Forfatter Emne: Hvad-rager-det-os  (Læst 778 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Hvad-rager-det-os
« Dato: Juli 24, 2017, 01:45:41 am »
Det var noget jeg begyndte med dengang nogen begyndte at skrive om, hvad vi skylle GYSE over i nogle bjerghuler i nogle afkroge på klodens bagside. Nu var der en Taliban der igen havde voldtaget en i Afghanistan. Og så skulle vi GYSE over at de også snart kommer her og voldtager. Jeg brugte det især overfor Polle og Blue Velvet.

Jeg fandt udtrykket godt og fyndigt og har anvendt det engang imellem overfor trådstart, med komplet ligegyldige emner.

Nu bruger jeg mere "Det må vi fundere over" eller "Det var da noget værre noget".
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

BannerFøreren

• Gæst
Sv: Hvad-rager-det-os
« Svar #1 Dato: Juli 24, 2017, 08:46:48 am »
"...har anvendt det engang imellem overfor trådstart med komplet ligegyldige emner."
Vi andre skal forstå, at dette er yderst vedkommende?

Altså, her er et karakteristisk eksempel på Din-debats triste tilstand. En tilstand, som snart har varet længe.

Man opretter et diskussionsoplæg (!!!), der - hvis det handler om noget som helst - selvforelsket slubrer i, hvad jeg-jeg-jeg-jeg har skrevet, hvordan jeg-jeg-jeg-jeg gjorde det og hvad jeg-jeg-jeg-jeg også kan finde på at skrive.   :bad:

"Oplægget" illustrerer, hvordan det kan gå med en formentlig ensom person, der, siddende i sin sikkert ikke ret spændende bolig (muligt ventende på et af de sjældne hjemmehjælp-besøg) efterhånden er derude hvor egentlige debatemner er noget helt sekundært, hvis ikke ligegyldigt. Det eneste interessante i denne gudsjammerlige verden er oplægsskribenten selv. Overbevist om at han er en stor stjerne på Din-debat føler han trang til lige at meddele andre brugere, hvordan han har det (klokken kvarter i 2 om natten).    :connie_22:

Jeg kan godt se, at det er en tragedie. Men det er fandeme også debatforum-ødelæggende med sådanne personager til at fylde op på det, der kunne have været brugt til frugtbare diskussioner om tidens spørgsmål.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
Altid parat til at modsige sig selv
« Svar #2 Dato: Juli 24, 2017, 09:08:41 am »
"...har anvendt det engang imellem overfor trådstart med komplet ligegyldige emner."
Vi andre skal forstå, at dette er yderst vedkommende?

Altså, her er et karakteristisk eksempel på Din-debats triste tilstand. En tilstand, som snart har varet længe.

Man opretter et diskussionsoplæg (!!!), der - hvis det handler om noget som helst - selvforelsket slubrer i, hvad jeg-jeg-jeg-jeg har skrevet, hvordan jeg-jeg-jeg-jeg gjorde det og hvad jeg-jeg-jeg-jeg også kan finde på at skrive.   :bad:

"Oplægget" illustrerer, hvordan det kan gå med en formentlig ensom person, der, siddende i sin sikkert ikke ret spændende bolig (muligt ventende på et af de sjældne hjemmehjælp-besøg) efterhånden er derude hvor egentlige debatemner er noget helt sekundært, hvis ikke ligegyldigt. Det eneste interessante i denne gudsjammerlige verden er oplægsskribenten selv. Overbevist om at han er en stor stjerne på Din-debat føler han trang til lige at meddele andre brugere, hvordan han har det (klokken kvarter i 2 om natten).    :connie_22:

Jeg kan godt se, at det er en tragedie. Men det er fandeme også debatforum-ødelæggende med sådanne personager til at fylde op på det, der kunne have været brugt til frugtbare diskussioner om tidens spørgsmål.

Så kan man ikke andet end undre sig over, at du anser tråden for at være en frugtbar diskussion, som du føler dig kaldet til at deltage i.

