Forfatter Emne: Et frygteligt sted  (Læst 2083 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Et frygteligt sted
« Svar #15 Dato: Juli 19, 2017, 08:26:11 pm »
Jeg har lige læst om "Ungehuset", Norgesgade på Amager.

Jeg havde min gang i kvarteret for 20 år siden. Dengang huserede muhamedanerne, negrene og negermuhamedanerne fra huset og var en pestilens for omgivelserne. Min daværende kæreste fik et kanonslag kastet på sig. fra huset, så hun var døv på det ene øre i flere uger. Allerede dengang skulle der have været hyret nogle russiske skinheads til at ordne det problem.

Jeg troede Ungehuset var lukket forlængst, da jeg ikke har hørt om det i lang tid.
HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 19, 2017, 08:32:03 pm »
Jeg har lige læst om "Ungehuset", Norgesgade på Amager.
Her har det til tider været sådan, at de ansatte måtte tage nogle af brugerne udenfor, fordi de mest rå indvandrer-unge var i lokalerne (de er nogle gange banderelaterede.) Der fortælles også om, hvordan der har været ophængt muslim-plakater som f.eks. en med et citat, "Profetens sidste prædiken", sura 4:34:

"Mænd står over kvinder, fordi Gud har givet nogle fortrin frem for andre, og fordi de har givet ud af deres ejendom. De kvinder, der handler ret, er lydige og vogter det skjulte, fordi Gud vogter det. De, fra hvem I frygter genstridighed, skal I formane, lade alene i sengen og slå. Hvis de så adlyder jer, skal I ikke foretage jer mere med dem. Gud er ophøjet og stor."

Desuden er der naturligvis indrettet bederum.

https://newspeek.info/afsloering-ungdomsklub-med-bederum-og-korancitat-slaa-din-kone/

Altså islampropaganda i en ungdomsklub, som foregives også at være åben for danske børn og unge. Mon den reelt er det?

Min mening er, at det hus lyder som et frygteligt sted.

Vi kan hør du er troubled mit baby doll, men bare rolig jeg vil hjælp dig. send dit tlf nr til mig og vi finder ud af at mødes. Tak to øl med og et pak smøger, så skal jeg hjælp dig.
How about being in family with Einstein?

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 19, 2017, 10:31:01 pm »
Pastapigen er bare endnu en profil, som styres af den samme, der har alle de andre nationale profiler. Det er ikke en rigtig person.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 19, 2017, 10:52:38 pm »
Pastapigen er bare endnu en profil, som styres af den samme, der har alle de andre nationale profiler. Det er ikke en rigtig person.

Men det raaaaaaaaaaaaaaaager ikke dig, hvilke profiler folk benytter. Ligesom det heller ikke raaaaaager Politisk Ukorrekt og hvem der ellers bestandigt skal belemre os med profilgætteri.
« Senest Redigeret: Juli 19, 2017, 11:07:07 pm af Carlo »
HVAD RAGER DET OS, hvad Reformskifteren mener. Der bliver ingen dialog, imødekommenhed eller kompromiser.

Asmund Stridsmand

• Gæst
Sv: Din-debat.dk - Et frygteligt sted
« Svar #19 Dato: Juli 20, 2017, 09:14:07 am »
Har intet kendskab til dette "ungehus" på Amager. Til gengæld synes jeg, at overskriften "Et frygteligt sted" efterhånden passer på en prik på Din-debat.dk!
Hold da helt kæft en gang lav mobning (bortset fra Bannerføreren).

Kvinder, der måtte mene noget andet end dem selv, kan ikke engang få tålt ophold herinde, det har vi set før. Jeg har været medlem i godt et år, men kan aldrig huske, at andre brugere i så ulækker grad har hjulpet Carlo med hans yndlingsbeskæftigelse - at jage kvinder væk herfra!
Hvad havde hun gjort?

