Afstemning

Hvornår skal vi til folketingsvalg?

De holder tiden ud
3 (42.9%)
De holder ikke tiden ud.
4 (57.1%)

Totale antal stemmeafgivende: 6

Forfatter Emne: Holder regeringen tiden ud, eller får vi valg tidligere?  (Læst 1300 gange)

Joakim

• Gæst
Holder regeringen tiden ud, eller får vi valg tidligere?
« Dato: December 14, 2014, 01:43:06 pm »
Denne mulighed skal da lige afprøves :JC_sneaky:

Vintersne

• Gæst
Sv: Holder regeringen tiden ud, eller får vi valg tidligere?
« Svar #1 Dato: December 14, 2014, 04:14:33 pm »
Denne mulighed skal da lige afprøves :JC_sneaky:

Det skulle ikke undre mig, at hvis det går op for Thorning at hun taber stort, ja så kunne hun sagtens finde på, at blive siddende på sin pind helt til september 2015*S*!

Fruppe

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 14, 2014, 07:15:59 pm »
Både EL og DF har forspildt mange chancer for mistillidsvotum, jeg ved heller ikke om det er Tulles stil og blondinen fra EL mangler n*sser til at gære det.

Og reformerne har blåt stempel, hvilket vil sige at der ikke bliver pillet meget ved dem  i en ny blå regering.........der bliver dog tale om en strammere indvandringspolitik, f.eks. med starthjælpen.

Man har vedtaget at fjerne GF for samlevende, men det gælder først fra 2016, så Helle har ikke reddet noget i land til den kommende valgkamp.

Joakim

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 15, 2014, 10:08:50 am »
Både EL og DF har forspildt mange chancer for mistillidsvotum, jeg ved heller ikke om det er Tulles stil og blondinen fra EL mangler n*sser til at gære det.

Og reformerne har blåt stempel, hvilket vil sige at der ikke bliver pillet meget ved dem  i en ny blå regering.........der bliver dog tale om en strammere indvandringspolitik, f.eks. med starthjælpen.

Man har vedtaget at fjerne GF for samlevende, men det gælder først fra 2016, så Helle har ikke reddet noget i land til den kommende valgkamp.

DF har ikke kunne stille denne regering et mistillidsvotum, det ved jeg ikke hvor du har fra?

Enhedslisten de snakker bare, med de sluger kameler på stribe.
Men lad da bare de revolutionære bruge en stemme på det parti, der intet har fået for deres mandater. :laugh4:

Ja, det er smart af det først skal effektueres af de andre, så er de onde når det ikke bliver til noget.
Men halve løsninger er deres kendetegn.
« Senest Redigeret: December 15, 2014, 10:10:43 am af Joakim »

Vintersne

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 18, 2014, 04:25:44 pm »
Der er nogen der mener, at vi får valg til foråret!?

Det har vist noget med overenskomst forhandlingerne på arbejdsmarkedet at gøre!

Men når Helle T. i alle meningsmålinger kan se, at hun taber stort, hvorfor så lave valg før tiden?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    73.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 18, 2014, 05:38:43 pm »
Men når Helle T. i alle meningsmålinger kan se, at hun taber stort, hvorfor så lave valg før tiden?

Du glæder dig måske til efter et valg, så vi kan få en rigtig dejlig masse kristen ulighed i samfundet på dagsordenen?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Vintersne

• Gæst
« Svar #6 Dato: December 19, 2014, 04:02:22 pm »

Du glæder dig måske til efter et valg, så vi kan få en rigtig dejlig masse kristen ulighed i samfundet på dagsordenen?

Nej da, jeg glæder mig til at fornuften vender tilbage på Christiansborg*S*!