vil du ikke også gerne have kærlig hedf og trykhed? tror altdså ikke det er mig der er galt på den her.
I morer jer nok helt ud i hampen - som de der skoleunger, der griner af eget mod til at sige: Røv til andre..
nå, ,men så drøæmmer han jo nok om det samme som mig, en sød og dejlig kæreste og en lille famile og arbejde og hus,det er vist helt normale ting at tænke på i min alder? tror du ike? tænkte du ikke på de ting, da du var i 30erne?
Citat fra: Mak efter Juli 28, 2017, 11:06:20 amnå, ,men så drøæmmer han jo nok om det samme som mig, en sød og dejlig kæreste og en lille famile og arbejde og hus,det er vist helt normale ting at tænke på i min alder? tror du ike? tænkte du ikke på de ting, da du var i 30erne?Nej, det gjorde jeg da skam ej.Det med villa, vovse, Volvo og wife har aldrig trukket særligt i mig. Jeg er en fri fugl, der ikke gider binde mig til kone og børn og den slags.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 28, 2017, 11:10:19 amCitat fra: Mak efter Juli 28, 2017, 11:06:20 amnå, ,men så drøæmmer han jo nok om det samme som mig, en sød og dejlig kæreste og en lille famile og arbejde og hus,det er vist helt normale ting at tænke på i min alder? tror du ike? tænkte du ikke på de ting, da du var i 30erne?Nej, det gjorde jeg da skam ej.Det med villa, vovse, Volvo og wife har aldrig trukket særligt i mig. Jeg er en fri fugl, der ikke gider binde mig til kone og børn og den slags.