Politisk Suspekt: Blev du "testet", da du første gang stak dit efter alt at dømme syge hoved herind? Hvis damen var fra Italien, havde hun nok klikket på deres flag i profilen, tror du ikke?
Man kan få et tilnavn på 1000 måder. Jeg gik i skole med en fyr, som blev kaldt "Tyskeren", selv om han aldrig så Tyskland, før vi kom på en lejrskole til Flensborg. Var soldat sammen med én, der konsekvent blev kaldt "Svendborg", selv om han slet ikke var fynbo men fra Marstal. Og så videre....

Men det er vel efterhånden lykkedes jer, der tror I ejer Din-debat, at få jaget alle dem, hvis meninger I ikke tolererer, bort.
Det vil også vare længe, inden jeg får lyst til at kigge herind igen. Føj for en stank!

Blot én ting undrer mig:
Hvem fanden forestiller I jer, at I - Lortecarlo, politisk suspekt, huHU, Trådløse-Anna, Anklageren/Venstrefløjens Hævner m.fl. - vil debattere med fremover??? Bare jer selv? Det er sgu da ikke debat. Slut.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
    • Der er så meget kvinder ikke forstår
Sv: Din-debat.dk - Et frygteligt sted
« Svar #20 Dato: Juli 20, 2017, 09:18:31 am »
Har intet kendskab til dette "ungehus" på Amager. Til gengæld synes jeg, at overskriften "Et frygteligt sted" efterhånden passer på en prik på Din-debat.dk!
Hold da helt kæft en gang lav mobning (bortset fra Bannerføreren).

Kvinder, der måtte mene noget andet end dem selv, kan ikke engang få tålt ophold herinde, det har vi set før. Jeg har været medlem i godt et år, men kan aldrig huske, at andre brugere i så ulækker grad har hjulpet Carlo med hans yndlingsbeskæftigelse - at jage kvinder væk herfra!
Hvad havde hun gjort?

Politisk Suspekt: Blev du "testet", da du første gang stak dit efter alt at dømme syge hoved herind? Hvis damen var fra Italien, havde hun nok klikket på deres flag i profilen, tror du ikke?
Man kan få et tilnavn på 1000 måder. Jeg gik i skole med en fyr, som blev kaldt "Tyskeren", selv om han aldrig så Tyskland, før vi kom på en lejrskole til Flensborg. Var soldat sammen med én, der konsekvent blev kaldt "Svendborg", selv om han slet ikke var fynbo men fra Marstal. Og så videre....

Men det er vel efterhånden lykkedes jer, der tror I ejer Din-debat, at få jaget alle dem, hvis meninger I ikke tolererer, bort.
Det vil også vare længe, inden jeg får lyst til at kigge herind igen. Føj for en stank!

Blot én ting undrer mig:
Hvem fanden forestiller I jer, at I - Lortecarlo, politisk suspekt, huHU, Trådløse-Anna, Anklageren/Venstrefløjens Hævner m.fl. - vil debattere med fremover??? Bare jer selv? Det er sgu da ikke debat. Slut.
:Laie_39: :JC_ghey:
Filosofi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der.
Teologi er forsøget på i et mørkt rum at fange en sort kat, der slet ikke er der, mens man råber: “Jeg har den” –

Pablo Cruz

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #21 Dato: Juli 20, 2017, 12:03:17 pm »

Men det raaaaaaaaaaaaaaaager ikke dig, hvilke profiler folk benytter. Ligesom det heller ikke raaaaaager Politisk Ukorrekt og hvem der ellers bestandigt skal belemre os med profilgætteri.

Jeg forstår godt, at du har et behov for at forsvare multiprofiler, da du selv har mange profiler. Jeg lagde mærke til, at ved midnatstid i går fik du, Carlo, pludselig 5 stemmer i løbet af få minutter i tråden Månedens debattør - det indikerer meget kraftigt, at du har en masse troll-profiler, som du lige benyttede dig af til at stemme dig selv frem i afstemningen. :yes:

Det er jo ikke logisk, at du har 11 stemmer i den afstemning, når Landboen f.eks. kun har 1. Jeg tror, at du står bag mange af troll-profilerne herinde og så lige udnyttede dine mange profiler til at stemme dig selv frem.

