Forfatter Emne: 10 augusy?  (Læst 291 gange)

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
10 augusy?
« Dato: Juli 27, 2017, 03:38:13 pm »
jeg skal ind og sodde 10 august? det har jeg fået at vide?

jeg fatter ukke hvordan samfundet svar på alle mine problemer kan være at sætte mig i fængsel? Hvad skal de ´t overhovedet nytte?

Og nej nu er det efterhånden et par uger (?) siden jegf stoppede med aty drikke og rysteriet er meget bedre, så hvorfor ødelægge det hele med et fængselsophold.?

Hvad synes I andre i får ud afg at jeg kommer i fængel``? I får ikke noget ud af det vel? Tænk dog lige på at det er jerers skatte penge der nu skal betale for mit ophold. I betaler for min bolig, mad læge hjælp og alt det andet, mens jeg er derinde, så i taber da også på det her?

Og jeg ved godt at der vil sidde nogen af her derude der vil godte jer over at jeg skal i fængsel, så nogen af jer vil få et godt grin for jeres skatte penge, som jeg tværtimod mener går tabt? Man skal være syg i hovedet for at more sdig over at jeg skal i fængsel.

hvad skal jeg gøre når jeg kommer ud? Jeg har ikke længere noget styed at bo, fordi jeg blev smidt ud? Jeg skykder også penge for den dør, som politiet bankede i stykker - det kan jeg ikke betale selv?

jeg ville gerne gå på borger service og spørge dem om ikke de kan betale for døren for mnig, men jeg er blevet bedt om ikke at komme der længere s¨sender dem mpók en e mail. De gider mig ikke mere, men jeg er efterhånden også godt træt af dem.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: 10 augusy?
« Svar #1 Dato: Juli 27, 2017, 10:08:23 pm »
Vælger meget mod min intuition at antage at du ikke er troll.

Dine fejl er ikke samfundets skyld. Hvis du har ophobet dig ubetalte bøder er det ikke samfundets skyld. Hvis din druk har gjort dig syg, er det ikke samfundets skyld. Hvis du ikke har åbnet din dør for politiet, er det ikke samfundets skyld. Hvis du på den ene, eller den anden vis, har fået hevet en politibetjent på jorden er det ikke samfundets skyld.

Det er din skyld.

Jeg synes samfundet skal gøre hvad det kan for at hjælpe folk til at komme på benene igen når de er faldet (no pun intended), men intet menneske bør bare sidde med hænderne i skøddet og vente på at samfundet bare ordner deres liv for dem. Samfundet rolle bør være at give dig et basalt sikkerhedsnet og så fjerne så mange forhindringer som muligt, når du forsøger at komme på ret kurs igen. Samfundet kan ikke gøre dit arbejde for dig, og dit liv er helt dit eget ansvar. Præcis ligesom de love der gælder for alle os andre også skal gælde for dig.

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 28, 2017, 11:04:34 am »
gubbi for helbvede er ikke troll, vil bare gerne have lov til at være gald nu har heg haft så meget modstan i alle mine år. Det er sgu da heller ikke min skylfd at være blevet syg, til det er heller ik samdfundet, men samfundet er forpligtet at hjkæpe?

vi har syadig et velfæls samfund? Hvorfor skal jegh så ikke have hjælp? Er jeg ikke lige så meget værd?

der er overhovedet ikke nogen der vinder noget osm helst på at jeg nu skal i fængsel, det er spild af alles penge og tid.

gider ikke rigtig det der med at der skal snakkes ned til mig.

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 03, 2017, 11:29:24 pm »
Hvis man bryder loven så risikerer man at blive straffet. Sådan er det for alle, også dig.

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 28, 2017, 10:49:03 pm »
havde jo ikke brudt loven har ikke overfaldet den betjemt, jefg var jo ved at falde, jeg kunne habe slået hovedet ned i gulvewt

ville du ikke også forsøge at af vørge det hvis var ved at slå hovedet ned i gulvet?

tror altså ikke det er mig,der er galt på den her-