Det er helt utroligt, at du selv anser det for at være et af dagens hotteste emner, om Carlo sidder og venter på et af de sjældne  hjemmehjælp-besøg  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

« Senest Redigeret: Juli 24, 2017, 09:14:45 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

BannerFøreren

• Gæst
Sv: Altid parat til at modsige sig selv
« Svar #3 Dato: Juli 24, 2017, 09:53:47 am »
Anklageren:
Citér
Så kan man ikke andet end undre sig over, at du anser tråden for at være en frugtbar diskussion, som du føler dig kaldet til at deltage i.
Det er helt utroligt, at du selv anser det for at være et af dagens hotteste emner, om Carlo sidder og venter på et af de sjældne
hjemmehjælp-besøg

Prøv at kigge på, hvad jeg skrev en gang til:
"..der kunne have været brugt til frugtbare diskussioner.."
Det betyder, hr. "eks-dansklærer", at jeg synes Carlo Klam repræsenterer dem, der i stedet fylder op (med selvoptaget bavl).

Der kan kun være to grunde til, at du skriver ovenfor citerede:
1. Din sædvanlige "jeg lader lige som om"-taktik, så tror mine svagt begavede fans, at jeg "vinder" debatten. 2. Du er i langt højere grad en læsesvag tumpe, end jeg troede.   

:tease (2):

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 24, 2017, 11:10:27 am »
Den der med HVAD RAGER DET OS kan være meget sjov et par gange. Men efterhånden må jeg indrømme, at den hænger mig ud af halsen. Og jeg synes, at Carlo lyder som en ridset grammofonplade, når han konstant gentager den der bemærkning, hver gang han støder på et debatoplæg, som ikke interesserer ham personligt.

Det er helt okay, at man ikke er interesseret i et oplæg. Men jeg forstår ikke, hvorfor man har et behov for at sabotere tråde, der ikke har ens egen interesse. Jeg finder, at det da skam er dårlig debatstil.....

Så jeg foreslår hr. Kommunist at springe de tråde over, der ikke interesserer ham - fremfor at sabotere dem med sin evindelige HVAD RAGER DET OS?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 24, 2017, 11:56:20 am »
Den der med HVAD RAGER DET OS kan være meget sjov et par gange. Men efterhånden må jeg indrømme, at den hænger mig ud af halsen. Og jeg synes, at Carlo lyder som en ridset grammofonplade, når han konstant gentager den der bemærkning, hver gang han støder på et debatoplæg, som ikke interesserer ham personligt.

Det er helt okay, at man ikke er interesseret i et oplæg. Men jeg forstår ikke, hvorfor man har et behov for at sabotere tråde, der ikke har ens egen interesse. Jeg finder, at det da skam er dårlig debatstil.....

Så jeg foreslår hr. Kommunist at springe de tråde over, der ikke interesserer ham - fremfor at sabotere dem med sin evindelige HVAD RAGER DET OS?

:JC_doubledown:  er du selv bedre?
Din Albertlignende stil er røvsyg.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 24, 2017, 12:04:46 pm »

Albert er da skam sej. Derfor stemte jeg skam da på ham i afstemningen HVEM ER DIN ABSOLUT FORETRUKNE DEBATTØR? :hyper:

Og nej, JEG er IKKE albert. Men synes nu han er meget sjov.

Og så er det også lidt sjovt at drille dig med det der DA SKAM, da du er sart og ikke kan tage lidt sjov. :big_grin:

Men landboen, hvorfor er du altid i så dårligt humør? Find dig dog et andet job, hvis det går dig så meget på at arbejde i supermarked, som jeg mener du har skrevet flere gange, at du gør...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 24, 2017, 12:08:07 pm »
Det var noget jeg begyndte med dengang nogen begyndte at skrive om, hvad vi skylle GYSE over i nogle bjerghuler i nogle afkroge på klodens bagside. Nu var der en Taliban der igen havde voldtaget en i Afghanistan. Og så skulle vi GYSE over at de også snart kommer her og voldtager. Jeg brugte det især overfor Polle og Blue Velvet.

