Forfatter Emne: Hvordan kan folk holde 40-50 grader ud?  (Læst 1105 gange)

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Hvordan kan folk holde 40-50 grader ud?
« Svar #15 Dato: Juli 11, 2017, 09:57:27 pm »
Hvorfor skriver du alt det, når han er blevet banned, og ikke kommer til at skrive her mere?

Poul Jørgensen kan det kun ophidse, og vi andre er ligeglade.

Munchausen Syndrome By Proxy (http://www.webmd.com/mental-health/munchausen-by-proxy#1)

Kan Pølle lide af en særlig afart af MBP ? Nemlig den psykiske lidelse at han *tror* at folk - 1 eller flere - bruger proxyservere til at drille ham fra? Han vil så gøre sig interessant ved at forsøge at bilde os normale her på debatten ind at han bliver drillet fra både højre og venstre og at visse fx. Tørresnoren, ligefrem fremsætter trusler mod hans krop og legeme.

Ganske vist rammer denne sjældne lidelse, jvf. teksten, mest kvinder med børn eller kvinder der er barneplejere. Pølle har jo stadig David at tage sig af og man *kunne* jo få den tanke at han gør disse ting for at martre ham også(?) Jeg ved at Pølle er psykotisk da han gentagende gange har smadret ting i nabolaget (da han var på psykofarmaka) - bla. sagen hvor han smadrede en af mine bekendtes bils baglygter. Sagen var i lokalbladet og der er jo et hav af andre kriminelle forhold også, som jeg ikke vil komme ind på nu.

Men hvorom alt er så tror han at jég er Tørresnoren nu og truer med at offentliggøre IP adr. og post adr. på Snoren. Han har også skrevet truende beskeder til mig hvor han oplyser at han kan oversætte folks IP-adrdresser til deres post-adresser mhp. offentliggørelse. Efter sigende er det noget han har lært af sønnen som er indenfor avanceret IT og hakning og arbejder i PET oplyser han. Jeg mener bare at have læst at sønnen er i løntilskuds-job i Nakskov kommune - altså har et skånejob det(?) Meget forvirrende!

Jeg er usikker på om det kan lade sig gøre det han truer med, men han er en rigtig ubehagelig fætter at bo i samme by som.

vh. TRL

Når Gnubbi er ude spiller musene på bordet :-)

vh. TRL
   så er du her igen dig der truer Gubbi
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 11, 2017, 10:22:46 pm »
Jeg tror at det er på høje tider at GuBBi får tilsendt det javascript som kan blokere for tor/onion browser, for så kan musene ikke danse på bordet. :smile:
« Senest Redigeret: Juli 11, 2017, 10:25:20 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 11, 2017, 10:45:53 pm »
Jeg tror at det er på høje tider at GuBBi får tilsendt det javascript som kan blokere for tor/onion browser, for så kan musene ikke danse på bordet. :smile:

Det er jo dig, der er IT-eksperten, så det må du da skam sørge for at lære GuBBi. Han ved sikkert ikke, hvordan man gør - for ellers havde han vel gjort det. Medmindre han har en aversion imod at blokere for Tor, enten af ideologiske grunde eller måske af hensyn til aktiviteten på forummet.

For spørgsmålet er jo, om sitet kan overleve uden trolls? 75% af brugerne er jo trolls, så derfor er det ikke sikkert at GuBBi er interesseret i at blokere for dem. For så er der måske ikke så meget liv på sitet mere.

Omvendt vil nogen kunne argumentere for, at trolls også skræmmer brugere væk, så hvis der ingen trolls var, ville der måske komme flere af de seriøse brugere til.

« Senest Redigeret: Juli 11, 2017, 10:47:30 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 11, 2017, 11:16:03 pm »
Nu når det kun er en enkelt person som vil have sine mus til at danse på bordet så klare GuBBi det udmærket med at blokere de profiler som kommer, så er det ikke nødvendigt at installere det javascript. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 12, 2017, 12:20:31 am »
Nu når det kun er en enkelt person som vil have sine mus til at danse på bordet så klare GuBBi det udmærket med at blokere de profiler som kommer, så er det ikke nødvendigt at installere det javascript. :smile:

Det er sandt. Men det giver dog en masse ekstra arbejde til ham, når han skal logge på flere gange om ugen for at banne de seneste Tor-trolls.

Jeg kan dog godt se, at det kan være en principsag ikke at ville udelukke Tor-brugere. Fordi man f.eks. insisterer på folks ret til at surfe anonymt på nettet. Og så må man tage det sure med det søde og acceptere, at der også bliver nogle få trolls.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 12, 2017, 12:48:10 am »
Tørresnoren/Flixtor/Ølrik/ulrik.

