Forfatter Emne: Hønsegården  (Læst 999 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Snup det danskkursus
« Svar #15 Dato: Juli 23, 2017, 04:58:08 pm »

Carlo førte falsk flag ved at udgive sig for andre brugere og stemme sig selv til tops i afstemningen Måneds debattør. Dette tillod jeg mig at påpege, da det var åbenlyst for enhver med øjne i hovedet.

Hvad med dig, når du logger ind som Venstrefløjens Hævner? Er det ikke også at føre falsk flag?

Det glæder mig dog, at du endelig er blevet bevidst om falske flag. Nu mangler vi da skam bare, at du vågner op og opdager NWO-elitens mange falske flag. :yes:

Problemet er jo, at ikke engang moderator kan være helt sikker på, hvem der har stemt - og du kan slet ikke.

Derfor troller du her - og du har selv nævnt - at du gør det:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6346.msg84108#msg84108

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #16 Dato: Juli 23, 2017, 05:07:44 pm »
Problemet er jo, at ikke engang moderator kan være helt sikker på, hvem der har stemt - og du kan slet ikke.

Derfor troller du her - og du har selv nævnt - at du gør det:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6346.msg84108#msg84108

Selvfølgelig troller jeg trolls. Dersom sådanne ikke skal tages seriøst. Da Carlo er og bliver en troll, er min tilgang til ham naturligvis at modtrolle.

Naturligvis var det da Carlo der stemte på sig selv. Han var den ene af kun 2-3 brugere, der var online, da det skete. Og han er den eneste, der havde interesse i at stemme sig selv til tops.

Måske kan det ikke bevises, men jeg er ikke dum og ved da godt, at det var ham selv. :blum:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 23, 2017, 05:24:40 pm »

Selvfølgelig troller jeg trolls. Dersom sådanne ikke skal tages seriøst. Da Carlo er og bliver en troll, er min tilgang til ham naturligvis at modtrolle.

Naturligvis var det da Carlo der stemte på sig selv. Han var den ene af kun 2-3 brugere, der var online, da det skete. Og han er den eneste, der havde interesse i at stemme sig selv til tops.

Måske kan det ikke bevises, men jeg er ikke dum og ved da godt, at det var ham selv. :blum:

Det er noget sludder.

"Hvad rager det os" er ikke at trolle - fordi der ingen madding er at bide på - så du er helt alene om det   :yes:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Hønsegården
« Svar #18 Dato: Juli 23, 2017, 06:37:06 pm »
Et par kvindelige debatører er konstant i totterne på hinanden. Ork, ja, det kender vi udmærket fra virksomheder med mange kvinder. Der er ingen ende på de stridigheder, de kan få deres liv til at gå med. Nu er det "Landboen" og "Lyjse" den har været gal med i længere tid. Intet er for småt, til at komme op at toppes over. I går gik det helt galt. i dag var Lunaveccia også med.

Hvad kan der gøres for at holde kamphønerne adskilt?

:ROFL: Du kan ikke gøre en skid Carlo.
Lysje er og bliver en selvoptaget prædikant fra Helvede, som ser spøgelser og voldsmænd af sydlandsk karakter alle vegne.
 :JC_voodoo: :angel:
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855