Jeg har lige læst om "Ungehuset", Norgesgade på Amager.
Jeg har lige læst om "Ungehuset", Norgesgade på Amager. Her har det til tider været sådan, at de ansatte måtte tage nogle af brugerne udenfor, fordi de mest rå indvandrer-unge var i lokalerne (de er nogle gange banderelaterede.) Der fortælles også om, hvordan der har været ophængt muslim-plakater som f.eks. en med et citat, "Profetens sidste prædiken", sura 4:34:"Mænd står over kvinder, fordi Gud har givet nogle fortrin frem for andre, og fordi de har givet ud af deres ejendom. De kvinder, der handler ret, er lydige og vogter det skjulte, fordi Gud vogter det. De, fra hvem I frygter genstridighed, skal I formane, lade alene i sengen og slå. Hvis de så adlyder jer, skal I ikke foretage jer mere med dem. Gud er ophøjet og stor."Desuden er der naturligvis indrettet bederum.https://newspeek.info/afsloering-ungdomsklub-med-bederum-og-korancitat-slaa-din-kone/Altså islampropaganda i en ungdomsklub, som foregives også at være åben for danske børn og unge. Mon den reelt er det?Min mening er, at det hus lyder som et frygteligt sted.
Allahu akbar!!
Pastapigen er bare endnu en profil, som styres af den samme, der har alle de andre nationale profiler. Det er ikke en rigtig person.
Citat fra: Venstrefløjens Hævner efter Juli 19, 2017, 10:31:01 pmPastapigen er bare endnu en profil, som styres af den samme, der har alle de andre nationale profiler. Det er ikke en rigtig person.Men det raaaaaaaaaaaaaaaager ikke dig, hvilke profiler folk benytter. Ligesom det heller ikke raaaaaager Politisk Ukorrekt og hvem der ellers bestandigt skal belemre os med profilgætteri.
For resten Carlo, nu jeg har dig. Er det overhovedet dig selv på din avatar?
Jeg har altid undret mig over, at du som den eneste herinde udstiller dig selv på avatar.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 20, 2017, 12:03:17 pmFor resten Carlo, nu jeg har dig. Er det overhovedet dig selv på din avatar? Ja, det er Carlo selv som er på avatar'n.Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 20, 2017, 12:03:17 pmJeg har altid undret mig over, at du som den eneste herinde udstiller dig selv på avatar.Han er da heller ikke den eneste der udstiller sig selv på avatar, du gør det jo også.
Carlo kommer fra det danske navn Carl "Karl".Carlo betyder "Fri mand".
Significato del nome Carlo. Il nome maschile deriva dal tedesco kart e significa 'uomo libero'. Il nome usato fin dall'antichità in tutta Europa e assai usato anche in America, fu portato anche da numerosi re e imperatori, tra cui il famoso Carlo Magno, patrono degli scolari francesi.
Kender du Carlo privat, siden du kan garantere for, at det er ham selv, han har på sin avatar?
Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 20, 2017, 03:06:01 pmKender du Carlo privat, siden du kan garantere for, at det er ham selv, han har på sin avatar?Nå - så det er også meget vigtigt for dig at finde ud af, om Carlo er "noget andet"
Det er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Juli 20, 2017, 03:45:29 pmDet er da vigtigt for hans troværdighed om han er, hvad han udgiver sig for. Nemlig en kommunist, der kører på el-cykel og holder ferie blandt varmblodige damer i Thailand.Det er ikke andet end ørkesløse spekulationer. Beviser betyder noget i en debat - og ikke en eller anden tåget tro på en persons troværdighed.