Forfatter Emne: Ved Haderslev Domkirke: 15-20 unge, sloges med knive, kæder, køller og brosten  (Læst 7612 gange)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Aberne er næsten holdt op med at slås i Haderslev. Men nu interesserer jeg mig ikke for sport, men elsker tilskuervold. Nu har nogle grisefarvede leveret top-underholdning.

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/80-mand-angreb-fck-fanbus-med-stenkast

Er du ikke i Thailand - for ellers må det sq da koste en bondegård med al den flyven frem og tilbage.  :on_the_quiet2:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Aberne er næsten holdt op med at slås i Haderslev. Men nu interesserer jeg mig ikke for sport, men elsker tilskuervold. Nu har nogle grisefarvede leveret top-underholdning.

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/80-mand-angreb-fck-fanbus-med-stenkast

Er du ikke i Thailand - for ellers må det sq da koste en bondegård med al den flyven frem og tilbage.  :on_the_quiet2:

Lad nu være med at flytte fokus fra de "grissefarvede", som Carlo der skriver om.
Midlerne er underordnede.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
El_Nino:
Citér
Er du ikke i Thailand - for ellers må det sq da koste en bondegård med al den flyven frem og tilbage.

Sådan er jo 'den fagre nye verden', kære Nino.
Der sidder masser af den slags sociale tabere rundt om på internettet og fx tror de kan bilde voksne mennesker ind, at de skiftevis bor i Thailand og Sønderjylland i løbet af ugen. De er formentlig opvokset med en pc eller en mobil i hånden, og deres verden foregår på det fantastiske net, hvor man bare kan lyve i en uendelighed - også om sig selv.

Profilen Carlo er næppe ret gammel, måske går han i skole endnu. På nettet prøver han at udleve lidt af alt det han drømmer om i sin ensomhed ... palmer og thailandske teenagepiger i bikini. En drengs drømme, ikke sandt?
Hans barnlige vrøvl bør du ikke værdige mange blikke.

Danmark muhammedanerfrit!

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
El_Nino:
Citér
Er du ikke i Thailand - for ellers må det sq da koste en bondegård med al den flyven frem og tilbage.

Sådan er jo 'den fagre nye verden', kære Nino.
Der sidder masser af den slags sociale tabere rundt om på internettet og fx tror de kan bilde voksne mennesker ind, at de skiftevis bor i Thailand og Sønderjylland i løbet af ugen. De er formentlig opvokset med en pc eller en mobil i hånden, og deres verden foregår på det fantastiske net, hvor man bare kan lyve i en uendelighed - også om sig selv.

Profilen Carlo er næppe ret gammel, måske går han i skole endnu. På nettet prøver han at udleve lidt af alt det han drømmer om i sin ensomhed ... palmer og thailandske teenagepiger i bikini. En drengs drømme, ikke sandt?
Hans barnlige vrøvl bør du ikke værdige mange blikke.

SIKKERHEDSKOPIERET!!!