Forfatter Emne: Et frygteligt sted  (Læst 1883 gange)

Spaghettipigen

• Gæst
Et frygteligt sted
« Dato: Juli 19, 2017, 10:41:27 am »
Jeg har lige læst om "Ungehuset", Norgesgade på Amager.
Her har det til tider været sådan, at de ansatte måtte tage nogle af brugerne udenfor, fordi de mest rå indvandrer-unge var i lokalerne (de er nogle gange banderelaterede.) Der fortælles også om, hvordan der har været ophængt muslim-plakater som f.eks. en med et citat, "Profetens sidste prædiken", sura 4:34:

"Mænd står over kvinder, fordi Gud har givet nogle fortrin frem for andre, og fordi de har givet ud af deres ejendom. De kvinder, der handler ret, er lydige og vogter det skjulte, fordi Gud vogter det. De, fra hvem I frygter genstridighed, skal I formane, lade alene i sengen og slå. Hvis de så adlyder jer, skal I ikke foretage jer mere med dem. Gud er ophøjet og stor."

Desuden er der naturligvis indrettet bederum.

https://newspeek.info/afsloering-ungdomsklub-med-bederum-og-korancitat-slaa-din-kone/

Altså islampropaganda i en ungdomsklub, som foregives også at være åben for danske børn og unge. Mon den reelt er det?

Min mening er, at det hus lyder som et frygteligt sted.

Spaghettipigen

• Gæst
Sv: Et frygteligt sted
« Svar #1 Dato: Juli 19, 2017, 11:04:47 am »
https://newspeek.info/ er dog adskillige gange tidligere taget i at lyve for at sprede racistiske budskaber.
Man kan derfor ikek tro på artiklen bare fordi de siger det.

Hvem har "taget newspeek.info i at lyve for at sprede racistiske budskaber"?
Hvad synes du selv om det pågældende hus?

Spaghettipigen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juli 19, 2017, 11:25:10 am »
Man kan jo godt forstå, hvis mere etablerede medier bliver irriterede på de nye, der foregår vel en konkurrence om læserne.
En stor og meget etableret avis som Jyllands-Posten beskyldte også Den korte Avis for at lave dårlig journalistik, da den kom frem.

Jeg tror ærligt talt ikke på, at DKA eller Newspeek.info generelt laver dårligere journalistik end resten af Danmarks medier. Hvor tit har man ikke kunnet "tage" Ekstra Bladet, Politiken, BT, TV-Avisen eller TV2 Nyhederne i at misinformere.
Noget af det værste jeg har hørt om, var dengang Politiken anvendte hacket materiale til en artikelserie, hvor personer på højrefløjen skulle sværtes til. 

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juli 19, 2017, 11:33:48 am »
Ciao Signora Spaghettipigen, come va?

Ma toglimi una curiositá: Tu sei italiana? O come mai hai scelto quel nick?

Peró hai perfettamente ragione. I massmedia sono bugiardi, non ci si puó assolutamente fidare di loro. Pure invenzioni dalla a alla z. :yes:

Man kan jo godt forstå, hvis mere etablerede medier bliver irriterede på de nye, der foregår vel en konkurrence om læserne.
En stor og meget etableret avis som Jyllands-Posten beskyldte også Den korte Avis for at lave dårlig journalistik, da den kom frem.

Jeg tror ærligt talt ikke på, at DKA eller Newspeek.info generelt laver dårligere journalistik end resten af Danmarks medier. Hvor tit har man ikke kunnet "tage" Ekstra Bladet, Politiken, BT, TV-Avisen eller TV2 Nyhederne i at misinformere.
Noget af det værste jeg har hørt om, var dengang Politiken anvendte hacket materiale til en artikelserie, hvor personer på højrefløjen skulle sværtes til.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 19, 2017, 12:26:31 pm »
I forhold til MSMløgnemedierne om deres evige løgne om Trump, Putin, Assad og Rusland så er DKA og Newspeek 100 gange mere troværdigt og lyver noget mindre
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 19, 2017, 12:52:09 pm »
RT er et troværdigt medie modsat MSMløgnemedierne som CNN og Danmarx Radio
Trump gør det rigtigt godt nu
Samfundet er styret af NWO-globalister

Man er naiv hvis man tror det modsatte
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 19, 2017, 01:26:22 pm »
Et meget stort flertal af Øst-Ukarine vil være en del af Rusland. Dette er fakta men dette fakta kan løgnemedierne ikke lide

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2017, 01:42:55 pm »
På forsiden på RT kan man læse dette
https://www.rt.com/news/396774-trump-putin-g20-second-meeting/
US President Donald Trump lashed out at “sick” media reports that he held a second “undisclosed” meeting with Russia’s Vladimir Putin at a state dinner during the G20 summit in Germany, saying the press was fully aware of the high-profile event.
“Fake News story of secret dinner with Putin is ‘sick’. All G20 leaders, and spouses, were invited by the Chancellor of Germany. Press knew!” Trump said in an angry tweet, followed by another one saying: “The Fake News is becoming more and more dishonest! Even a dinner arranged for top 20 leaders in Germany is made to look sinister!”

Endnu et bevis på at RT er mere troværdig end de vestlige løgnemedier

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2017, 03:18:01 pm »
Emnejording classical!

Spaghettipigen, som er ganske ny på DD, starter en tråd om et forfærdeligt "unge-hus" på Amager. Ikke én kommentar fik hun til det!

