Forfatter Emne: GYYYYYYS: YouTube-nationalist hitter hos børn  (Læst 404 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: GYYYYYYS: YouTube-nationalist hitter hos børn
« Svar #15 Dato: September 18, 2018, 08:20:22 pm »
YouTube-nazisten er nok den korrekte betegnelse for den narrøv.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Reptil Formskifter

• Senior medlem
  • Activity:
    14.8%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 18, 2018, 09:01:45 pm »
YouTube-nazisten er nok den korrekte betegnelse for den narrøv.

Hvorfor mener du, at han er nazist?

Jeg synes ikke, at hans standpunkter er specielt yderligtgående.

Han vil jo bare have Danmark tilbage til danskerne, er der noget galt i det?

Han har aldrig udtrykt, at han hader andre racer. Han siger bare, at nogle racer ikke er egnede til at være i Danmark. Har han da uret i det?

Mener du, at somaliere f.eks. kan tilføre ret meget positivt til det danske samfund? Vær nu ærlig!

Jeg er ikke enig med Paludan i alt. På nogle punkter synes jeg også, at han bliver lidt for firkantet (f.eks. taler han om at vi kun kan have 1-2% facefremmede i Danmark. Jeg mener godt, at vi kan tåle 5% - men det er stadig en detalje, fordi overordnet set, mener jeg nu at han har ret i meget). Men synes det er useriøst og usagligt at bruge nazi-kortet overfor ham. Han har aldrig talt om at sende muslimer eller fremmede i kz-lejre. Han har heller ikke udtalt sig hadefuldt over f.eks. homoseksuelle o.s.v.
« Senest Redigeret: September 18, 2018, 09:03:17 pm af Reptil Formskifter »

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    61%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 18, 2018, 09:52:50 pm »
5% er ret meget hvis man taler om somaliere. Hvis man siger der er 6 millioner mennesker i Danmark, så svarer 5% til 30000 somaliere. Det er 30000 for mange. Jeg kan godt være enig i at 5% fra lande som Thailand og Filipinerne ikke er et super problem men der er nogle lande hvor selv 0,5% er for meget. Udgangspunktet skal være 0%.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)