Diverse > Fra mig til dig

Sports glad dame, som elsker sex

(1/2) > >>

naturlig24:
Der er to ting, jeg elsker i mit liv, og det er sex og styrketræning, bænkepres, armbøjninger, knæbøjninger he he. Elsker at træne både i sengen og udenfor sengen.  Har du interesse i en dame som passer på sig selv og har en stram krop? Jeg er til liderlig og kærlig sex hver dag og søger en bolleven, hvis det er noget for dig?  :hyper:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Angel with a SHotgun efter Juli 19, 2017, 12:43:28 pm ---Jeg tror at debattøren "Mak" er ledig. Tjek gotterne ud her:
http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=911

Resten af os er vidst for game til en på din alder.

--- Afslutning på citat ---

Hendes interesse for heftig motion siger mig nu, at Buff_Dude måske kunne være et godt match. :yes:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Angel with a SHotgun efter Juli 19, 2017, 12:48:17 pm ---Vidende kilder mener dog at han er ved de 55+

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 19, 2017, 12:46:31 pm ---Hendes interesse for heftig motion siger mig nu, at Buff_Dude måske kunne være et godt match. :yes:

Og?

Mange unge kvinder nyder da skam selskabet af modne virile og trænede mænd. :yes:

naturlig24:

--- Citat fra: Angel with a SHotgun efter Juli 19, 2017, 12:43:28 pm ---Jeg tror at debattøren "Mak" er ledig. Tjek gotterne ud her:
http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=911

Resten af os er vidst for gamle til en på din alder.

Alder er kun et tal.
Tror du ikke?   :big_grin:

Tørresnoren:

--- Citat fra: naturlig24 efter Juli 19, 2017, 12:38:45 pm ---Jeg er til liderlig og kærlig sex hver dag og søger en bolleven, hvis det er noget for dig?  :hyper:

Det kommer så sandelig an på hvor meget du har tænkt dig at betale..!

- jeg er kommet i en alder hvor jeg må økonomisere med mine kræfter, så gratis fornøjelser kommer ikke på tale..!

Vi kan dog snakke os frem til en smule rabat, da det i givet fald bliver første gang jeg skal prøve det med en troll..  :smile1:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version