Afstemning

Hvor mange profiler har du haft på din-debat?

jeg har kun haft den ene profil her
6 (22.2%)
jeg har haft andre profiler før denne, men har aldrig haft mere end én ad gangen
3 (11.1%)
jeg har 2-4 profiler herinde
8 (29.6%)
jeg har haft 5-10 profiler herinde
1 (3.7%)
jeg har haft mere end 10 profiler herinde
5 (18.5%)
jeg har haft 50+ profiler herinde
4 (14.8%)

Totale antal stemmeafgivende: 18

Afstemingen er lukket: Oktober 28, 2017, 05:49:47 pm

Forfatter Emne: Hvor mange profiler har DU haft på din-debat?  (Læst 1193 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Hvor mange profiler har DU haft på din-debat?
« Svar #15 Dato: Juli 21, 2017, 04:41:39 pm »
Fin forsvarstale, Nordboen. Men jeg finder det suspekt, at du lige nu loggede ud - og så kom BannerFøreren på. Lige bagefter. Og I skriver på samme måde.

DOG vil jeg give dig det, at jeg er enig i, at der sikkert er et par af højrefløjsprofilerne, der er styrede af Tigermanden. Og det er - indrømmet - svært at vide for udenforstående, som mig, hvilke præcist.

Men i hvert fald fastholder jeg stadig, at 5-6 af højrefløjsprofilerne er styret af kun 1-2 personer. Fordi jargonen og stilen er påfaldende ens. Og fordi de hele tiden logger ud og ind efter hinanden og desuden giver hinanden thumbs up konstant. DU, nordboen, har f.eks. en thumb-up-statistik på over 1 pr. indlæg, hvilket er suspekt. De fleste brugere herinde har måske én thumb up for hvert andet eller tredje indlæg. Så når en bruger har en thumb up for hvert indlæg eller mere, så ringer der nogle alarmklokker for mig. Det tyder på, at vedkommende har flere profiler, som han bruger til at give sig selv likes med.

F.eks. har Dansknationalist kun 18 thumbs up på 274 indlæg, selvom han skriver fornuftigt. Det viser for mig at se at han er ægte, da han ikke har andre profiler, som han bruger til at like sig selv. Du Nordboen, har derimod 227 likes på 217 indlæg. Unaturligt højt. Så det lugter af, at du nu nok giver dig selv likes fra andre profiler...

Min egen like-statistik er også helt normal. Et like for hvert tredje indlæg. Havde jeg - som du mener - haft et hav af profiler, havde jeg vel givet mig selv en masse likes og havde ligesom du selv haft mindst én like pr. indlæg. :yes:
« Senest Redigeret: Juli 21, 2017, 04:43:50 pm af politisk ukorrekt »

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #16 Dato: Juli 21, 2017, 04:48:27 pm »
Politisk Kuk-kuk,
Skriv da bare rent ud, at du er den mest normale herinde. Frem skal det!

:biggrin:   :JC-hysterical:   :sarcastic:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #17 Dato: Juli 21, 2017, 05:28:59 pm »
Politisk Kuk-kuk,
Skriv da bare rent ud, at du er den mest normale herinde. Frem skal det!

:biggrin:   :JC-hysterical:   :sarcastic:

Helt som ventet kom du på lige efter Nordboen for at bakke ham op.😝 Hvor forudsigeligt. :yes:
« Senest Redigeret: Juli 21, 2017, 05:30:32 pm af politisk ukorrekt »

Rik

• Gæst
« Svar #18 Dato: Juli 27, 2017, 02:10:10 pm »
Hvad rager det dig?

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 27, 2017, 02:21:18 pm »
Hvad rager det dig?

Smitter det?  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 27, 2017, 02:56:47 pm »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 27, 2017, 04:32:31 pm »
Den forstod jeg godt,  :girl_blum2:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 27, 2017, 10:05:54 pm »
Fin forsvarstale, Nordboen. Men jeg finder det suspekt, at du lige nu loggede ud - og så kom BannerFøreren på. Lige bagefter. Og I skriver på samme måde.

DOG vil jeg give dig det, at jeg er enig i, at der sikkert er et par af højrefløjsprofilerne, der er styrede af Tigermanden. Og det er - indrømmet - svært at vide for udenforstående, som mig, hvilke præcist.

Men i hvert fald fastholder jeg stadig, at 5-6 af højrefløjsprofilerne er styret af kun 1-2 personer. Fordi jargonen og stilen er påfaldende ens. Og fordi de hele tiden logger ud og ind efter hinanden og desuden giver hinanden thumbs up konstant. DU, nordboen, har f.eks. en thumb-up-statistik på over 1 pr. indlæg, hvilket er suspekt. De fleste brugere herinde har måske én thumb up for hvert andet eller tredje indlæg. Så når en bruger har en thumb up for hvert indlæg eller mere, så ringer der nogle alarmklokker for mig. Det tyder på, at vedkommende har flere profiler, som han bruger til at give sig selv likes med.

