Forfatter Emne: skyldtig?  (Læst 240 gange)

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
skyldtig?
« Dato: Juli 13, 2017, 04:55:04 pm »
jeg er blevet dømt skylditg i at angrebe en betjkent?  selv  om hjeg aldrig  har gjort det? Hvad skal der så ske nui, er der nogen der ved det? Hvornår får jeg en straf? Kan jeg ikke gå¨fri når jeg er så syg?

Jeg har ikek drukket nogen dage nu og rysteriet er lidt bedre, men det er sgu iokke særlig sjovt alligevel.

Jeg fatter ikke hvorfor samfunfdet ikke kunne hjælpe mig med at stoppe med at drikke, men de kan godt dømme mig for noget jeg ikke har gjort?

Hvornår får jeg at vide hvad min straf bliver? Kan jeg ikke anke, så keg ikke behøver få straffehn?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: skyldtig?
« Svar #1 Dato: Juli 14, 2017, 01:00:54 am »
jeg er blevet dømt skylditg i at angrebe en betjkent?  selv  om hjeg aldrig  har gjort det? Hvad skal der så ske nui, er der nogen der ved det? Hvornår får jeg en straf? Kan jeg ikke gå¨fri når jeg er så syg?

Retten har talt. Der er ingen vej uden om for dig, og du får sikkert ubetinget fængsel. hvis du er syg, vil du få adgang til læge i fængslet.

Citér
Jeg har ikek drukket nogen dage nu og rysteriet er lidt bedre, men det er sgu iokke særlig sjovt alligevel.

Fortsæt den gode stil og hold dig helt fra alkohol. Så vil du snart få det bedre og tænke klarere.

Citér
Jeg fatter ikke hvorfor samfunfdet ikke kunne hjælpe mig med at stoppe med at drikke,.........................

Kun dig selv, kan hjælpe dig med at stoppe med at drikke. Glem din minesota-kur. Du vil begynde at drikke kort efter.

Citér
.................................... men de kan godt dømme mig for noget jeg ikke har gjort?

Retten har talt. Jeg fatter ikke hvordan du kan rode dig ind i den situation.

Citér
Hvornår får jeg at vide hvad min straf bliver? Kan jeg ikke anke, så keg ikke behøver få straffehn?

Det kan næppe betale med at anke. Det vil bare trække pinen ud.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 14, 2017, 06:51:48 am »
Retten har talt. Jeg fatter ikke hvordan du kan rode dig ind i den situation.

jamen varlo jeg har jo skrevet om det, jeg hørtre musik på min ghetto blaster og kunne ikke høre at de ville ind. Jeg er måske falæket i søvn eller noget. Jeg vatr i hvertfald smadder fuld. :smile:

hvor blev jeg forskrækket da de to betjentr pludselig stod inde poå mit værelse med døren på gulvet og et dør håndtag i hånden, jkeg fløj op men var jo ved at falde med det sammen igen da jeg har så svært ved at stå op længere.

Ville du ikke gripe ud efter noget for at holde balancen hvis det var dig? Jegh tror altså ikke det er mig fer er galt opå den her.

Offline ALIENS are here

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 14, 2017, 02:37:12 pm »
Hvorfor fatter betjentene ikke at du bare faldt! De stod nærmest oveni dig så de var det nærmeste efter du havde fløjet op fra læne-stolen som du nu var langt væk fra.

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 14, 2017, 03:24:03 pm »
Hvorfor fatter betjentene ikke at du bare faldt! De stod nærmest oveni dig så de var det nærmeste efter du havde fløjet op fra læne-stolen som du nu var langt væk fra.

tak dewt er det jeg også selv mener. troede de virkelig at jeg ville æade mig falde og slå hovedet lige direkte ned i et hårdt gulv? det er der jo ikek nofgen der ville gøre. :smile:

Offline ALIENS are here

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 14, 2017, 03:36:55 pm »
Og så dømmer de dig bare. Faktisk var det bare de 2 betjentes ord imod dit. De burde have frifundet dig. Ingen beviser.

Offline Mak (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 14, 2017, 04:59:12 pm »
du er en m stjerne :) ved du hvordan jeg slæipper for at komme i fængsel>? :smile:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 14, 2017, 10:06:03 pm »
Det er faktisk sandt, at det retssikkerhedsmæssigt er et problem, at betjente ofte er to imod én. Så kan de nemt lyve og manipulere, fordi to betjente altid vil have større troværdighed i en dommers øjne end én borger. Men to betjente kan jo også rotte sig sammen og være fulde af løgn.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Ieet.

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Ieet
« Svar #8 Dato: Juli 15, 2017, 11:46:40 am »

Jeg fatter ikke hvorfor samfunfdet ikke kunne hjælpe mig med at stoppe med at drikke, men de kan godt dømme mig for noget jeg ikke har gjort?

Hvis du er blevet dømt skyldig, så er det fordi, man mener, at det er mere sandsynligt, at du angreb betjenten, end at du ikke angreb ham.

Næste skridt er at du får en strafudmåling.

Udnyt nu det her til at blive ædru, så du ikke ødelægger dit liv yderligere. Du kan stadig nå en anden vej

Med venlig hilsen
Ieet