Afstemning

Hvilket af følgende udsagn passer bedst til jeres holdning til dogging eller cruising?

Det er noget forbandet svineri og de, der gør det, bør politianmeldes. Sex hører under ingen omstændigheder hjemme i det offentlige rum.
5 (45.5%)
Jeg synes det er klamt, men det rager jo ikke mig, hvad andre gør. Dog kræver jeg, at de er diskrete og kun gør det på steder, hvor der er helt øde.
2 (18.2%)
Folk kan jo gøre som de lyster, men man skal tage hensyn til andre. Det er dårlig stil at benytte offentlige toiletter, rastepladser o.s.v. til den slags. Men lidt oppe i klitterne eller bag nogle træer i en park midt om natten kan vel ikke genere nogen?
1 (9.1%)
Jeg går ind for frisind og og synes at sex på rastepladser, i parker, ved strande er cool. Så længe man er en smule diskret og rydder op efter sig - og stopper aktiviteten, hvis der nærmer sig familier og børn o.s.v.
3 (27.3%)
Jeg går ind for totalt frisind og synes at offentlig sex er fantastisk. Hvis folk kommer forbi, så kan de da bare selv deltage i stedet for at få ondt i røven. Ingen er da nogensinde død af at se nøgne mennesker hygge sig lidt.
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 11

Forfatter Emne: AFSTEMNING: Hvad er jeres holdning til dogging eller cruising?  (Læst 781 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Homoerne har gjort det i mange årtier. Men nu er også heteroerne kommet med. Friluftssex. Homoerne har gjort det i parker og på rastepladser gennem umindelige tider, men de senere år er det også blevet populært blandt heteroseksuelle og swingers at dyrke friluftssex.

De homoseksulle kalder det cruising. Og det foregår f.eks. i Ørstedsparken eller på Fælleden i København, som Albert har berettet om en del gange. Heteroerne kalder det dogging og det dyrkes mest på diverse rastepladser, på strande og i skovområder ude på landet. Bl.a. er Hundige nudiststrand berygtet for at tiltrække en del doggere, der lader som om de er nøgenbadere, men reelt bare vil vise sig frem og dyrke sex. Dogging er især meget populært i England, hvor tusindevis dyrker det.

Men hvad er DIN holdning til dette? Du kan selvfølgelig stemme anonymt, men er også velkommen til at argumentere for din holdning her i debatten.
« Senest Redigeret: Juli 25, 2017, 11:54:24 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING: Hvad er jeres holdning til dogging eller cruising?
« Svar #1 Dato: Juli 25, 2017, 11:36:13 am »
Andre folks gøren og laden, er noget underligt noget at gå op i.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 25, 2017, 11:38:06 am »
Andre folks gøren og laden, er noget underligt noget at gå op i.

Så det rager med andre ord ikke os? :hyper:

Men hvad har du selv stemt? Jeg har indtryk af, at du er ret frisindet selv, da du jo rejser til de varme lande o.s.v. :blum:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 25, 2017, 12:08:35 pm »
Din humor fejler da skam ej noget, så du får en like for det.

Dog er jeg uenig i din konklusion. Jeg har selv stemt på, at offentlig sex er fint nok, så længe man tager hensyn. Det, du MÅSKE har oplevet, er så et eksempel på folk, der IKKE tager hensyn og det forstår jeg da godt er generende. Men derfor mener jeg ikke, at man behøver forbyde det hele, fordi nogle tåber ikke kan gøre det diskret.

Jeg ved godt, at nede ved Køge Bugt Strandpark er der mange doggere og ikke alle er lige diskrete. Da jeg boede i Kbh., kom jeg af og til i Brøndby strandpark om sommeren og der var en del nudister og også onanister. :hyper: Man ser også sådanne typer her ved nogle af de nordjyske strande. Men jeg mener, at dogging og cruising er okay, bare man tager lidt hensyn. Hvad alle dog desværre ikke gør.

Der mangler svarmuligheden; Det er noget svineri som Rum-Øglerne har indført da de vil have normale folk til at se homo'er have sex og derefter blive homo'er selv så vi stopper med at avle.

