Forfatter Emne: Hvem Tror I læser med på Din-debat?  (Læst 861 gange)

Offline Ieet. (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
    • Ieet
Sv: Hvem Tror I læser med på Din-debat?
« Svar #15 Dato: Juli 24, 2017, 07:23:58 am »
Mine gæt:

Fra højrefløjen: Inderkredsen fra det hedengangene Danskernes Parti, samt SIAD

Fra venstrefløjen: Redox og AFA.

Spørgsmålet er hvilke offentlige myndigheder der også læser med:
PET? FET? Rigspolitiet? Og hvad er Gubbis rolle i dette?

Hvilke tanker har I gjort jer?

Med venlig hilsen
Ieet

Spændende debatoplæg, ieet. Det er lige før du lyder lige så konspiratorisk som jeg selv nu. Måske har jeg ubevidst smittet dig gennem årene.... :hyper:

Nå, spøg til side....

Jamen, der er ingen tvivl om, at din-debat er hjemsted for en del debattører fra de to yderste politiske fløje og derfor er det klart, at de organisationer, du nævner, sikkert har nogle folk her på debatten. Men om det ligefrem er så velorganiseret, som det mellem linierne antydes, er jo svært at vide. Men begge fløje virker meget manipulerende. Begge bruger trollprofiler og stråmandsprofiler til at fremme deres agenda, så det er helt klart, at der i hvert fald af nogle fra begge fløje, der sidder og manipulerer debatten i hver sin retning.

Det er også muligt, at f.eks. PET kigger lidt med her i ny og næ. Ligesom de vel gør på alle andre mere eller mindre store debatsites, hvor der færdes ekstremister. Det er også muligt, at der findes direkte disinformanter her på siden, der forsøger at manipulere med os alle. De kan være fra begge fløje. Ligesom nogle kan være agenter fra f.eks. PET eller Illuminati. Nogle kan være frimurere o.s.v.

Om GuBBi har nogen rolle heri, anser jeg dog som tvivlsom. Umiddelbart virker han på mig som en person med visse moralske principper, så jeg tvivler på, at han ville agere stik-i-rend-dreng for f.eks. efterretningstjenesten. Men HVIS han gjorde, kunne jeg da sagtens se ideen bag. Hvis han f.eks. var ansat af PET, så kunne PET bede ham om at stille et sådant debatsite til rådighed, hvor ekstremisterne kan samles. Så kan man bedre holde øje med dem, når de alle samles på et forholdsvist lille og overskueligt site.

I konspirationskredse opererer man også med begrebet CONTROLLED OPPOSITION, altså styret eller kontrolleret opposition. Efterretningstjenester vil typisk have en interesse i at holde lidt styr på yderligtgående elementer. Og det kan f.eks. gøres ved undercover at drive et debatsite for disse. Og hvis denne teori var sand, så kunne GuBBi være agenten, der via sin stilling som moderator så får adgang til IP-adresser, lokation o.s.v. på alle os tosser herinde. :hyper:

Så udmærket konspirationsteori. Og i princippet tror jeg også, at den er realistisk. I USA ved jeg at CIA opererer på denne måde ved at forsøge at infiltrere oppositionen eller yderligtgående eller blot samfundskritiske netværk.

Blot er mit indtryk af GuBBi ikke umiddelbart, at han er typen på en lusket undercover agent. Og det er ej heller pænt at beskylde ham for dette, når vi ikke har skyggen af beviser. Men selve teorien og scenariet er da ikke urealistisk. Alex Jones i USA er efter min mening et eksempel på controlled opposition. Jones leder oppositionen i USA, samtidig med at han muligvis har visse forbindelser til CIA - det er i hvert fald min fornemmelse, selvom jeg kan tage fejl.

Hvis jeg var i efterretningstjenesten og var bange for visse ekstremistiske elementer, tror jeg også, at jeg ville tænke sådan, at jeg ville prøve at infiltrere deres grupper og derigennem komme i dialog med dem. Det er en mere indirekte og subtil måde at holde styr på folk - og at holde øje med, at de ikke tyr til yderligheder. Uden at man behøver give sig direkte til kende. I krigstider ser vi jo også den slags, hvor statsmagten har betalte stikkere rundt omkring til at holde øje med landsforrædere, sabotører o.s.v.

Jeg er også på davidicke´s site. Og jeg er sikker på, at der også er disinformanter og agenter derinde. Ofte er de nemme at gennemskue, fordi de aldrig laver andet end at debunke og trolle. :blum:

Der er typer herinde, der er så manipulerende og troller så åbenlyst, at man godt kunne få den tanke at de var betalte agenter eller disinformanter, enten betalt af en efterretningstjeneste eller af nogle politiske lobbyorgansationer. Men jeg undlader at nævne navne. Vi har jo ingen beviser - så skal man passe på med, hvad man siger. Men generelt vil jeg sige, at hvis en person hele tiden og konstant manipulerer, lyver og fordrejer, vil der ofte vær tale om en disinformant eller agent...

Jeg tænkte nok, du ville kunne lide det.

Med venlig hilsen
Ieet

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 24, 2017, 11:05:16 am »
Jeg tænkte nok, du ville kunne lide det.

Med venlig hilsen
Ieet

Tror du selv, at GuBBi har nogen rolle i det her og i så fald hvilken?

