Forfatter Emne: mænd vælges fra snår kvindre skal være mødre  (Læst 659 gange)

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
mænd vælges fra snår kvindre skal være mødre
« Dato: Juli 18, 2017, 03:10:48 pm »
mænd er efterhånden kun en sædautomat så jvinderne kan undgå os mænd der ikke er attrektive for dem.

VI er syge, deprimerede og arbejdslæse, vi er dårligere uddannet og tjener minfre end kvinderne. derfor vil de ikke have os.

JKeg identifiverer mig med forbrydere, indsatte, dødssyge, misbrugere og narkomaner.

fælles dfor os alle er at vi er ofre for et samfund som bliver i stadigt mere grad feminiseret. Læs selv i artiklen:

http://politiken.dk/debat/klummer/art6033801/Det-er-trist-at-s%C3%A5-mange-kvinder-v%C3%A6lger-at-f%C3%A5-b%C3%B8rn-med-sig-selv

Offline Ieet.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
    • Ieet
Sv: mænd vælges fra snår kvindre skal være mødre
« Svar #1 Dato: Juli 18, 2017, 06:36:40 pm »
Hvis kvinderne ikke mener de kan finde en mand de kan være tilfredse med, er det så rimeligt, at de skal lade være med at få børn?

Den medicinske udvikling gør ting muligt, som man ikke kunne forestille sig før i tiden. Det er en fordel, for vi mangler nyfødte i samfundet.

Med venlig hilsen
Ieet

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 18, 2017, 06:47:59 pm »
Hvis kvinderne ikke mener de kan finde en mand de kan være tilfredse med, er det så rimeligt, at de skal lade være med at få børn?

Det samme argument kunne bruges om mænd. Så skal en enlig mand som mig også kunne kræve at få børn.

Jeg synes dog, at dette er noget fjollet. At få børn anser jeg ikke som en menneskeret.

Den medicinske udvikling gør ting muligt, som man ikke kunne forestille sig før i tiden. Det er en fordel, for vi mangler nyfødte i samfundet.

Med venlig hilsen
Ieet

Bare fordi noget er teknisk muligt, behøver det ikke være en god idé.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Ieet.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Ieet
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2017, 06:49:12 pm »
Det bliver svært, for mænd kan ikke føde børn.

Det er i samfundets interesse at vi får flere nyfødte, så alene derfor er det en god idé

Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2017, 06:51:37 pm »

Det er i samfundets interesse at vi får flere nyfødte, så alene derfor er det en god idé

Med venlig hilsen
Ieet

Det er kønsdiskriminerende, hvis enlige kvinder har ret til børn, hvis enlige mænd ikke har.

Enlige kvinder kan i øvrigt stadig ikke få mænd uden intervention fra en mand. En sæddoner er så bare en kunstig måde at få manden i spil på. Det svarer til at en enlig mand får en rugemor til at yngle sine sædceller, så de bliver til et barn. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Ieet.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Ieet
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2017, 06:53:20 pm »

Med venlig hilsen
Ieet

Det er kønsdiskriminerende, hvis enlige kvinder har ret til børn, hvis enlige mænd ikke har.

Enlige kvinder kan i øvrigt stadig ikke få mænd uden intervention fra en mand. En sæddoner er så bare en kunstig måde at få manden i spil på. Det svarer til at en enlig mand får en rugemor til at yngle sine sædceller, så de bliver til et barn. :yes:

Hvis manden kunne bære rundt på befrugtede æg- og sædceller, ville det være noget andet. Det kan de ikke.

Kvinderne bærer barnet, og derfor er det muligt. Det er naturen du er oppe imod.

Med venlig hilsen
Ieet

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 19, 2017, 01:10:47 pm »
Der er ingen der siger at mænd ikke har rettigheden til at få børn alene. Vi har bare ikke den biologiske mulighed. Og det er bare surt show. Biologi er ikke retfærdig.

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2017, 02:27:09 pm »
mænd er efterhånden kun en sædautomat så jvinderne kan undgå os mænd der ikke er attrektive for dem.