Nu syntes jeg du skal stoppe din syge hetz og jagt på mig, jeg kan også den "leg" også er du taberen, du har jo også en familie som du nok ikke vil havde udstillet, men forsætter du, så er det konsekvenserne af det "Ul/rik", tro mig, jeg kan være lige så ond som dig, og mere til, jeg har min pension, den kan ingen tage fra mig, men du har et firma, og det kan jeg ødelægge på 1, en eneste dag, og så er du færdig som gårdsanger her og på SOLen, alt kan jeg ødelægge for dig, alt.

Så nu lukker du de falske profiler, ellers vil jeg ødelægge alt for dig, kone, børn, familie, og dit firma, alt vil jeg tage fra dig, husk på den ting, jeg ved hvem du er, og jeg har stadigt den Mail: du sendte til mig, og den offentliggøre jeg hvis du ikke stopper nu, du har givet mig lov til at offentliggøre den Mail: 2 gange, både her på Din-debat og på SOLen, og hvis du ikke stopper NU, så lægger jeg den Mail: ud med alle de oplysninger der er i/på den, også din IP-adresse fra dit firma, så stop nu.

Poul Jørgensen

Poul Jørgensen

Jeg har EEN profil på denne debat - hvad Sol angår, så er det mange år siden jeg har været der..!!

- dine personlige trusler (igen!) er naturligvis anmeldt til moderator..!

"Ølrik"  :hyper: Det er nogle fine bekendte du har, Poul.  :alc:

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 12, 2017, 01:01:31 am »
Jeg er spændt på, hvordan det går uden Polle herinde. Når Polle ikke er her, så er der jo ikke meget sjov for hans stalkers i at være her. Så mit bud er, at enten vil stalkerne forsvinde - eller også vil der blive oprettet en fake Polle for at råde bod på afsavnet. Og så vil stalkeren sidde og diskutere med sig selv, i Polle-forklædning, og lade som om, at de hader hinanden som pesten. :blum:

Den flabede observatør vil dog hævde, at det skam er, hvad der allerede er foregået herinde i et stykke tid. Det har set lidt pudsigt ud, at stalker og offer gang på gang har været online samtidig og har skrevet lige efter hinanden - på skift. Om det så er Polle, der også er stalkeren - eller om det er stalkeren, der også er Polle, ja det står hen i det uvisse. Hvis det er Polle, der også er stalkeren, tyder det på at manden selv opfinder sine stalkers, evt. for at få opmærksomhed. Hvis det er stalkeren, der er Polle, tyder det på, at stalkeren savner den rigtige Polle og bare opfinder en fake Polle for underholdningens skyld.

Min påstand er, at hvis Polle ikke dukker op inden for den nærmeste fremtid herinde, så tyder det på, at både han og stalker er ægte nok. Da en ægte Polle næppe vil kunne omgås et ip-ban. Hvis han derimod dukker op igen herinde indenfor kort tid, vil det i mine øjne tyde på, at teorien om, at det er samme person, der spiller offer og stalker, holder vand. Fordi så vil det tyde på, at både Polle og stalker har adgang til Tor. Og dermed nok er samme person.
« Senest Redigeret: Juli 12, 2017, 01:22:28 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 12, 2017, 10:16:41 am »

GuBBi skriver;
"Jeg har accepteret at profilen "Nobody" har truet uskyldige gentagende gange fordi der faktisk er nogen andre som er efter ham."

NEJ

Gubbi skriver nærmere, at "Nobody" er blevet paranoid, fordi han er blevet stalket - og det er også andres opfattelse.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 12, 2017, 10:19:13 am »

GuBBi skriver;
"Jeg har accepteret at profilen "Nobody" har truet uskyldige gentagende gange fordi der faktisk er nogen andre som er efter ham."

Profilen "Nobody" er blevet bannet efter trusler fremført i denne tråd. Jeg har nogen sympati med personen fordi det er klart at han har en plageånd, men jeg har dels ingen beviser for at tørresnoren skulle være hans stalker, og desuden er det ikke første gang at han truer og langer ud efter andre brugere. Derfor er bannet permanent denne gang, og enhver der på forummet giver sig ud for at være ham vil jeg antage er stalkeren og de vil blive slettet.

