Afstemning

Hvem vælger i som Måneds debattør?

Carlo
22 (25.3%)
Der Rudi
51 (58.6%)
Landboet
2 (2.3%)
Politisk Ukorrekt
7 (8%)
Anti rød
5 (5.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 29

Afstemingen er lukket: Juli 28, 2017, 08:20:44 pm

Forfatter Emne: måneds debattør  (Læst 1978 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Er man online - er man skyldig
« Svar #60 Dato: Juli 22, 2017, 05:34:12 pm »

Derfor er mit spørgsmål også, hvorfor du kun har forfulgt Carlo???

Jeg har da også skrevet,at jeg tror at stemmerne til Rudi er fusk.

BLOT er jeg i tvivl om, det er Rudi selv, der har stemt ham op. Eller om det er Tigermanden. Tigermanden har før oprettet højreprofiler for at drille højrefløjen.

Du har stadigvæk kun forfulgt Carlo.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: måneds debattør
« Svar #61 Dato: Juli 22, 2017, 05:51:56 pm »
Det er fordi Carlo alid saboterer mine tråde ved at skrive HVA RAGER DET OS? Så er det da sjovt at kunne give lidt igen.😝
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: Juli 22, 2017, 05:59:46 pm »
Hvem håber du dog at få som proselyt, som resultat af din mission? Ingen. Men du bliver ihærdigt ved.

Jehovas Vidner daffer dog af igen, når man siger at budskabet ikke interesserer, men du bliver bare ved at forsøge at proppe dit grænseløse vås langt ned i halsen på os.

Skulle vi holde en lille afstemning om, hvem alt dit profilgætteri rager? Nul, vil jeg tro.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: Juli 22, 2017, 06:14:40 pm »
Hvem håber du dog at få som proselyt, som resultat af din mission? Ingen. Men du bliver ihærdigt ved.

Jeg har lov til at skrive om lige præcist det, jeg har lyst til. Den ret har du i øvrigt også. Men I kommunister går jo heller ikke ind for ytringsfrihed. :hyper:

Jehovas Vidner daffer dog af igen, når man siger at budskabet ikke interesserer, men du bliver bare ved at forsøge at proppe dit grænseløse vås langt ned i halsen på os.

Hvad så med dit kommunistiske ævl?

Forskellen på vi to er, at jeg forsvarer din ret til at ævle om kommunisme, mens du ikke forsvarer min ret til at ævle om Illuminati, reptiler og false flags. Det skyldes velsagtens, at du er kommunist og at I kommunister ikke går særligt meget ind for ytringsfrihed. :yes:

S
kulle vi holde en lille afstemning om, hvem alt dit profilgætteri rager? Nul, vil jeg tro.

Du er da velkommen til at starten en hvilken som helst afstemning, du vil. Just go for it....
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline National Stolthed

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: Juli 22, 2017, 07:20:00 pm »
Det ses med al ønskelig tydelighed at det nager lumre Carlo at have mistet sit store forspring i denne afstemning. Men bare gå hjem og læg dig, Carlo. Erkend dog dit nederlag. Vi hilser vor stolte danske kæmpe og patriot Rudi og ønsker ham hjerteligt tillykke med titlen Måneds debattør på din-debat.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: Juli 23, 2017, 02:02:59 am »
Det ses med al ønskelig tydelighed at det nager lumre Carlo at have mistet sit store forspring i denne afstemning.

Jeg er da revnende ligeglad.

Citér
Vi hilser vor stolte danske kæmpe og patriot Rudi og ønsker ham hjerteligt tillykke med titlen Måneds debattør på din-debat.

Jeg har selv stemt på ham. Han er virkeligt fyndig, når han går løs med rotteslam og tudsegylp og den slags.

Mon han ved hvordan man gør gule ænder gravide?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #66 Dato: Juli 23, 2017, 08:11:13 am »
National Stolthed:
Citér
Det ses med al ønskelig tydelighed at det nager lumre Carlo at have mistet sit store forspring i denne afstemning. Men bare gå hjem og læg dig, Carlo. Erkend dog dit nederlag. Vi hilser vor stolte danske kæmpe og patriot Rudi og ønsker ham hjerteligt tillykke med titlen Måneds debattør på din-debat.

Tiger, gå nu ud og kig til gederne og cyklerne!
Vi har fattet, at GuBBi og dig er enige om, at du ikke er bannet, når bare du lader være med at kalde dig Tigermanden før i september.   :LaieA_064:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: Juli 23, 2017, 01:02:09 pm »
Navnet: "National stolthed" var vel også lige tydeligt nok skåret ud i pap, jeg så det desværre ikke ... Denne gang ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #68 Dato: Juli 23, 2017, 03:16:05 pm »
Navnet: "National stolthed" var vel også lige tydeligt nok skåret ud i pap, jeg så det desværre ikke ... Denne gang ... :ermm:

Troll-profiler kan som regel genkendes ved, at de er karikerede og dermed overdriver eller overspiller deres rolle. Så hvis man ser en højreprofil med naziuniform, så bør alarmklokkerne ringe. F.eks. ham der Sturm-et-eller andet med nazi-fyren. Tydeligt en karikatur og dermed en troll.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #69 Dato: Juli 23, 2017, 04:03:25 pm »

Jeg har ellers også nævnt det et par gange. Det er ret tydeligt, at Bannerføreren har ret.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Ieet.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Ieet
« Svar #70 Dato: Juli 23, 2017, 07:44:56 pm »

Så hvis man ser en højreprofil med naziuniform, så bør alarmklokkerne ringe. F.eks. ham der Sturm-et-eller andet med nazi-fyren. Tydeligt en karikatur og dermed en troll.

Så er DerRudi en troll

Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #71 Dato: Juli 23, 2017, 08:29:28 pm »

Så hvis man ser en højreprofil med naziuniform, så bør alarmklokkerne ringe. F.eks. ham der Sturm-et-eller andet med nazi-fyren. Tydeligt en karikatur og dermed en troll.

Så er DerRudi en troll

Med venlig hilsen
Ieet

Det er vel også en mulighed, da han nogle gange virker for ekstrem til at være sand. Og fordi der er påfaldende mange profiler herinde, der lyder meget ligesom ham i tone, holdninger og jargon...

Omvendt er der også nogle der siger det samme om mig på grund af mine - i deres øjne - syrede teorier. Men jeg er nu som udgangspunkt seriøs - men kan dog godt småtrolle og drille lidt bare for underholdningens skyld. Fordi jeg mener, at der også skal være plads til sjov. Jeg blander dog alvor med sjov, så er det lidt op til folk at gætte sig til, hvad jeg præcist mener alvorligt. :blum:

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #72 Dato: Juli 26, 2017, 01:59:31 pm »
Jeg stemte da skam på Carlo på grund af hans udførlige beskrivelser af sine dameeventyr nede i sydlandet :drool:

Og på grund af hans deltagelse i min tråd, "Kattelort under grantræet" :cat:

Jeg har vel også din sympati fordi jeg har venner der er russiske skinheads?

Helt og aldeles! :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!