Diverse > Det alternative

Ex. CIA-agent afslører: der er slaver på mars!

(1/2) > >>

politisk ukorrekt:
En tidligere CIA-agent kommer med nogle vilde påstånde i Alex Jones-show:

https://www.youtube.com/watch?v=PlmLKltPas0

Tror din-debat-panelet mon, at der kan være noget om snakken?

Ifølge ham har NASA menneskeslaver på mars. Slaverne er børn, som bruges til genetiske og medicinske eksperimenter samt til sexslaveri.

NASA benægter dog disse påstande.

CIA-agenten siger, at 90% af alle NASA-operationer er hemmelige, og at NASA har langt mere avanceret teknologi, end de vil indrømme udadtil.

Her et kort udpluk fra CIA-agentens påstand, så I ikke tror, det er noget JEG finder på:

https://www.youtube.com/watch?v=P5mFJ45ju5k

Selv ser jeg to muligheder:

1. Det er sandt. Jeg tror på, at der er hemmelige baser på mars. Men om der ligefrem er menneskeslaver, er jo svært at vide.

2. Det er CIA, der har infiltreret Alex Jones-showet og forsøger at miskreditere ham ved at binde ham en løgn på ærmet.

Torsten Bonfils:
NASA var nødt til at fake månelandingerne (astronauterne ville blive ristet i Van Allen-bæltet osv.). Men de kan i hemmelighed fragte børneslaver og sexturister til hemmelige baser på Mars?  :crazy: Og det på et budget der er halvt så stort som i 1969. :prankster:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter Juli 16, 2017, 11:39:54 am ---NASA var nødt til at fake månelandingerne (astronauterne ville blive ristet i Van Allen-bæltet osv.). Men de kan i hemmelighed fragte børneslaver og sexturister til hemmelige baser på Mars?  :crazy: Og det på et budget der er halvt så stort som i 1969. :prankster:

--- Afslutning på citat ---

Jeg kan godt se, at det hele lyder selvmodsigende.

Spørgsmålet er bare, HVAD sandheden er. Dersom det ikke kan være sandt alt sammen.....

Hvis månelandingerne var fake, vil der næppe være slaver på mars.

Omvendt hvis månelandingerne var real, er det ikke umuligt, at der kan være slaver på mars.

Der er dog nogle, der argumenterer for, at det ene ikke nødvendigvis udelukker det andet. Fordi man så i mellemtiden skulle have opfundet teknologien til at komme forbi Van Allen-bæltet...

Jeg ved jo ikke hvad sandheden er. Men jeg synes, det er interessant, at en CIA-agent står frem på tv og siger, at der er børneslaver på mars. Spørgsmålet er dog, om det er bevidst disinformation for at tage pis på Alex Jones.

Torsten Bonfils:
Ville det ikke være meget nemmere bare at blive her på Jorden med deres børnesexslaver? Der er da mange steder hvor den slags er både fuldt lovligt og helt almindeligt.

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter Juli 16, 2017, 11:49:47 am ---Ville det ikke være meget nemmere bare at blive her på Jorden med deres børnesexslaver? Der er da mange steder hvor den slags er både fuldt lovligt og helt almindeligt.

--- Afslutning på citat ---

Jo, de ikke vel egentlig bare nøjes med at tage til Saudi Arabien eller Afghanistan....

Der er også en anden mulighed. At det er.....REPTILIANS, der står bag børneslaveriet på mars. Og hvis reptilerne bor deroppe, er det jo mest hensigtsmæssigt for dem at have svineriet på deres egen hjemplanet. :yes:

Kunne dette være resterne af en reptilian, vi ser her på mars - eller er det bare pareidolia?

https://www.youtube.com/watch?v=jjDA_bCJnrY

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version