Hvis man bliver udsat for forbrydelser skal man tage det op med politiet og ikke søge vendetta på dette forum.
Jeg har aldrig accepteret trusler. Jeg har altid taget moderations-aktion når der har været trusler indblandet. Derfor jeg skriver at bannet denne gang er permanent.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
I øvrigt
« Svar #24 Dato: Juli 12, 2017, 10:57:45 am »
Stalkeren er en meget modbydelig person - men selvom man kan have medlidenhed med "Nobody" - så medfører det ikke - at man skal acceptere dårlig opførsel.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: I øvrigt
« Svar #25 Dato: Juli 12, 2017, 11:46:43 am »
Stalkeren er en meget modbydelig person - men selvom man kan have medlidenhed med "Nobody" - så medfører det ikke - at man skal acceptere dårlig opførsel.

Det foregår ligesom i skolegården. Mobberen bliver ved med at mobbe, men går kun LIGE til grænsen, fordi så ved han, at gårdvagten ikke kan skride ind. Til sidst får ofret nok og langer mobberen en lige højre og gårdvagten tvinges til at skride ind og give mobberen en eftersidning.

Hermed fremstår ofret som bøddelen og mobberen som ofret. Præcist hvad mobberen ville opnå. :yes:

Derfor er det dumt, når Nobody mister besindelsen og langer ud til højre og venstre uden at have klare beviser for sine påstande. Vi ved, at han sikkert gør det i afmagt, men det bliver det ikke mere rigtigt af.

Dette er stadig forudsat, at mobber og offer er to forskellige personer, hvilket jeg til tider betvivler. Nogle gange virker hele denne Polle-saga som en noget søgt og iscenesat sæbeopera. Og selvom Polle sådan set fremstår sympatisk en del af tiden, mister han troværdighed med alle sine usandsynlige røverhistorier, som f.eks. om dengang Kongen gik tur med ham i barnevogn. Når han kan finde på at sige den slags, hvor meget af det, han siger, kan vi så overhovedet regne med? Og har han overhovedet en stalker - eller er det hele noget, der foregår oppe i hans hoved?

Det mest logiske svar er selvfølgelig, at Polle har paranoide tendenser og at stalkeren udnytter et let offer, fordi Polle ser spøgelser overalt og er nem at drive til vanvid.

Det mere avancerede svar er, at stalker og offer er én og samme person. Og at det hele er en kunstig iscenesat sæbeopera.

Jeg kender dog ikke svaret, vil jeg understrege.
« Senest Redigeret: Juli 12, 2017, 11:52:59 am af politisk ukorrekt »

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
Sv: I øvrigt
« Svar #26 Dato: Juli 12, 2017, 11:57:29 am »
Problemet kommer virkelig når profilen Nobody vælger at overfalde og true tilfældige andre debattører som ikke har chikaneret ham. Eller når han tror han ved hvem der står bag og derfor udpeger en tilfældig uskyldig som han truer.

Det kan vi da skam godt blive enige om. Det er for dumt af Nobody.

I stedet for at skrive åbent på forum, hvem han mistænker, der står bag, skulle han have skrevet til GuBBi og givet ham et tip og bedt ham holde øje med det. For at tjekke, om der mon var nogle beviser for påstanden. Og først, hvis der havde været beviser, kunne han være gået videre med mistanken.
« Senest Redigeret: Juli 12, 2017, 11:59:20 am af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Juli 12, 2017, 12:17:06 pm »
Vi må ikke håbe at Poul går ud og overfalder "Ølrik" og hans familie bare fordi han har fået en idé om at det ham som er Tørresnoren, måneskin, flixtor, TRL osv.

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Juli 12, 2017, 12:18:54 pm »
Vi må ikke håbe at Poul går ud og overfalder "Ølrik" og hans familie bare fordi han har fået en idé om at det ham som er Tørresnoren, måneskin, flixtor, TRL osv.

Jeg aner ikke hvem ham Ølrik er. Men det lyder som én, der godt kan lide at tømme flasker. :yes:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det gør han ikke
« Svar #29 Dato: Juli 12, 2017, 12:19:47 pm »
Problemet kommer virkelig når profilen Nobody vælger at overfalde og true tilfældige andre debattører som ikke har chikaneret ham. Eller når han tror han ved hvem der står bag og derfor udpeger en tilfældig uskyldig som han truer.

Stalkeren skriver private beskeder til "Nobody" - og det er ikke svært at snyde en uligevægtig person, som har en tendens til at blive paranoid. Sådan går det ofte til, når "nobody" bliver "sær".

Vi har alle sammen gennem årene været vidne til, hvordan en eller flere stalkere har haft en pervers nydelse ud af at forværre "nobodys" sygdom.

Her tænker jeg ikke på godmodige debattører som Tørresnoren eller måneskin.

« Senest Redigeret: Juli 12, 2017, 12:21:24 pm af Anklageren »