Her den anden dag var jeg på stranden. Pludselig så jeg noget stort bevæge sig, gemt lidt oppe i klitterne.
Var det en af de der øgle-mennesker der var på vej ned i sin hule? Den skulle i hvert fald ikke opdage mig. Så jeg bukkede mig lidt i skjul og sørgede for jeg var lydløs.
Oppe i klitten kunne jeg nu ikke se øgle-væsnet. Men jeg kunne tydeligt høre dens tunge og besværede åndedræt.
Jeg holdt mig skjult lidt i håb om at den ville forsvinde fra stedet.
Men jeg kom i tanke om alle de der online illuminati-betale agenter på debatforums. Jeg skulle vise dem sandheden så de ikke kunne nægte den længere.
Jeg tændte for mobilen. Youtube-live feed + optage funktion.
Holdende mobilen foran mig, sned jeg mig op i klitten. Forsigtigt og med en kats lydløshed bevægede jeg mig langsomt frem.
Jeg holdt mig lavt og krøb det sidste stykke frem til toppen. Hovedet nede, men jeg kunne holde mobilen over klitten og stadig selv være uset hvis væsnet skulle kigge i min retning.
Jeg filmede væsnet et stykke tid. Jeg var sikker på hvor det var, jeg kunne fornæmme tilstedeværelsen både på retningen og den besværede vejrtrækning.
...
Minutter gik.
Der kom klynkende hvinende sygelige grynt fra væsenet nu. Måske var den syg. Måske var det en hunkøns øgle-mand. Var der i det hele taget kvinder eller var de begge køn? Noge reptiler kan skifte køn har jeg læst.
Måske havde den både skællede bryster, en mærkelig tyk penis med knobber og en køns åbning. Så når øgle-folk parrede sig blev de begge gravide.
Uf, sandets gniden imod mit skridt da jeg kravlede og sandkorns kradsen i undertøjet gjorde at jeg nu var hård.
Jeg fik skubbet til nogle småsten så det raslede lidt. Hunkøns øgle-menneskets åndedræt skiftede rytme.
Var jeg opdaget?
Hvis nu jeg skulle blive opdaget skulle jeg ikke være hård. Det måtte jeg gøre noget ved. Jeg stak hånden i bukserne og arbejde imod udløsning...
...
Jeg forestillede mig hende den skællede øglekvinde opdage mig og hvad jeg havde gang i. Hun ville se på min virillitet at deres planer om at kasterere menneskeheden ikke virkede. Og hun ville overgive sig og underkaste sig.
Jeg kom hurtigt tæt på udløsning. Det var min pligt for menneskeheden at vise hende øgle-mennesket at vores seksual-drift kan de ikke tage.
Jeg tog bukserne ned og stillede mig op og viste øgle-kvinden hvor stor og stolt menneskeheden kunne være. Stadig filmende så hendes underkastelse vil blive vist til verden!
Jeg rejse mig og sprayede min livs-givende væske!

Hvordan skulle jeg vide at det bare var et par som nød dogging i sandet. Kæft hvor blev de sure. Måske var det fordi hendes ryg blev våd... De ringede til politiet og han truede med at tæve mig. Den slags burde være ulovligt, at have sex offentligt!

« Senest Redigeret: Juli 25, 2017, 12:12:29 pm af politisk ukorrekt »

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 26, 2017, 02:02:54 pm »
Det er et skønt og godt emne, du der har startet, min dreng. Jeg har da skam alle dage krydret tilværelsen med mine mange skønne eventyr i det fri. Jeg passer da skam altid på, at jeg ej kommer til at blotte mig over for uindviende, men derudover har jeg ej mange hæmninger! :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 26, 2017, 02:26:07 pm »
Det er et skønt og godt emne, du der har startet, min dreng. Jeg har da skam alle dage krydret tilværelsen med mine mange skønne eventyr i det fri. Jeg passer da skam altid på, at jeg ej kommer til at blotte mig over for uindviende, men derudover har jeg ej mange hæmninger! :drool: :drool: :drool:

- men dine beretninger om der sexliv - som du går så højt op i - er kedelige og ensformige i længden.

Det er det samme år efter år. Har man læst 10 af dine kommenterer, så har man læst dem alle.

« Senest Redigeret: Juli 26, 2017, 02:28:03 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 26, 2017, 10:10:34 pm »

- men dine beretninger om der sexliv - som du går så højt op i - er kedelige og ensformige i længden.

Det er det samme år efter år. Har man læst 10 af dine kommenterer, så har man læst dem alle.

Kedeligt? Vist ej - mit seksualliv er både morsomt og sprudlende :cat:

Det er skam da dig, der har et kedeligt seksualliv - som du selv skrev: "Og husk nu, man kan godt have sex selvom den er slap" :drool:
Og et andet sted skrev du: "Kys og kram er også en slags sex" :cat:

Man ser da skam for sig Anklageren ligge på bjørneskindstæppet foran kaminen med en lasket grønlænderinde nede fra torvet, mens han ligger med slap penis og giver hende tantekys og bilder sig selv ind, at han har fantastisk sex! :drool: :drool: :drool:

Se dét er skam da bare for kedeligt. Farveller!

