Forfatter Emne: Din-debat er spammet i bund!  (Læst 789 gange)

Front Helle

• Gæst
Din-debat er spammet i bund!
« Dato: Juli 25, 2017, 01:39:32 pm »
Nå, så er alt ved at være spammet til i profilgætteri, er jeg nu populær?/hvem er dum?-afstemninger, konspirationsteorier og "hva' rager det mig"-oplæg!
Det er omtrent så uinteressant, som det kan blive her før en ny efterårssæson.

Måske skulle man prøve SOL-debat? Den kan næsten ikke være værre, selv om den plejer at være streng.
Er jeg den eneste, der kan få kvalme bare ved tanken om Din-debat.dk som en pol.ukorrekt/klammecarlo-site de næste måneder?
Forøvrigt er der næsten heller ikke flere tilbage, som jeg kalder ved sine fulde fem!
 :girl_to_take_umbrage2:

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Din-debat er spammet i bund!
« Svar #1 Dato: Juli 25, 2017, 01:48:36 pm »
Nå, så er alt ved at være spammet til i profilgætteri, er jeg nu populær?/hvem er dum?-afstemninger, konspirationsteorier og "hva' rager det mig"-oplæg!

Måske skulle man prøve SOL-debat? Den kan næsten ikke være værre, selv om den plejer at være streng.
Er jeg den eneste, der kan få kvalme bare ved tanken om Din-debat.dk som en pol.ukorrekt/klammecarlo-site de næste måneder?
Forøvrigt er der næsten heller ikke flere tilbage, som jeg kalder ved sine fulde fem!

-Du vil nå ud til en meget bredere læserskare på Facebook, de har millioner af brugere, de små debatforums som regel kun små hundrede.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 25, 2017, 02:55:22 pm »
Nå, men så vil jeg prøve at reducere antallet af mine indlæg, så vi kan få en højere debat.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 25, 2017, 03:14:42 pm »
Den, der spammer mest her, er da den ene landsbytosse, der styrer 5-6 forskellige karikerede højreprofiler herinde. Så tag en tudekiks.😁
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline National Stolthed

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 25, 2017, 03:45:12 pm »
Det er sørgeligt at betragte hvorledes Tigerklageren og Carlo-klam helt har overtaget debatten. Nu fik Nordboen også nok og slettede sin profil, hvilket er meget beklageligt. Og vor kære stolte nationale frontkæmper Rudi har taget sig en velfortjent pause. Efterhånden er vi vel kun en håndfuld stolte nationale tilbage? Men vi holder stadig fanen højt imod brovtebanden, tigerklageren og deres slæng.

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 25, 2017, 04:08:26 pm »
De højre profiler der er tilbage bliver ikke så svære at styre for dig,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 25, 2017, 04:14:11 pm »
Nå, men så vil jeg prøve at reducere antallet af mine indlæg, så vi kan få en højere debat.

Det løfte kan DU umuligt holde,  :girl_wink:  :girl_haha:
<3 <3

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 25, 2017, 04:53:25 pm »
Jeg skal dog på ferie fra i dag. Så i slipper for min spam i nogle uger.

Du kan vel bare tage mobilos med og skriver derfra. :yes:

Men ellers god ferie. Hils Buff_Dude hvis du møder ham. :big_grin:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

JoIo

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 25, 2017, 05:53:27 pm »

Dersom du ikke kan lide Likes, har du fået en fra mig.
Selvom jeg er lidt enig med dig, synes jeg det er sjovt du nævner Pol ukorrekt.
Han er nok en af de få som (næsten aldrig) profilknæpper.

Det gør Carlo for resten hellere ikke ret meget op ind, Sjove kommentarer og usikker brok er nok mere hans speciale.

Helle jeg kan godt lide den måde du skriver på, men er for de mest ikke enig i dine synspunkter, og så synes jeg du skriver rigtigt godt Dansk ,o)

Om det betyder at du er med dine fulde fem ved jeg ikke, men helt dumb virker du ikke.
Jeg håber du kigger forbi galskaben ind imellem, du er godt læsestof.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 25, 2017, 07:07:01 pm »

Bla bla bla ...

Der er ingen der har tvunget dig herind.
Der er ingen der tvinger dig til at blive her.

Om folk er ved sine fulde fem eller ej, det er du vist ikke i stand til at bedømme.
 :JC_ghey:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 25, 2017, 07:21:54 pm »

Om folk er ved sine fulde fem eller ej, det er du vist ikke i stand til at bedømme.
 :JC_ghey:

Right, om folk er ved sine fulde fem eller ej, det er hun vist ikke i stand til at bedømme.

:JC_ghey: By-by, soldebatten venter, :girl_blum2:
<3 <3

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 25, 2017, 09:49:01 pm »

Hej Carlo Jensen,

Er det dig damerne kalder Klamme Carlo? Hvorfor siger de det mon? Har du været utérlig overfor dem?

vh. Ieet
Med venlig hilsen
Ieet

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Var du ikke bannet Tigermand?
« Svar #12 Dato: Juli 25, 2017, 10:13:20 pm »
Det er sørgeligt at betragte hvorledes Tigerklageren og Carlo-klam helt har overtaget debatten. Nu fik Nordboen også nok og slettede sin profil, hvilket er meget beklageligt. Og vor kære stolte nationale frontkæmper Rudi har taget sig en velfortjent pause. Efterhånden er vi vel kun en håndfuld stolte nationale tilbage? Men vi holder stadig fanen højt imod brovtebanden, tigerklageren og deres slæng.

Det sker en gang imellem, at jeg er enig med bannerføreren, selvom det ikke er hver dag.

Jeg er enig med bannerføreren i, at du skulle gå ud kigge til gederne og cyklerne.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6325.msg84119#msg84119
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Var du ikke bannet Tigermand?
« Svar #13 Dato: Juli 25, 2017, 10:37:35 pm »

Det sker en gang imellem, at jeg er enig med bannerføreren, selvom det ikke er hver dag.

Jeg er enig med bannerføreren i, at du skulle gå ud kigge til gederne og cyklerne.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6325.msg84119#msg84119

Men på den anden side når jeg guffer to spejlæg så starter jeg altså med at skære blommerne ud og guffe dem HELE først så der ikke flyder noget ud... ka do føl maj?
Med venlig hilsen
Ieet

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 26, 2017, 07:28:17 am »

Tak. Første skridt til forbedring er at man indrømmer fejl.