Jeg fandt udtrykket godt og fyndigt og har anvendt det engang imellem overfor trådstart, med komplet ligegyldige emner.

Nu bruger jeg mere "Det må vi fundere over" eller "Det var da noget værre noget".
Hvad rager det mig?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
    • Vis profil
Sv: Altid parat til at modsige sig selv
« Svar #8 Dato: Juli 24, 2017, 06:52:42 pm »
Anklageren:
Citér
Det er helt utroligt, at du selv anser det for at være et af dagens hotteste emner, om Carlo sidder og venter på et af de sjældne
hjemmehjælp-besøg

Prøv at kigge på, hvad jeg skrev en gang til:
"..der kunne have været brugt til frugtbare diskussioner.."
Det betyder, hr. "eks-dansklærer", at jeg synes Carlo Klam repræsenterer dem, der i stedet fylder op (med selvoptaget bavl).

Der kan kun være to grunde til, at du skriver ovenfor citerede:
1. Din sædvanlige "jeg lader lige som om"-taktik, så tror mine svagt begavede fans, at jeg "vinder" debatten. 2. Du er i langt højere grad en læsesvag tumpe, end jeg troede.   

:tease (2):

Du er nok ene om at mene, at dine angreb på andre er bedre debatskik og nærmere "frugtbare diskussioner" - end det som Carlo præsterer her.

Det er sådan cirka lige langt væk fra en frugtbar debat.

Du forventer vel ikke, at Carlo klapper hælene sammen og siger: Javel? - så debatten komme ind på et andet spor?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 24, 2017, 07:12:31 pm »

Albert er da skam sej. Derfor stemte jeg skam da på ham i afstemningen HVEM ER DIN ABSOLUT FORETRUKNE DEBATTØR? :hyper:

Han skriver ellers meget om sit kedelige sexliv.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 24, 2017, 08:15:22 pm »

Og nej, JEG er IKKE albert. Men synes nu han er meget sjov.

Og så er det også lidt sjovt at drille dig med det der DA SKAM, da du er sart og ikke kan tage lidt sjov. :big_grin:

Men landboen, hvorfor er du altid i så dårligt humør? Find dig dog et andet job, hvis det går dig så meget på at arbejde i supermarked, som jeg mener du har skrevet flere gange, at du gør...
Jeg er ikke sur, og er faktisk ret tilfreds med mit job i fakta.
Min humor er der heller ikke noget i vejen med, men ærlig talt; når du konstant bruger den vending,  trækker du dig selv ned på et niveau, hvor jeg egentlig ikke tror du hører hjemme.
Du gør dig selv dummere end godt er, og det er sgu da dumt.

I øvrigt er "politisk ukorrekthed" noget vi dyrker meget her i landboidyllen  :smile1:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 24, 2017, 08:23:44 pm »
I øvrigt er "politisk ukorrekthed" noget vi dyrker meget her i landboidyllen  :smile1:

Det må så være nordpå. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 24, 2017, 08:28:23 pm »

Ja, alle vi politisk ukorrekte på forum her er vist nordjyder. Det hænger nok sammen med, at nordjyder generelt er en flok anarkister, fordi de ikke gider adlyde kjøwenhavnerne. Så bliver vi så oprørske og Rasmus Modsat-agtige heroppe. :blum:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 24, 2017, 11:21:05 pm »

Ja, alle vi politisk ukorrekte på forum her er vist nordjyder. Det hænger nok sammen med, at nordjyder generelt er en flok anarkister, fordi de ikke gider adlyde kjøwenhavnerne. Så bliver vi så oprørske og Rasmus Modsat-agtige heroppe. :blum:

Bare det nytter,  :girl_smile:  :girl_blum2:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 25, 2017, 12:04:28 am »

Nordpå? Tja, i forhold til Korsør er det nordpå   :smile1:
Men nordjyde ... næ, det kan vi ikke prale af her.