen.dk/2018/02/14/psykiater-ogsaa-kendt-for-overmedicinering/

Psykiater der står i spidsen for medicinfrit forsøg er selv støttet af psykofarmaka industrien.

http://www.psykiatriavisen.dk/2017/12/03/psykiater-faar-penge-fra-medicinalindustrien/

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #80 Dato: Juni 11, 2018, 10:38:04 pm »
Citér
Psykiater der står i spidsen for medicinfrit forsøg er selv støttet af psykofarmaka industrien.

Irrelevant. Hvis metode og resultater offentliggøres kan de prøves af af resten af det videnskabelige miljø, og hvis resultaterne ikke holder står konklusionerne heller ikke ved magt. Sådan fungerer videnskab nemlig.

I modsætning til mysticisme, hvor en eller anden selvudnævnt profet hævder at menneskelig lidelse er pga. sjæle fra døde rumvæsner der blev kastet ned i jordens vulkaner. Videnskab laver forudsigelser der bliver testet, det gør sekte ikke (og når de gør fejler de katastrofalt).

Offline Zukla (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: Juni 17, 2018, 07:54:42 pm »
Hvis forsøget aldrig bliver udført af en der ikke er støttet af psykofarmakaindustrien får man aldrig et objektivt resultat, som der er en der skriver tidligere i tråden støtter tobaksindustrien forskningsinstitutter der siger at e-cigaretter er farligere end almindelige cigarretter.

Det andet du nævner er ikke noget scientologer tror på, det er noget der er taget fra en af L Ron Hubbards science fiction bøger.