F.eks. har Dansknationalist kun 18 thumbs up på 274 indlæg, selvom han skriver fornuftigt. Det viser for mig at se at han er ægte, da han ikke har andre profiler, som han bruger til at like sig selv. Du Nordboen, har derimod 227 likes på 217 indlæg. Unaturligt højt. Så det lugter af, at du nu nok giver dig selv likes fra andre profiler...

Min egen like-statistik er også helt normal. Et like for hvert tredje indlæg. Havde jeg - som du mener - haft et hav af profiler, havde jeg vel givet mig selv en masse likes og havde ligesom du selv haft mindst én like pr. indlæg. :yes:
Omkr. LIKE:

Det er sådan lidt kukkasseteater det at du kan trykke på sådan en 'kan lide'-knap. Jeg bruger det ALDRIG fordi det er rystende ligegyldig. Det svarer til hvis man skriver et kærestebrev og modtageren så kan svare "ja"... ELLER det er dss. hvis man ser en video på xvideos og så der kommer der en dialogbox om hvor der spørges "Vil du kneppe en fed liderlig kælling i aften 100m væk uden din kone ved det?" og svarmulighederne er "Ja". Der er jo ingen grund til at spørge hvis man kun kan svare een ting!

Det ville være lidt mere sigende med alternativer og navnlig ville det være et fint alternativ at fjerne knappen. Det er meningsløst hvis man ikke kan svare det modsatte - det er nonsens!

Derudover burde profilen følge IP. Det ville fjerne selvrygklapperproblemet næsten helt (Tor er udelukket fra dd).
Med venlig hilsen
Ieet

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 27, 2017, 10:14:50 pm »
Det er sådan lidt kukkasseteater det at du kan trykke på sådan en 'kan lide'-knap. Jeg bruger det ALDRIG fordi det er rystende ligegyldig. Det svarer til hvis man skriver et kærestebrev og modtageren så kan svare "ja"... ELLER det er dss. hvis man ser en video på xvideos og så der kommer der en dialogbox om hvor der spørges "Vil du kneppe en fed liderlig kælling i aften 100m væk uden din kone ved det?" og svarmulighederne er "Ja". Der er jo ingen grund til at spørge hvis man kun kan svare een ting!

Idéen er ikke at det skal fungere som at du kan erklære dig enig eller uenig i det sagte. Idéen er at det skal fungere som en mulighed for at give en lille digital applaus, uden selv at skulle oprette et indlæg med intet andet formål end at sige "Hørt!".

Men det er naturligvis helt i orden ikke at bruge systemet. Ville bare gerne give mit bud på filosofien bag det, og hvorfor der ikke vil bruge oprettet en "uenig" knap.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 27, 2017, 10:25:44 pm »
Derudover burde profilen følge IP. Det ville fjerne selvrygklapperproblemet næsten helt (Tor er udelukket fra dd).

Hvis profilen skulle følge IP, skulle man oprette en ny profil hvert andet øjeblik. Langt de fleste har dynamisk IP nu om dage. Faktisk skal man hos nogle (hvis ikke alle) udbydere betale ekstra for at få tildelt en fast IP.
I'm a Troll

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Juli 27, 2017, 10:29:02 pm »
Det var bedre hvis profilen skulle følge mac adressen, for den skifter ikke, den skifter kun hvis man skifter netkortet. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juli 27, 2017, 11:05:24 pm »

Hvis profilen skulle følge IP, skulle man oprette en ny profil hvert andet øjeblik. Langt de fleste har dynamisk IP nu om dage. Faktisk skal man hos nogle (hvis ikke alle) udbydere betale ekstra for at få tildelt en fast IP.

Selvom man har dynamisk IP adresse, så ligger IP adresserne i et lille interval med fortløbende numre.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 27, 2017, 11:41:12 pm »

Selvom man har dynamisk IP adresse, så ligger IP adresserne i et lille interval med fortløbende numre.
Ikke desto mindre bliver disse IP adresser også tildelt andre personer, som i teorien også kunne være medlem er på Din debat.
I'm a Troll

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juli 28, 2017, 12:12:49 am »
Lige et par tilføjelser. For det første har jeg selv udover den dynamiske i helårsboligen en mobil forbindelse, jeg bruger i haven. Her ryger der formentlig endnu flere IP adresser til samlingen.

For det andet sidder man måske ikke altid hjemme, når man er på nettet. Man kan bruge bibliotekets computere eller logge ind på alle mulige hotspots rundt omkring. Der er masser af muligheder. man kan endda sidde på et hotel på den anden side af kloden og bruge deres wifi.
I'm a Troll