Selv tvivler jeg derpå, men jeg tror på, at der er disinformanter og agenter fra diverse lobbyorganisationer herinde. Og selvfølgelig læser PET og måske FE da nok med i et vist omfang. Men det gør de nu nok også på andre debatsites som SOL, dindebat, Nationen o.s.v. :yes:

Er der ikke noget med, at hende Kundby-pigen engang havde en bruger herinde?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #17 Dato: Juli 24, 2017, 11:25:16 am »

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 24, 2017, 11:52:43 am »
Ikke havde, har.

http://din-debat.dk/index.php?action=profile;u=492

Mente nok jeg havde set et nick før. Men der er ikke skrevet nogle indlæg. Vedkommende har måske bare spioneret herinde....
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 24, 2017, 11:53:02 am »
Det er vist bare en fake profil.
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3202.0

Er Davidsen ikke et jødisk navn? Det ville nu være lidt ironisk hvis hun er delvis jøde.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 24, 2017, 11:56:31 am »

Er Davidsen ikke et jødisk navn? Det ville nu være lidt ironisk hvis hun er delvis jøde.

Ja, jeg har lige undersøgt det og tror også det er en fake. Fordi...

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-05-19-kundby-pigen-doemt-for-terrorplaner-her-kan-hun-komme-til-at-afsone

Man kan regne ud at hun må være blevet anholdt ca. i januar 2016. Og den profil dér er oprettet SENERE, nemlig i marts 2016 - efter at hun er blevet anholdt og er blevet kendt i medierne. Så det tyder på, at det bare er en copycat, der er på spil.

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 24, 2017, 12:22:00 pm »

Ja, jeg har lige undersøgt det og tror også det er en fake. Fordi...

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-05-19-kundby-pigen-doemt-for-terrorplaner-her-kan-hun-komme-til-at-afsone

Man kan regne ud at hun må være blevet anholdt ca. i januar 2016. Og den profil dér er oprettet SENERE, nemlig i marts 2016 - efter at hun er blevet anholdt og er blevet kendt i medierne. Så det tyder på, at det bare er en copycat, der er på spil.

Men hun har jo haft terrænfrihed incl. har haft adgang til datamat - så det kán godt være hende.

Måske man skulle sende en bekendt hen til hende frk. Kyndby så hun kan blive skræmt tilbage på sporet igen. Det der skal til med hende er simpelthen chockterapi.

Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 24, 2017, 03:29:10 pm »
Det lyder meget sandsynligt...tror at de mere eller mindre automatisk overvåger det hele. Og i specielle tilfælde går de så ind og kigger lidt aktivt her, der og andre steder.

GuBBi tror jeg heller ikke er en del af det. Men jeg skrev bare, at HVIS han var en FE- eller PET-egent, ville det jo være en smart måde at kontrollere oppositionen på ved at gå ind og styre oppositionens site. :yes:

Dog er jeg ikke afvisende overfor, at der kan være betalte folk herinde - folk der betales af diverse lobbyorganisationer. Nogle virker så manipulerende i deres adfærd, at det faktisk virker sandsynligt, at de får penge for at skrive, hvad de skriver. :hyper:

Jeg tror at offentlige efterretningstjenester har programmer scanner dette website, som alle andre danske websites, men at de ikke har folk ansat til at side og læse.
Jeg forventer at Gubbi vil samarbejde med logs, IP adresser ect. hvis der kommer en officiel forespørgsel. Jeg tror ikke han har anden kontakt til dem.

Mine gæt:

Med venlig hilsen
Ieet

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 24, 2017, 04:19:37 pm »
Jeg tror at offentlige efterretningstjenester har programmer scanner dette website, som alle andre danske websites, men at de ikke har folk ansat til at side og læse.
Jeg forventer at Gubbi vil samarbejde med logs, IP adresser ect. hvis der kommer en officiel forespørgsel. Jeg tror ikke han har anden kontakt til dem.

Mine gæt:

Med venlig hilsen
Ieet

Jeg ved at Hr. Poul Jørgensen her i Krønge har et program der kan omsætte fra IP adr. til Post adr. Han har gentagende gange været ved at hakke sig ind af min fordør via min IP adr. Er det noget hr. Gnubbi ville kunne gå ind i mon?

Måske arbejder Nobody også for PET eller NSA?
Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 24, 2017, 08:32:40 pm »
Jeg ved at Hr. Poul Jørgensen her i Krønge har et program der kan omsætte fra IP adr. til Post adr. Han har gentagende gange været ved at hakke sig ind af min fordør via min IP adr. Er det noget hr. Gnubbi ville kunne gå ind i mon?

Måske arbejder Nobody også for PET eller NSA?

Interessant teori, hr. Iee...øhm, hr. OLSEN. Som jeg da vist nok synes du lyder mere som. :yes:

Du må hellere sende MariS afsted for at holde lidt øje dernede på Lolland, så hun kan afgive rapport til dig, om hvad der VIREKLIGT foregår dernede på Lowland. Kunne det tænkes, at en vis ejendom dernede i virkeligheden bliver anvendt til hemmelige Illuminati-ritualer? Og er hr. PJ reelt medlem af Illuminati og er hele hans korstog imod Tryg i virkeligheden bare et falsk flag og en del af NWO-agendaen om at skabe U-Tryg-hed i samfundet? Kunne det tænkes, at det hele er det pure opspind ligesom Sandy Hook og Charlie Hebdo? :hyper: