Forfatter Emne: Ekstra Bladet: Denne kommune er Danmarks største 'socialkontor'  (Læst 158 gange)

Offline Torsten Bonfils (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: 00
    • Vis profil
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/ny-stor-undersoegelse-afsloerer-denne-kommune-er-danmarks-stoerste-socialkontor/6740320

Gættede I også på Lolland Kommune? :yes:

Det viser en analyse, som AE-rådet har lavet af landets 98 kommuner for Ekstra Bladet på baggrund af tal fra Danmarks Statistik.

Her fremstår Lolland Kommune som den i særklasse mest belastede kommune ud fra 10 forskellige sociale, økonomiske og sundhedsmæssige parametre.

34,2 procent svarende til mere end hver tredje i den arbejdsdygtige alder er på overførselsindkomst, hvilket er Danmarksrekord. Lollikkerne lever fem år kortere end borgerne i de bedste kommuner, og den gennemsnitlige disponible årsindkomst for en borger i Lolland Kommune er 242.900 kr. mindre end en indbygger i Gentofte.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Ekstra Bladet: Denne kommune er Danmarks største 'socialkontor'
« Svar #1 Dato: Juli 12, 2017, 01:05:31 pm »
Jeg tvivlede ikke et øjeblik på, at Lolland lå nr. 1. Det kan man ikke være i tvivl om, når man har fulgt landsbytosserne fra Lolland herinde.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Ekstra Bladet: Denne kommune er Danmarks største 'socialkontor'
« Svar #2 Dato: Juli 12, 2017, 01:25:44 pm »
Jeg tvivlede ikke et øjeblik på, at Lolland lå nr. 1. Det kan man ikke være i tvivl om, når man har fulgt landsbytosserne fra Lolland herinde.

Arrrgh det ved jeg da ikke. Vi er da fx. mange der godt kan finde ud af at opføre os ordentlig selvom vi er LOLikker. Så giver vi den lidt gas engang imellem - ja ok, men hvem gør ikke det?

Desuden siger bemeldte artikel også at der er en arbejdende del af lokalbefolkningen der har et ENORMT overskud til alle mulige aktiviteter. Sååå, jeg syntes nok lige det er en sandhed med modifikationer.

Lolland er et dejlig sted - dejlig natur og skønne naboer og genboer. Specielt i Krønge.

vh. TRL

Med andre ord tilhører du selv overklassen på Lolland. :yes:

Men ja, hvis man er en af de få, der tjener penge dernede, så kan man sikkert leve ganske fint. Fordi alting er så billigt dernede. Så lever man som en slags greve blandt slaver. :hyper:

At have et vellønnet job på Lolland må give lidt den samme Joakim Von And-effekt, som det giver for danskere at holde ferie i Bulgarien.
« Senest Redigeret: Juli 12, 2017, 01:27:23 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.