« Senest Redigeret: Juli 26, 2017, 10:12:33 pm af Albert Johansen. »
Forbandede abekatte!

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 26, 2017, 10:31:59 pm »

Det er skam da dig, der har et kedeligt seksualliv - som du selv skrev: "Og husk nu, man kan godt have sex selvom den er slap" :drool:

Man ser da skam for sig Anklageren ligge på bjørneskindstæppet foran kaminen med en lasket grønlænderinde nede fra torvet, mens han ligger med slap penis og giver hende tantekys og bilder sig selv ind, at han har fantastisk sex! :drool: :drool: :drool:

Hva faen' Bænkbums Johansen,

Hvad er det enitalt det der dokking og det andet? Kan du ikke lige definere det så vi allesammen forstår hvad I bøssekarle snakker om.

vh. Ieet

Med venlig hilsen
Ieet

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 26, 2017, 10:34:11 pm »

Hva faen' Bænkbums Johansen,

Hvad er det enitalt det der dokking og det andet? Kan du ikke lige definere det så vi allesammen forstår hvad I bøssekarle snakker om.

vh. Ieet

Ieet, gamle swinger, hvordan står det til du gamle? Du fik rigtig Poul Jørgensen på nakken, hva' - dengang :cat: Ja, som jeg husker det skrev han både dit navn og by.

Nå, kan du ha' det, gamle jas. :drool: :drool: :drool:

Forbandede abekatte!

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 26, 2017, 10:37:44 pm »
Ieet, gamle swinger, hvordan står det til du gamle? Du fik rigtig Poul Jørgensen på nakken, hva' - dengang :cat: Ja, som jeg husker det skrev han både dit navn og by.

Nu hvor ieet er taget på ferie, ifølge ham selv, så føler jeg, at jeg bliver nødt til - i hans fravær - at gøre opmærksom på, at ieed ikke er den ægte ieet. Men en copycat.

Den ægte ieet hedder....ja, ieet. Den uægte kalder sig ieed. Med d. :yes:

Det er i øvrigt også nemt at høre, da ieet har en helt anden jargon end den der. :smile1:

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 26, 2017, 10:51:13 pm »
Nå ok.

Forbandede abekatte!

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 26, 2017, 11:34:02 pm »

Nu hvor ieet er taget på ferie, ifølge ham selv, så føler jeg, at jeg bliver nødt til - i hans fravær - at gøre opmærksom på, at ieed ikke er den ægte ieet. Men en copycat.

Den ægte ieet hedder....ja, ieet. Den uægte kalder sig ieed. Med d. :yes:

Det er i øvrigt også nemt at høre, da ieet har en helt anden jargon end den der. :smile1:

Min jargon-gong fejler skam ingenting. Jeg står inde på Hibriplids hvis der er at du vil mødes. Men bænkbumsen lader vi sidde på sin bænk ude i Brønshøj for jeg bryder mig ikke så meget om bøssekarle også fordi de render rundt med alle mulige sygdomme og utøj osv. Men en champagnebrus kan det da godt blive til.

Ses vi?

kl. 11:00 - tor.?
Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 26, 2017, 11:56:46 pm »
Min jargon-gong fejler skam ingenting. Jeg står inde på Hibriplids hvis der er at du vil mødes. Men bænkbumsen lader vi sidde på sin bænk ude i Brønshøj for jeg bryder mig ikke så meget om bøssekarle også fordi de render rundt med alle mulige sygdomme og utøj osv. Men en champagnebrus kan det da godt blive til.

Ses vi?

Din jargon er da skam ganske spøjs. Men blot siger jeg, at du ikke HEEELT lyder som den ægte ieet.

Mere som Olsen... :hyper:

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 27, 2017, 10:59:32 am »

Ses vi?

Din jargon er da skam ganske spøjs. Men blot siger jeg, at du ikke HEEELT lyder som den ægte ieet.

Mere som Olsen... :hyper:

Nej NU må jeg bede ! Hr. Olsen? Hvem er denne Hr. Olsen?

Men bortset fra det så er jeg på Hibriplids nu ... hvor ér du?
Med venlig hilsen
Ieet

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 27, 2017, 11:11:48 am »
Hibriplids? Jeg kan godt huske den sang fra skolen. Tre små kinesere på Højbro Plads. Og så skulle man synge den ved kun at bruge én vokal. Tra sma kanasara pa Hajbra Plads, osv.