VI er syge, deprimerede og arbejdslæse, vi er dårligere uddannet og tjener minfre end kvinderne. derfor vil de ikke have os.

JKeg identifiverer mig med forbrydere, indsatte, dødssyge, misbrugere og narkomaner.

fælles dfor os alle er at vi er ofre for et samfund som bliver i stadigt mere grad feminiseret. Læs selv i artiklen:

http://politiken.dk/debat/klummer/art6033801/Det-er-trist-at-s%C3%A5-mange-kvinder-v%C3%A6lger-at-f%C3%A5-b%C3%B8rn-med-sig-selv

Selvom man er lebbepar med mor og mor der leger hr.-far eller om man er bøwse-par med far og far som leger fru-mor så er det som jeg ser det en fair udløsning som ham/hende der leverer klatten får. Men jeg syntes vi skal have nogle flere kvinder frem i lyset der vil levere klatten når nu bøwser skal føde børn. Så lige for lige.
Med venlig hilsen
Ieet

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2017, 03:00:10 pm »

Nu har enlige kvinder jo altid haft muligheden for at få børn på den naturlige måde, uden at skulle tage faderen med i købet. Tidligere var det i øvrigt oftest en ulykke for kvinden, og ikke en gave.
Og en gave er netop, hvad jeg betragter børn som; en gave og ikke en ubetinget ret.

På sin vis synes jeg, det er lidt af en glidebane, at alle og enhver kan få samfundet til at betale for, at de kan få børn, uanset årsagen.
I'm a Troll

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 19, 2017, 04:34:31 pm »

Nu har enlige kvinder jo altid haft muligheden for at få børn på den naturlige måde, uden at skulle tage faderen med i købet. Tidligere var det i øvrigt oftest en ulykke for kvinden, og ikke en gave.
Og en gave er netop, hvad jeg betragter børn som; en gave og ikke en ubetinget ret.

På sin vis synes jeg, det er lidt af en glidebane, at alle og enhver kan få samfundet til at betale for, at de kan få børn, uanset årsagen.

Som en lille udvidelse til dette: Det er uendeligt meget bedre at kvinder kan gå i en sædbank efter hvad de skal bruge til at få et barn, end at de har sex med nogle mænd som slet ikke aner at hun ønsker at blive gravid. For en af disse mænd kunne ende med at hæfte for det barn både følelsesmæssigt og økonomisk, selvom det måske aldrig var noget han ønskede.

Så for både mænd og kvinder synes jeg faktisk at det er en bedre løsning at kvinder kan blive inseminerede hvis de bare brændende ønsker at få et barn. Hvis en mand har det samme ønske er det bare ærgerligt, fordi vi har ikke rigtig teknologien til at gøre noget ved det (endnu). Har intet med rettigheder at gøre, bare biologisk lotteri.

Online Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 19, 2017, 08:07:51 pm »

Som en lille udvidelse til dette: Det er uendeligt meget bedre at kvinder kan gå i en sædbank efter hvad de skal bruge til at få et barn, end at de har sex med nogle mænd som slet ikke aner at hun ønsker at blive gravid. For en af disse mænd kunne ende med at hæfte for det barn både følelsesmæssigt og økonomisk, selvom det måske aldrig var noget han ønskede.

Ja, her og nu er det naturligvis bedre for manden, og naturligvis også for kvinden, som ikke kommer til at trækkes med en uvillig far til barnet.
Men hvad med barnet?
Vi har set (eller rettere sagt, jeg har ikke set) den ene udsendelse efter den anden på TV, hvor man rejser kloden rundt for at finde udenlandsk adopteredes rødder, fordi de havde et behov for at vide noget om deres ophav.
Slægtsforskning er meget oppe i tiden, ikke kun her i landet, og det er da muligt, det blot er en grille, som ebber ud på et tidspunkt, men det ved vi ikke noget om. Så flere og flere mennesker, som er resultatet af et kendt æg og en anonym klat sæd, mister halvdelen af deres slægt på den konto.
I'm a Troll

Offline Ieed

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 19, 2017, 10:03:44 pm »

