Citat fra: Anklageren efter Juli 20, 2017, 04:04:04 pmCitat fra: politisk ukorrekt efter Juli 20, 2017, 03:45:29 pmDet er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.Det er ikke andet end ørkesløse spekulationer. Beviser betyder noget i en debat - og ikke en eller anden tåget tro på en persons troværdighed.Ikke desto mindre bruger du jo selv meget energi på sådanne spekulationer. I dag har du f.eks. beskyldt mig for at være både anti-rød. og Dansknationalist.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 20, 2017, 03:45:29 pmDet er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.Det er ikke andet end ørkesløse spekulationer. Beviser betyder noget i en debat - og ikke en eller anden tåget tro på en persons troværdighed.
Det er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.
Det har jeg ikke gjort før, men nu vil jeg deltage.For at være helt ærlig - og ikke for at hænge dig ud - så er det meget sært at afgøre, om Carlo skulle være en troværdig person ud fra spekulationer om, hvorfor han har valgt sit profilbillede.Det er hverken normalt eller logisk at tænke på den måde.
Citat fra: BannerFøreren efter Juli 19, 2017, 03:18:01 pmSpaghettipigen, som er ganske ny på DD, starter en tråd om et forfærdeligt "unge-hus" på Amager. Ikke én kommentar fik hun til det!Der er kommet en ny nydelig dame her på debatten. Det første der interesserer os, om hun er single, eller hvad.
Spaghettipigen, som er ganske ny på DD, starter en tråd om et forfærdeligt "unge-hus" på Amager. Ikke én kommentar fik hun til det!
Citat fra: Anklageren efter Juli 20, 2017, 04:11:45 pmDet har jeg ikke gjort før, men nu vil jeg deltage.For at være helt ærlig - og ikke for at hænge dig ud - så er det meget sært at afgøre, om Carlo skulle være en troværdig person ud fra spekulationer om, hvorfor han har valgt sit profilbillede.Det er hverken normalt eller logisk at tænke på den måde.Jeg fik stærk mistanke til, at Carlo er en troll her ved midnatstid, da jeg så, at han i løbet af ti minutter gik fra at have 5 stemmer til at have 10 stemmer i afstemningen Månedens Debattør. Det tyder på, at Carlo selv har en masse trollprofiler, som han anvender til f.eks. at stemme sig selv til tops.Det giver jo intet realistisk billede af brugernes popularitet herinde, at Carlo i skrivende stund har 13 stemmer i den afstemning og anti-rød f.eks. kun 2 stemmer - eller Landboen 1 stemme.http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6325.0Du kan ikke se det mistænkelige i det?
Hvad havde hun gjort?
Allahu akbar!!
Citat fra: Asmund Stridsmand efter Juli 20, 2017, 09:14:07 amHvad havde hun gjort?Vi ønsker ikke fascister her på vores debat. Det har vi bestemt!
Pastapigen er bare endnu en profil, som styres af den samme, der har alle de andre nationale profiler. Det er ikke en rigtig person.