Forfatter Emne: Din-debat er spammet i bund!  (Læst 773 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
Sv: Din-debat er spammet i bund!
« Svar #15 Dato: Juli 26, 2017, 11:51:37 am »
politisk ukorrekt:
Citér
Den, der spammer mest her, er da den ene landsbytosse, der styrer 5-6 forskellige karikerede højreprofiler herinde. Så tag en tudekiks.😁

Tag dog at klappe kaje, ramlende skøre nar.
Det er måneder siden, du har skrevet noget der var bare et milligram fornuft i.   :tommy:
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 26, 2017, 03:50:34 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Den, der spammer mest her, er da den ene landsbytosse, der styrer 5-6 forskellige karikerede højreprofiler herinde. Så tag en tudekiks.😁

Tag dog at klappe kaje, ramlende skøre nar.
Det er måneder siden, du har skrevet noget der var bare et milligram fornuft i.   :tommy:

J. Langgaard-Nielsen er med garanti ikke dit rigtige navn. Det er bare en fake identitet, du har skabt - sideløbende med de mange andre fake højre-profiler herinde...

Det er i øvrigt sjovt, at hvis man siger dig imod, er dit eneste argument altid personangreb. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 28, 2017, 02:50:55 pm »
Nu har jeg været væk nogle dage, fordi jeg befinder mig helt derude i Asien, hvor den hvide mand aldrig har sat sin fod, og I har ikke hørt fra mig. Det skulle jeg selvfølgelig have højnet debatten. Men har det?

Det må der straks holdes en åndsvag afstemning om.

Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 28, 2017, 02:59:20 pm »
Nu har jeg været væk nogle dage, fordi jeg befinder mig helt derude i Asien, hvor den hvide mand aldrig har sat sin fod, og I har ikke hørt fra mig. Det skulle jeg selvfølgelig have højnet debatten. Men har det?

Det må der straks holdes en åndsvag afstemning om.

Det her nu været rart at kunne skrive uden at få slynget den der sædvanlige bemærkning op HVAD RAGER DET OS? :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.