Ja, her og nu er det naturligvis bedre for manden, og naturligvis også for kvinden, som ikke kommer til at trækkes med en uvillig far til barnet.
Men hvad med barnet?
Vi har set (eller rettere sagt, jeg har ikke set) den ene udsendelse efter den anden på TV, hvor man rejser kloden rundt for at finde udenlandsk adopteredes rødder, fordi de havde et behov for at vide noget om deres ophav.
Slægtsforskning er meget oppe i tiden, ikke kun her i landet, og det er da muligt, det blot er en grille, som ebber ud på et tidspunkt, men det ved vi ikke noget om. Så flere og flere mennesker, som er resultatet af et kendt æg og en anonym klat sæd, mister halvdelen af deres slægt på den konto.

Men omvendt hvordan skal mænd kunne føde? Vi kan jo ikke klemme et barn ud af pikken vel? Det ér nu engang damerne der skal føde børnene uanset om det er bøwgser eller lebser. Og selvom vi mænd rent teknisk kunne føde en unge ud gennem pikkemanden skulle vi så gå ind på en æglægningsklinik først for at få sat et æg op i de ovarier vi ikke har? Jeg går skam ind for ligestilling og specielt hvis det er for begge køn. Som det bare ser ud nu så er mest kvinderne der har gavn af ligestillingen og det syntes jeg er forkert. Men uanset om man er bøwgese eller lesbos skal man så ikke kunne få sat et æg og en snotklat sperm op i mellemgulvet så man kan føde en unge? Jeg mener ja for alt andet er forskelsbehandling.
« Senest Redigeret: Juli 19, 2017, 10:06:01 pm af Ieed »
Med venlig hilsen
Ieet

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 19, 2017, 11:13:53 pm »
Men omvendt hvordan skal mænd kunne føde? Vi kan jo ikke klemme et barn ud af pikken vel? Det ér nu engang damerne der skal føde børnene uanset om det er bøwgser eller lebser. Og selvom vi mænd rent teknisk kunne føde en unge ud gennem pikkemanden skulle vi så gå ind på en æglægningsklinik først for at få sat et æg op i de ovarier vi ikke har? Jeg går skam ind for ligestilling og specielt hvis det er for begge køn. Som det bare ser ud nu så er mest kvinderne der har gavn af ligestillingen og det syntes jeg er forkert. Men uanset om man er bøwgese eller lesbos skal man så ikke kunne få sat et æg og en snotklat sperm op i mellemgulvet så man kan føde en unge? Jeg mener ja for alt andet er forskelsbehandling.

Nu genkender jeg som regel nemt ieet, når han dukker op i alle mulige forklædninger.

Men jeg tør godt fastslå, at ovenstående IKKE er ieet, men derimod hr. Olsen, der er logget ind som en ieet-look-a-like....skrivestilen er åbenlyst ikke ieet´s, men Olsen´s. :yes:
« Senest Redigeret: Juli 19, 2017, 11:16:29 pm af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 19, 2017, 11:20:30 pm »
Men hvad med barnet?

Udmærket pointe. Som amatør-slægtsforsker irriterer det også mig, når jeg støder på enlige mødre, hvor faderen er ukendt. Så er det jo ikke til at komme tilbage i anerne. Én ting er dog hvad man som slægtsforsker irriteres over. Det må da også være frustrerende for et barn ikke at kende sit fædrene ophav.

Noget de egoistiske enlige mødre ikke lige tænker på, når de partout skal have et barn for deres eget egoistiske behovs skyld. Men bare ikke gider manden.

Offline Ieet.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Ieet
« Svar #14 Dato: Juli 19, 2017, 11:40:35 pm »

Nu genkender jeg som regel nemt ieet, når han dukker op i alle mulige forklædninger.

Men jeg tør godt fastslå, at ovenstående IKKE er ieet, men derimod hr. Olsen, der er logget ind som en ieet-look-a-like....skrivestilen er åbenlyst ikke ieet´s, men Olsen´s. :yes:

Tak, Øglemand, du er vågen her til aften.

Med venlig hilsen
Ieet