Forfatter Emne: Et frygteligt sted  (Læst 2092 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Et frygteligt sted
« Svar #30 Dato: Juli 20, 2017, 04:05:24 pm »

Det er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.

Det er ikke andet end ørkesløse spekulationer. Beviser betyder noget i en debat - og ikke en eller anden tåget tro på en persons troværdighed.

Ikke desto mindre bruger du jo selv meget energi på sådanne spekulationer. I dag har du f.eks. beskyldt mig for at være både anti-rød. og Dansknationalist. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Afvigende adfærd
« Svar #31 Dato: Juli 20, 2017, 04:11:45 pm »

Det er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.

Det er ikke andet end ørkesløse spekulationer. Beviser betyder noget i en debat - og ikke en eller anden tåget tro på en persons troværdighed.

Ikke desto mindre bruger du jo selv meget energi på sådanne spekulationer. I dag har du f.eks. beskyldt mig for at være både anti-rød. og Dansknationalist. :yes:

Det har jeg ikke gjort før, men nu vil jeg deltage.

For at være helt ærlig - og ikke for at hænge dig ud - så er det meget sært at afgøre, om  Carlo skulle være en troværdig person ud fra spekulationer om, hvorfor han har valgt sit profilbillede.

Det er hverken normalt eller logisk at tænke på den måde.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Afvigende adfærd
« Svar #32 Dato: Juli 20, 2017, 04:15:14 pm »

For at være helt ærlig - og ikke for at hænge dig ud - så er det meget sært at afgøre, om  Carlo skulle være en troværdig person ud fra spekulationer om, hvorfor han har valgt sit profilbillede.

Jeg fik stærk mistanke til, at Carlo er en troll her ved midnatstid, da jeg så, at han i løbet af ti minutter gik fra at have 5 stemmer til at have 10 stemmer i afstemningen Månedens Debattør. Det tyder på, at Carlo selv har en masse trollprofiler, som han anvender til f.eks. at stemme sig selv til tops.

Det giver jo intet realistisk billede af brugernes popularitet herinde, at Carlo i skrivende stund har 13 stemmer i den afstemning og anti-rød f.eks. kun 2 stemmer - eller Landboen 1 stemme.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6325.0

Du kan ikke se det mistænkelige i det? :smile1:
« Senest Redigeret: Juli 20, 2017, 04:17:29 pm af politisk ukorrekt »

Offline Sturmbannführer

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Vi viser Vejen
    • Vis profil
    • Nordfront
« Svar #33 Dato: Juli 20, 2017, 04:16:13 pm »
Spaghettipigen, som er ganske ny på DD, starter en tråd om et forfærdeligt "unge-hus" på Amager. Ikke én kommentar fik hun til det!

Der er kommet en ny nydelig dame her på debatten. Det første der interesserer os, om hun er single, eller hvad.

Pak dog de svinske værtshusmanerer langt væk!
Vi kæmper for Europas Frihed og Kultur

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er ren og skær gætteri
« Svar #34 Dato: Juli 20, 2017, 05:16:28 pm »

Jeg fik stærk mistanke til, at Carlo er en troll her ved midnatstid, da jeg så, at han i løbet af ti minutter gik fra at have 5 stemmer til at have 10 stemmer i afstemningen Månedens Debattør. Det tyder på, at Carlo selv har en masse trollprofiler, som han anvender til f.eks. at stemme sig selv til tops.

Det giver jo intet realistisk billede af brugernes popularitet herinde, at Carlo i skrivende stund har 13 stemmer i den afstemning og anti-rød f.eks. kun 2 stemmer - eller Landboen 1 stemme.

Hvor mange stemmer har du selv givet ham?

Det sære består i - at du tror - man kan bedømme en persons troværdighed ud fra gætterier om deres profilbillede.

« Senest Redigeret: Juli 20, 2017, 05:19:32 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Din-debat.dk - Et frygteligt sted
« Svar #35 Dato: Juli 20, 2017, 11:17:11 pm »
Hvad havde hun gjort?

Vi ønsker ikke fascister her på vores debat. Det har vi bestemt!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Afvigende adfærd
« Svar #36 Dato: Juli 21, 2017, 08:57:29 am »

Det er en god pointe da der kun er ca 8 aktive på d-d. Derfor hvis en person har fået 13 stemmer så er der helt klart nogen der har dobbeltprofil som ikke vil indrømme det
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Spaghettipigen

• Gæst
Sv: Så lærte jeg det!
« Svar #37 Dato: Juli 21, 2017, 10:36:11 am »
My God! Så fik man da lært, hvem der bestemmer på Din-debat!  :girl_cool:
Var det emne, jeg skrev et oplæg om, kontroversielt? Provokerende? Vist var det ej.

Men i stedet for at kommentere emnet, mente disse - er det "brovtende mænd"? - sig kaldet til at overdænge mig med udtryk som "er hun gift?", "baby doll", "ikke en rigtig person", en der skulle "testes for om hun kan italiensk" (!), tilsat yderst klamme "invitationer". Og tingene blev så slået fast: "Vi vil ikke have fascister her"!!!

Har aldrig oplevet noget lignende.

Angående profilnavnet tillader jeg mig lige at tilføje, at det går over 10 år tilbage som kælenavn - såmænd bare fordi mine veninder og venner synes, at jeg er rigtig god til at lave retter med spaghetti. Det var såmænd det hele.   :blush:

Men undskyld jeg forstyrrede.
« Senest Redigeret: Juli 21, 2017, 10:40:55 am af Spaghettipigen »

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    18%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Din-debat.dk - Et frygteligt sted
« Svar #38 Dato: Juli 21, 2017, 02:57:25 pm »
Hvad havde hun gjort?

Vi ønsker ikke fascister her på vores debat. Det har vi bestemt!

Nej "vi" har ikke.

Nordboen

• Gæst
« Svar #39 Dato: Juli 21, 2017, 03:56:37 pm »
Venstrefløjens Hævner:
Citér
Pastapigen er bare endnu en profil, som styres af den samme, der har alle de andre nationale profiler. Det er ikke en rigtig person.

'Venstrefløjens Hævner' er med bestemthed ikke en rigtig person. Det er en robot, som Anklageren har programmeret med fuldstændig samme indhold som Tigermanden, der er bannet indtil september - hvis ikke længere.

:big_grin:   :blum3:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    24.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Juli 21, 2017, 04:46:50 pm »
Jeg ved ikke om det er Lumre-Carlo eller Ankagleren der har den profil men det er en af dem
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)