Og det er desværre meget typisk for forummet: Hvis nogen starter en tråd med et uønsket emne eller som udtrykker kritik af tilstandene (her islamistiske smågangsteres dominans i pågældende hus), så begynder det overvejende venstreradikale segment + enkelte pjattehoveder øjeblikkelig at køre en helt anden "tråd i tråden."
Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, hvor de har lært det: Anklageren er ekspert i det. Hvis et oplæg udtrykker noget, han ikke kan lide, whamm, så skal det ikke diskuteres, det skal derimod den/de kilder oplægsskribenten måtte have formastet sig til at henvise til. Ligesom her.
Og så ender det i mudderkastning om Rusland!

Det er sgu ikke noget der tiltrækker "nye kunder" herinde af den slags, der ikke er indspist med hverken Brovterne eller andre bander.
Jeg vil imidlertid opfordre Spaghettipigen til helt at ignorere alt det der. Ligeledes Politisk Ukorrekts smisken og fisken efter om navnet nu skulle betyde, at hun er fra Italien. (Og så fik han lige blæret sig over, at han mestrer et fremmedsprog. Lugter ikke meget bedre end hans hyldest af sig selv som en stor sportsmand!)

Lad mig som den første svare OP på en ordentlig måde: Omtalen af ungehuset på Amager lyder realistisk. Stilen med at sætte sig på væresteder, idrætsklubber, boligforeninger, svømmehaller, grønttorve etc. etc. er så "klassisk" muslimsk indvandring, som det er muligt.
Det følger den kendte Bid-for-bid (salami) metode.
Og fortsæt med at skrive spaghettipige. Jeg læser.   :thumbsup:
« Senest Redigeret: Juli 19, 2017, 03:21:39 pm af BannerFøreren »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 19, 2017, 03:33:33 pm »
Nåå, hun fik da et par likes, det må da også være fint,  :girl_smile:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: Juli 19, 2017, 04:07:34 pm »
Ligeledes Politisk Ukorrekts smisken og fisken efter om navnet nu skulle betyde, at hun er fra Italien. (Og så fik han lige blæret sig over, at han mestrer et fremmedsprog. Lugter ikke meget bedre end hans hyldest af sig selv som en stor sportsmand!)

Jeg synes egentlig at debatoplægget er interessant nok.

Men det er jo tydeligt, at Spaghettipigen er en fake identitet, som foregiver at være italiener, på trods af, at hun tydeligvis ikke forstod et kvæk af, hvad jeg skrev, da jeg testede hendes italiensk-kundskaber - ligesom dengang Nobody udgav sig for at være italiener og ej heller forstod, når jeg svarede ham på italiensk. Det var ikke for at prale - men for at teste hende. Og det overrasker mig ikke, at hun ikke kan et kvæk italiensk, selvom hun kalder sig Spaghettipigen og endda har en avatar med en meget latinskudseende pige.

Dit forsvar af hende tyder på, at du nu nok selv står bag Spaghettipigen. Mange af højrefløjsprofilerne er nemlig påfaldende ens i fremtoning, ordforråd og formulering. :yes:

Så nok kan man argumentere for, at man bør holde sig til emnet, som i sig selv er okay interessant. Men jeg har bare svært ved at tage seriøst at ganske få personer opretter et hav af stråmandsprofiler og fake identiteter for at støtte deres egne synspunkter på debatten.
« Senest Redigeret: Juli 19, 2017, 04:12:13 pm af politisk ukorrekt »

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #11 Dato: Juli 19, 2017, 04:07:37 pm »
Angel with a SHotgun:
Citér
Journalisten som beskylder klubben for at være sådan har bare tidligere løjet så meget, at man ikke kan tro på at klubben virkelig er sådan.
Send lige en mere troværdig til at tjekke om det virkelig er sådan i klubben, så kan vi snakke om det.

PLAKATEN SIGER EKSEMPELVIS IKKE DET SOM DER PÅSTÅS I ARTIKLEN

Du lyder unægtelig, som om du har eller har haft mere end det ene ben indenfor i det hus -?
For hvem er du egentlig, der VED, at en journalist "har løjet så meget" eller at plakatens ordlyd er anderledes end den Newspeek citerer?

Jeg tror ikke, at den mere troværdige, som skal sendes, er dig.
"Angel with a SHotgun"... det smager lidt af "Loyal to Familia" !   :ohmy:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Nu må du gøre som BannerFøreren siger
« Svar #12 Dato: Juli 19, 2017, 07:18:30 pm »

Jeg vil imidlertid opfordre Spaghettipigen til helt at ignorere alt det der. Ligeledes Politisk Ukorrekts smisken og fisken efter om navnet nu skulle betyde, at hun er fra Italien. (Og så fik han lige blæret sig over, at han mestrer et fremmedsprog. Lugter ikke meget bedre end hans hyldest af sig selv som en stor sportsmand!)

Og fortsæt med at skrive spaghettipige. Jeg læser.   :thumbsup:

Du er ikke her for at skrive det, som du har lyst til !!!

Hold da helt kæft, hvor er det patetisk  :big_grin: :big_grin: :big_grin: :big_grin: :big_grin:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    50.8%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 19, 2017, 07:49:44 pm »
Spaghettipigen, som er ganske ny på DD, starter en tråd om et forfærdeligt "unge-hus" på Amager. Ikke én kommentar fik hun til det!

Der er kommet en ny nydelig dame her på debatten. Det første der interesserer os, om hun er single, eller hvad.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline huHU

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 19, 2017, 08:01:00 pm »

Der er kommet en ny nydelig dame her på debatten. Det første der interesserer os, om hun er single, eller hvad.

det er rigtig Carlo, og er hun 'natural' eller er der brugt plastic og silicon noget steder?
How about being in family with Einstein?