Forfatter Emne: "Ny stil" på Din-debat....  (Læst 709 gange)

Nordboen

• Gæst
"Ny stil" på Din-debat....
« Dato: Juli 13, 2017, 01:17:28 pm »
Har I lagt mærke til, at der sket noget med Din-debat?

"Initiativet" kommer fra den navnkundige Brovte-klub. De har måttet se i øjnene, at de er til grin, jo mere de fortsætter med i afmagt at skrive "hva' raaager det os", "der har kun været tre terrordrab i Danmark" eller "sikke noget værre noget", når de står uden argumenter.

Så nu har de opfundet noget nyt.
Hver gang en ikke-brovtedebattør skriver om islamiseringens mange forbandelser, som regel omhyggeligt bakket op af diverse links om emnet, kommer det fra brovte-medlemmerne: "Er det noget du selv har oplevet, eller har du bare læst om det?"

Det har folk jo ikke så tit, og meningen er så, at vi skal klappe i med kritik af de muslimske indtrængere i Danmark.

Prøv rigtigt at ta' den ind: Hvis man udelukkende kunne tillade sig at have en mening om noget, hvis man selv havde været på stedet, så at sige været en aktør, hvad så med debatten, som vi kender den? Fra alle medier, vel at mærke.
Det er en helt ny action-stil brovterne efterlyser. En slags opsøgende journalistik i stedet for almindelig debat om et emne, der "er oppe" for tiden.

Her er min mening: Brovte-klubbens vrøvl om, at man selv skal have været på stedet, eventuelt deltaget i dét oplægget omtaler, er blot en reaktion på, at vi andre kan finde tons af eksempler på ikke-vestlige indvandreres kriminalitet (se eventuelt tråden om samme.) Det " ikke passe" i brovternes optik - så de har fundet på deres pjat for at fremstille det, som om vi andre kun bruger "fake medier" til vores advarsler om islam.

Selvfølgelig kunne det være forfriskende, hvis nogen skrev fra lige midt i brændpunkterne, men det ville blive en lille debatside, hvis det skulle være et krav. Og brovterne vil jo heller ikke kunne efterleve det.
Hvad mener andre - især ikke-brovtere - om emnet?
« Senest Redigeret: Juli 13, 2017, 01:34:15 pm af Nordboen »

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: "Ny stil" på Din-debat....
« Svar #1 Dato: Juli 13, 2017, 02:24:07 pm »
Jeg ser det som et tegn på desperation. Beviserne hober sig op, så må vi hellere hæve bevisbyrden og kræve at man selv er til stede ved begivenheden, for at vi accepterer beviset. Synes tanken bag at være. Ergo er der ikke meget der kan bevises ifølge den optik.

Det, som jeg synes er lidt spøjst, er at de såkaldte brovtere jo om nogle har tillid til løgnemedierne. Det er altid brovterne der forsvarer løgnemedierne. Så er det lidt pudsigt, at de lige præcist i spørgsmål om muslimer IKKE stoler på medierne, men mener, at man selv skal have været til stede ved en given begivenhed, for at begivenheden tæller som virkelig. Det finder jeg paradoksalt. Når nu samme brovtere gør grin med f.eks. Dansknationalist, når han laver sine debatoplæg om løgnemedierne.

Selv har jeg den holdning, at det er fint at være skeptisk overfor medierne, da de er taget i den ene løgn efter den anden. Og selvfølgelig skal alle påstande om løsnede hjulbolte, stenkasteri fra motorvejsbroer og diverse terrorangreb ses godt efter i sømmene, inden man godtager dem. Jeg mener jo, at en del terrorangreb beviseligt HAR været false flag-operationer, så som udgangspunkt kan jeg derfor godt forstå at folk er mistroiske overfor de historier, der er fremme i medierne. Og dermed er det også logisk at efterspørge egne oplevelser for at få dokumentation fra folk, der virkeligt har oplevet bestemte ting. BLOT er det som sagt hykleri, når sådanne krav kommer fra netop dem, der gang på gang er klar til at forsvare løgnemedierne....

Jeg mener dog, at der er rigelig med dokumentation for muslimbyrdens sandfærdighed, selvom der er visse nuancer i fortællingen, jeg ser skeptisk på (terrorfaren f.eks., som jeg selv mener er overdreven). Men jeg ser tit også IN REAL LIFE eksempler på dårligt integrerede muslimer og på muslimer, der er totalt hjernevaskede af religion og derfor har svært ved at lytte til sund fornuft.
« Senest Redigeret: Juli 13, 2017, 02:32:10 pm af politisk ukorrekt »

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 13, 2017, 04:09:33 pm »

"Initiativet" kommer fra den navnkundige Brovte-klub. De har måttet se i øjnene, at de er til grin, jo mere de fortsætter med i afmagt at skrive "hva' raaager det os", "der har kun været tre terrordrab i Danmark" eller "sikke noget værre noget", når de står uden argumenter.