DERFOR bliver du gnaven, når nogen afslører multiprofiler. :blum:

For resten Carlo, nu jeg har dig. Er det overhovedet dig selv på din avatar? Jeg har altid undret mig over, at du som den eneste herinde udstiller dig selv på avatar. Det giver ingen mening. Derfor tvivler jeg oprigtigt på, at du overhovedet er manden på din avatar....

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 20, 2017, 02:38:43 pm »
For resten Carlo, nu jeg har dig. Er det overhovedet dig selv på din avatar?
Ja, det er Carlo selv som er på avatar'n.

Jeg har altid undret mig over, at du som den eneste herinde udstiller dig selv på avatar.
Han er da heller ikke den eneste der udstiller sig selv på avatar, du gør det jo også. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #23 Dato: Juli 20, 2017, 03:06:01 pm »
For resten Carlo, nu jeg har dig. Er det overhovedet dig selv på din avatar?
Ja, det er Carlo selv som er på avatar'n.

Jeg har altid undret mig over, at du som den eneste herinde udstiller dig selv på avatar.
Han er da heller ikke den eneste der udstiller sig selv på avatar, du gør det jo også. :smile:

Kender du Carlo privat, siden du kan garantere for, at det er ham selv, han har på sin avatar?

Carlo er jo ikke et normalt dansk navn. Det er sådan noget man hedder i Italien. :yes:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 20, 2017, 03:31:03 pm »
Carlo kommer fra det danske navn Carl "Karl".

Carlo betyder "Fri mand". :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #25 Dato: Juli 20, 2017, 03:34:54 pm »
Carlo kommer fra det danske navn Carl "Karl".

Carlo betyder "Fri mand". :smile:

Jeg googlede det lige og du har ret, bortset fra at der står, at det kommer fra det tyske Kart:

Citér
Significato del nome Carlo. Il nome maschile deriva dal tedesco kart e significa 'uomo libero'. Il nome usato fin dall'antichità in tutta Europa e assai usato anche in America, fu portato anche da numerosi re e imperatori, tra cui il famoso Carlo Magno, patrono degli scolari francesi.

Men det giver bare ikke så meget mening, at en KOMMUNIST kalder sig en fri mand. Da kommunisme da om nogen er en ideologi, der gør folk til slaver.:hyper:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Juli 20, 2017, 03:42:19 pm »

Kender du Carlo privat, siden du kan garantere for, at det er ham selv, han har på sin avatar?

Nå - så det er også meget vigtigt for dig at finde ud af, om Carlo er "noget andet"  :hyper:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #27 Dato: Juli 20, 2017, 03:45:29 pm »

Nå - så det er også meget vigtigt for dig at finde ud af, om Carlo er "noget andet"  :hyper:

Det er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.

ELLER om Carlo blot er en troll-profil. Evt. oprettet af én, der har stjålet en virkelig mands identitet og blot udgiver sig for ham.

Jeg synes, at Carlo er for trollet til at det kan passe, at han ville udstille sig selv med ansigt og det hele herinde. Det hænger ikke sammen med hans adfærd i øvrigt. Vi har kun én anden bruger, der har ansigtsprofil. Nemlig Desdicardo. Men han optræder langt mere seriøst og venligt end Carlo.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juli 20, 2017, 03:46:56 pm »
I 2017 er der 786 mænd i Danmark, som hedder Carlo. Året før var der kun 778, så en hel del mennesker er vist uenige med dig i, at man ikke kan hedde Carlo i Danmark.

I øvrigt er der i 2017 også 2 kvinder, som hedder Carlo, hvilket er en fordobling i forhold til 2016, så nu kan du så spekulere lidt på, om Carlo i virkeligheden er en kvinde ;-)
I'm a Troll

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Juli 20, 2017, 04:04:04 pm »

Det er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.

Det er ikke andet end ørkesløse spekulationer. Beviser betyder noget i en debat - og ikke tågede overvejelser om en persons troværdighed.

« Senest Redigeret: Juli 20, 2017, 04:09:29 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor