Forfatter Emne: Hønsegården  (Læst 855 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Hønsegården
« Dato: Juli 23, 2017, 01:06:11 am »
Et par kvindelige debatører er konstant i totterne på hinanden. Ork, ja, det kender vi udmærket fra virksomheder med mange kvinder. Der er ingen ende på de stridigheder, de kan få deres liv til at gå med. Nu er det "Landboen" og "Lyjse" den har været gal med i længere tid. Intet er for småt, til at komme op at toppes over. I går gik det helt galt. i dag var Lunaveccia også med.

Hvad kan der gøres for at holde kamphønerne adskilt?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Hønsegården
« Svar #1 Dato: Juli 23, 2017, 01:32:45 am »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 23, 2017, 01:59:12 am »
Jeg havde faktisk også adskillelse med hønsetråd i baghovedet. Mon Gubbi har noget virtuelt hønsetråd?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 23, 2017, 10:19:33 am »
Et par kvindelige debatører er konstant i totterne på hinanden. Ork, ja, det kender vi udmærket fra virksomheder med mange kvinder. Der er ingen ende på de stridigheder, de kan få deres liv til at gå med. Nu er det "Landboen" og "Lyjse" den har været gal med i længere tid. Intet er for småt, til at komme op at toppes over. I går gik det helt galt. i dag var Lunaveccia også med.

Hvad rager det dig?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 23, 2017, 11:37:37 am »
Godt gået Evalu, at du lagde mærke til Carlo'es nedladenhed over for kvinder.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 23, 2017, 01:35:48 pm »
Er vi ikke alle sammen i totterne på hinanden her på debatten? Der er de kvindelige debattører da ikke værre end de mandlige.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Juli 23, 2017, 03:13:52 pm »
Er vi ikke alle sammen i totterne på hinanden her på debatten? Der er de kvindelige debattører da ikke værre end de mandlige.

Der er bare generelt mange intriger herinde, hvilket skyldes, at der er enkelte, der ikke går ind for ytringsfrihed og derfor forsøger at kvæle en fordomsfri debat. Det skaber selvfølgelig irritation og intriger. Og ja, mænd og kvinder er vel lige gode om det.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 23, 2017, 03:35:41 pm »
Hvad rager det dig?

Det rager mig heller ikke. Det burde undre mig, men det gør det heller ikke, for jeg har set det så tit.

Uha, på kvindearbejdspladser nedsætter kvinder fnidder produktiviteten. Især i det offentlige sundhedsvæsen. Jeg hørte om en hospitalsafdeling der måtte lukke, på grund af kvindekævl.

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 23, 2017, 03:51:20 pm »

Hvad rager det dig?
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 23, 2017, 04:14:42 pm »
Hvad rager det dig?

Det rager heller ikke mig. Det fik mig bare til at fundere over om der findes virtuelt hønsetråd til sådan noget.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juli 23, 2017, 04:24:24 pm »
Hvad rager det dig?

Det rager heller ikke mig. Det fik mig bare til at fundere over om der findes virtuelt hønsetråd til sådan noget.

Det er pudsigt, at du i tråden beskylder kvinder for at være intrigante, når du selv fører an ved at stikke til folk og tale ned til dem konstant.

Du er da den mest intrigante herinde....som når du skriver HVAD RAGER DET OS? til alle ytringer, der ikke behager dig. Eller som når du er lummer overfor sitets damer og kommer med sexistiske bemærkninger til dem. :bad:

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 23, 2017, 04:38:42 pm »

Jeg kan heller ikke se, hvad kønnet har med sagen at gøre.

Hvis en debattør opfører sig som et dumt svin, så er man da nødt til at forholde sig til det, uanset om vedkommende ter sig som en dum so, en frustreret galt eller en gammel gnaven orne. :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74%
  • Country: gl
    • Vis profil
Snup det danskkursus
« Svar #12 Dato: Juli 23, 2017, 04:40:56 pm »

Det er pudsigt, at du i tråden beskylder kvinder for at være intrigante, når du selv fører an ved at stikke til folk og tale ned til dem konstant.

Du er da den mest intrigante herinde....som når du skriver HVAD RAGER DET OS? til alle ytringer, der ikke behager dig. Eller som når du er lummer overfor sitets damer og kommer med sexistiske bemærkninger til dem. :bad:

Når man skriver: "HVAD RAGER DET OS" så er man ikke intrigant - men MEGET direkte.

Du er derimod intrigant, når du troller for at stoppe det, fordi du fører falsk flag.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

JoIo

• Gæst
« Svar #13 Dato: Juli 23, 2017, 04:46:03 pm »
Kan man ikke lide lugten i hønsegarden, så kan man da bare vælge at blive udenfor, og komme med lidt indput i sagligt almindigt debat.
,o)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Snup det danskkursus
« Svar #14 Dato: Juli 23, 2017, 04:51:40 pm »
Når man skriver: "HVAD RAGER DET OS" så er man ikke intrigant - men MEGET direkte.

Ikke desto mindre er det ubehøvlet og nedbrydende for debatten gang på gang at trolle den ved at skrive HVAD RAGER DET OS? Efterhånden blev jeg så træt af det, at jeg måtte tage kampen op imod Carlo. Nok er nok.

Du er derimod intrigant, når du troller for at stoppe det, fordi du fører falsk flag.

Carlo førte falsk flag ved at udgive sig for andre brugere og stemme sig selv til tops i afstemningen Måneds debattør. Dette tillod jeg mig at påpege, da det var åbenlyst for enhver med øjne i hovedet.

Hvad med dig, når du logger ind som Venstrefløjens Hævner? Er det ikke også at føre falsk flag?

Det glæder mig dog, at du endelig er blevet bevidst om falske flag. Nu mangler vi da skam bare, at du vågner op og opdager NWO-elitens mange falske flag. :yes: