Forfatter Emne: Ved Haderslev Domkirke: 15-20 unge, sloges med knive, kæder, køller og brosten  (Læst 1634 gange)

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Kunne vi ikke lave en DD-ekskursion til Haderslev næste gang de kommer op at slås? Om et eller andet med nogens krænkede ære for nogle generationer siden, formodes. Ekskursionen må være med Albert i spidsen, for han vil elske at se aberne slås. Det ville jeg nu også selv.

Den er god, Carlo, gamle dreng :drool:

Jeg ville da skam gerne se aberne gå amok på en ubehagelig måde - da de jo ej står til at redde. Hvad er det nu vi siger, der kan sætte skik på dem, Carlo - noget i retning af: Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler - ikke også. Kan du tage det? :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Jeg ville da skam gerne se aberne gå amok på en ubehagelig måde - da de jo ej står til at redde. Hvad er det nu vi siger, der kan sætte skik på dem, Carlo - noget i retning af: Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler, Gummikugler og knipler - ikke også. Kan du tage det? :cat:

Og dartpile.

Jeg har en kammerat der bor på første sal, lige over hvor det foregår. Det er simpelthen ustyrligt morsomt at se aberne rigtig slås, med blodet drivende ned over ansigtet. Men nogle gange holder de op med at slås og står bare der og råber "Wallah, Wallah, min fætter" til hinanden. Så er det bare at droppe dartpilen ned i flokken. Så står de der og råber "Wallah, wallah, du kaste dartpil på mig". Og så begynder aberne at slås igen.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Hvad rager det os???????
« Svar #17 Dato: August 02, 2017, 07:51:21 am »

Og dartpile.

Jeg har en kammerat der bor på første sal, lige over hvor det foregår. Det er simpelthen ustyrligt morsomt at se aberne rigtig slås, med blodet drivende ned over ansigtet. Men nogle gange holder de op med at slås og står bare der og råber "Wallah, Wallah, min fætter" til hinanden. Så er det bare at droppe dartpilen ned i flokken. Så står de der og råber "Wallah, wallah, du kaste dartpil på mig". Og så begynder aberne at slås igen.

Totalt uinteressant indlæg. Ingen interesse.😝
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
Jeg var henne hos min kammerat i lørdags igen, hvor aberne slåsede helt vildt igen. Hold kæft, hvor vi hylede af grin, mens vi delte et par flasker Amerone. Det var næsten ikke nødvendigt at bruge dartpilene.  Engang imellem måtte en af dem forlade pladsen, med blodet drivende ned over ansigtet. Det var hylende sjovt at se.

Jeg tror vi skal derhen på lørdag igen.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    37.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Har du en video???????????????
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jeg kan genoplive en gammel kommentar
« Svar #20 Dato: August 06, 2017, 07:04:45 pm »
Har du en video???????????????

Vi skulle lave et cirkus ligesom romerne ...

I arenaen kunne danskere som Dansknationalist få deres kamplyst styret sammen med de fæle tilhængerne af muslimsk vold på landsdækkende TV fredag aften.

Fredselskende danskere kunne købe popcorn og colaer, og SMS'e deres syn på vinderen

Statsministeren kan så afgøre vinderens skæbne, når han har læst SMS'erne

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
    • Vis profil
Hvad skal vi med cirkus, når vi har fodbold?

Ser lige nu i direkte TV, hvordan FCK-fans opfører sig totalt sindsygt på Brøndbys stadion.

JoIo

• Gæst
Hvad skal vi med cirkus, når vi har fodbold?

Ser lige nu i direkte TV, hvordan FCK-fans opfører sig totalt sindsygt på Brøndbys stadion.

Evalu
Fodbold er lige med 6

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
Nu har jeg lige været nede hos Fleggård for at hente nogle Kellerbier fra Mönschhof. Dem tager jeg med til Haderslev på lørdag aften. Så vil vi sætte os ud på altanen med øllerne, og rigtigt se aberne slås nede på gaden.

Asmund Stridsmand

• Gæst
Carlo:
Citér
Nu har jeg lige været nede hos Fleggård for at hente nogle Kellerbier fra Mönschhof. Dem tager jeg med til Haderslev på lørdag aften. Så vil vi sætte os ud på altanen med øllerne, og rigtigt se aberne slås nede på gaden.

Hvad raaaaager det dig? Du sidder jo i Chanthabury og har lige været i Seven-Eleven!   :tease:   :bad:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Dér skiftede BannerFøreren lige ham igen igen
« Svar #25 Dato: August 11, 2017, 11:32:47 am »
Carlo:
Citér

Hvad raaaaager det dig? Du sidder jo i Chanthabury og har lige været i Seven-Eleven!   :tease:   :bad:

Smut nu over på din BannerFører-profil igen. :Laie_48:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Jeg var henne hos min kammerat i lørdags igen, hvor aberne slåsede helt vildt igen. Hold kæft, hvor vi hylede af grin, mens vi delte et par flasker Amerone. Det var næsten ikke nødvendigt at bruge dartpilene.  Engang imellem måtte en af dem forlade pladsen, med blodet drivende ned over ansigtet. Det var hylende sjovt at se.

Jeg tror vi skal derhen på lørdag igen.

Ud over dit æævl sssavl og bbbbbbbræk, så har du lidt med dansk retskrivning -  (slåsede) - det hedder sloges - Carlo.. :aikido: :this: :this: :shablon_01:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
Sv: Dér skiftede BannerFøreren lige ham igen igen
« Svar #27 Dato: August 15, 2017, 07:28:14 am »
Det var herligt i Haderslev i lørdags, hvor vi sad på en altan på første sal på Domkirkepladsen, og med godt udsyn til aberne der slås. Hold kæft hvor havde vi det sjovt. Vi sad og nød nogle Kellerbier fra Möschhof, mens de rigtigt knubbede hinanden dernede, aberne.

Hedder det egentligt slogedes eller slåsede, på korrekt dansk?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
Er der nogen der har hørt noget fra Haderslev? Om aberne også vil slås nu på lørdag?

For hvis aberne skal slås, må jeg bestemt derhen igen?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31%
    • Vis profil
Jeg var Haderslev i lørdags og aberne var begyndt at slås. Men så kom der besked om at Told&Skat og fødevarestyrelsen havde razzia i nabolaget. Så holdt aberne op med at slås, men smuttede i alle retninger. Hvorfor mon?