Hver gang en ikke-brovtedebattør skriver om islamiseringens mange forbandelser, som regel omhyggeligt bakket op af diverse links om emnet, kommer det fra brovte-medlemmerne: "Er det noget du selv har oplevet, eller har du bare læst om det?"

Det har folk jo ikke så tit, og meningen er så, at vi skal klappe i med kritik af de muslimske indtrængere i Danmark.

Prøv rigtigt at ta' den ind: Hvis man udelukkende kunne tillade sig at have en mening om noget, hvis man selv havde været på stedet, så at sige været en aktør, hvad så med debatten, som vi kender den? Fra alle medier, vel at mærke.
Det er en helt ny action-stil brovterne efterlyser. En slags opsøgende journalistik i stedet for almindelig debat om et emne, der "er oppe" for tiden.

Her er min mening: Brovte-klubbens vrøvl om, at man selv skal have været på stedet, eventuelt deltaget i dét oplægget omtaler, er blot en reaktion på, at vi andre kan finde tons af eksempler på ikke-vestlige indvandreres kriminalitet (se eventuelt tråden om samme.) Det " ikke passe" i brovternes optik - så de har fundet på deres pjat for at fremstille det, som om vi andre kun bruger "fake medier" til vores advarsler om islam.

Selvfølgelig kunne det være forfriskende, hvis nogen skrev fra lige midt i brændpunkterne, men det ville blive en lille debatside, hvis det skulle være et krav. Og brovterne vil jo heller ikke kunne efterleve det.
Hvad mener andre - især ikke-brovtere - om emnet?

Er det noget du selv har oplevet, eller har du bare læst om det?

:girl_blum2:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 13, 2017, 04:21:09 pm »

Det må vi fundere lidt over-
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 13, 2017, 04:41:18 pm »
Åhhhhmmmm  I Guder
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Er det noget du selv har oplevet, eller har du bare læst om det?
« Svar #5 Dato: Juli 14, 2017, 07:35:11 am »

Jeg synes, der er noget underligt ved at skulle læse sig til de levevilkår - som man har.

(Medierne er løgnagtige)

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline ALIENS are here

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 14, 2017, 02:34:32 pm »
Jeg tror at vi læser nogel forskellige debatter her. Selvom du finder en artikkel om 2 indvandere der har slået en gammel dame ned betyder det ikke at alle indvandere overalt render rundt og slår gamle damer ned. De det den form for svar du piver over?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 14, 2017, 07:35:10 pm »
Kan du "læse"?
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Sikke en gang gylle
« Svar #8 Dato: Juli 14, 2017, 08:21:46 pm »
Jeg ser det som et tegn på desperation. Beviserne hober sig op, så må vi hellere hæve bevisbyrden og kræve at man selv er til stede ved begivenheden, for at vi accepterer beviset. Synes tanken bag at være. Ergo er der ikke meget der kan bevises ifølge den optik.

Hvis man aldrig selv oplever noget af det dårlige, der står i pressen, så er der heller ingen grund til at pive dag ud og dag ind over sine levevilkår.

De fejler ikke noget.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Sikke en gang gylle
« Svar #9 Dato: Juli 14, 2017, 10:02:47 pm »

Hvis man aldrig selv oplever noget af det dårlige, der står i pressen, så er der heller ingen grund til at pive dag ud og dag ind over sine levevilkår.

De fejler ikke noget.

Det er klart, at hvis man bor i Øster Bøvelse med 256 indbyggere, møder man måske ikke så mange muslimer i sin dagligdag.

Men derfor kan ens liv godt indirekte være påvirket af musliminvasionen. F.eks. ved at de sociale ydelser og vælfærdssamfundet lider under indvandrerbyrden. Det kan f.eks. være Erna Jørgensen på 77 fra Øster Bøvelse, der godt nok ikke direkte kender muslimer. Men hvor hun får nedskæret hjemmehjælpen, fordi alle muslimerne også skal forsørges.

Derfor er jeg ikke enig i, at man ikke kan være påvirket i dagligdagen, bare fordi man ikke har muslimer tæt inde på sig i hverdagen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Sv: Sikke en gang gylle
« Svar #10 Dato: Juli 14, 2017, 10:55:17 pm »

De fejler ikke noget.

Det er klart, at hvis man bor i Øster Bøvelse med 256 indbyggere, møder man måske ikke så mange muslimer i sin dagligdag.

Men derfor kan ens liv godt indirekte være påvirket af musliminvasionen. F.eks. ved at de sociale ydelser og vælfærdssamfundet lider under indvandrerbyrden. Det kan f.eks. være Erna Jørgensen på 77 fra Øster Bøvelse, der godt nok ikke direkte kender muslimer. Men hvor hun får nedskæret hjemmehjælpen, fordi alle muslimerne også skal forsørges.

Derfor er jeg ikke enig i, at man ikke kan være påvirket i dagligdagen, bare fordi man ikke har muslimer tæt inde på sig i hverdagen.

Jeg kan godt forstå, at man kan føle sådan, hvis man er en social taber, men hvis det bare drejer sig om bil nummer 2 ...