Forfatter Emne: Hvad-rager-det-os  (Læst 773 gange)

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Hvad-rager-det-os
« Svar #15 Dato: Juli 25, 2017, 12:19:46 am »

Ja, alle vi politisk ukorrekte på forum her er vist nordjyder. Det hænger nok sammen med, at nordjyder generelt er en flok anarkister, fordi de ikke gider adlyde kjøwenhavnerne. Så bliver vi så oprørske og Rasmus Modsat-agtige heroppe. :blum:
Om alle politisk ukorrekte skulle være nordjyder, skal jeg ikke udtale mig om, men jeg kan fortælle, at da jeg i 1960'erne tilbragte mine sommerferier hos min familie i det nordjyske, og vi sammen så "Aktuelt" som nyhedsudsendelsen på DR (den eneste TV-kanal) hed dengang, lød det ustandselig fra min familie: "Sikke noget københavneri" - og de havde sikkert ret :-)
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
I Ålborg fik Socialdemokraterne 36,3% af stemmerne ved sidste kommunalvalg
« Svar #16 Dato: Juli 25, 2017, 12:21:17 am »
Venstre fik 26,5%.

Ih hvor vi gungrer - sagde de politisk ukorrekte anarkister  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Ja, alle vi politisk ukorrekte på forum her er vist nordjyder. Det hænger nok sammen med, at nordjyder generelt er en flok anarkister, fordi de ikke gider adlyde kjøwenhavnerne. Så bliver vi så oprørske og Rasmus Modsat-agtige heroppe. :blum:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Nu er Aalborg også Himmerland. Med rigtige nordjyder mener jeg vendelboer. :yes:

Hele Rudi-banden er da vist fra Vendsyssel....Rudi, Nordboen, Hellefront o.s.v. Medmindre der er tale om én person, der udgiver sig for flere forskellige. :hyper:

Venstre fik 26,5%.

Ih hvor vi gungrer - sagde de politisk ukorrekte anarkister  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
Men du har tit fortalt om dit liv i Ålborg.

Du har f.eks. skrevet: "Næh, du skulle prøve de jyske byer. Her har vi mange store bakker. Alene her i Aalborg er der ti bakker, der er større end Valby bakke". :yes:

I Frederikshavn Kommune, som Vendsyssel hører under, fik Socialdemokratiet i øvrigt 41,2% af stemmerne ved sidste kommunalvalg - og det er endnu mere end i Ålborg - og laaaangt over landsresultatet :big_grin: :big_grin: :big_grin: :blum:

Nu er Aalborg også Himmerland. Med rigtige nordjyder mener jeg vendelboer. :yes:

Hele Rudi-banden er da vist fra Vendsyssel....Rudi, Nordboen, Hellefront o.s.v. Medmindre der er tale om én person, der udgiver sig for flere forskellige. :hyper:

Venstre fik 26,5%.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 25, 2017, 01:03:58 am »
Hvad så med Hjørring og Brønderslev?😫

Så vidt jeg kan se, blev DF næststørste parti i Fr. havn ved folketingsvalget i 2015. Og tredjestørst i Brønderslev....Hjørring har jeg ikke lige tjekket.
« Senest Redigeret: Juli 25, 2017, 01:09:44 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 25, 2017, 01:12:26 am »
Hvad så med Hjørring og Brønderslev?😫

I Hjørring Kommune fik Socialdemokratiet 39,0% af stemmerne - og i Brønderslev fik Socialdemokratiet 29,8% af stemmerne - men Venstre fik til gengæld så mange som 36,6 af stemmerne i Brønderslev.

Nordjylland er bare vores højborg  :smile1:

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil

Hvem der er hvem og hvorfor, skal jeg ikke udtale mig om, men du skal vel bare en tur over broen til Nørresundby, og så er du i Vendsyssel  :big_grin:
I'm a Troll

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 26, 2017, 02:55:05 am »
Var det ikke i Aarhus at DP fik hele 0,3% i 2015? Der fik DP en god start i stemmeboksen til kommunalvalget og viser at der nogen steder der er der stærkt grobund for et nationalt parti
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98%
    • Vis profil
Nej
« Svar #23 Dato: Juli 26, 2017, 03:03:46 am »
DP fik ingen stemmer, for der var ingen afstemning i Århus i 2015.

Var det ikke i Aarhus at DP fik hele 0,3% i 2015? Der fik DP en god start i stemmeboksen til kommunalvalget og viser at der nogen steder der er der stærkt grobund for et nationalt parti

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 26, 2017, 03:47:20 am »
Hvor var det så de fik hele 0,3% i 2015? I kan huske at de fik 0,1% i KBH men der var et andet sted hvor de fik en god start og fik hele 0,3%
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juli 26, 2017, 08:47:50 am »
Hvor var det så de fik hele 0,3% i 2015? I kan huske at de fik 0,1% i KBH men der var et andet sted hvor de fik en god start og fik hele 0,3%

Hvad rager det os?  :big_grin:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Nej
« Svar #26 Dato: Juli 26, 2017, 08:55:04 am »
DP fik ingen stemmer, for der var ingen afstemning i Århus i 2015.

Der var folketingsvalg 18. juni i 2015.
Men DP var vist ikke med på stemmesedlerne 😁

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Danskernes_
Med forbehold for at der kan være ukorrekte oplysninger på wikipedia.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    6%
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 26, 2017, 11:58:29 am »
Dansknationalist:
Citér

Dav' Dansknationalist. Der er som bekendt regions- og kommunalvalg hvert fjerde år. Det seneste blev afholdt den 19. november 2013, og det næste derfor til november i år.

Venlig hilsen Langgaard.
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"