Forfatter Emne: Hvordan kan folk holde 40-50 grader ud?  (Læst 1165 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Hvordan kan folk holde 40-50 grader ud?
« Dato: Juli 11, 2017, 03:47:19 pm »
Jeg sidder lige nu og læser om en forestående hedebølge i Portugal og Spanien, hvor de forventer 45-50 graders varme. Puha, det må da være ulideligt!

Det, der undrer mig, er at danskere og nordeuropæere i det hele taget bevidst søger ned mod disse brandvarme lande selv i sommermånederne, hvor det er ulideligt varmt. Hvorfor gør de mon det? Hvordan kan nogen holde ud at være i 40-50 graders varme? Jeg har det ubehageligt, bare der er 30 (og også 25, hvis der er høj luftfugtighed). Faktisk er jeg overbevist om, at jeg ville dø i løbet af få timer, hvis jeg befandt mig et sted, hvor der er 40-50 graders varme. Ganske enkelt. :hyper:

Så mine spørgsmål til din-debat-panelet er:

1. Hvordan kan I holde den varme ud (jer, der elsker varme)?
2. Hvorfor rejser I ned til 40 graders varme? Er I ikke ved at dø dernede?
3. Er det ikke kedeligt at befinde sig et sted, hvor der er så varmt, at man ikke kan lave andet end at dase på en strand? Jeg vil da hellere have en aktiv ferie, hvor man kan gå rundt, cykle rundt o.s.v. Men det gider man da ikke, hvis der er 40 grader.

Med de vanvittige temperaturer, vi ser i Sydeuropa i disse år, forventer jeg snart en klimaflygtnings-migrationsbølge fra Middelhavsområdet mod de nordiske lande. Det bliver jo mere og mere ulideligt at befinde sig sydpå i disse tider. :yes:
« Senest Redigeret: Juli 11, 2017, 03:49:22 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvordan kan folk holde 40-50 grader ud?
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2017, 03:58:50 pm »
Politisk Ukorrekt.

Du/vi/alle er imod at de "skide" muslimer dækker sig til, men det er jo forklaringen, de "skide" muslimer er nok ikke så dumme enda, de har regnet den ud, som jeg skrev i et andet indlæg, så er ens IQ afhærdning hvor du er og hvem du er, men tag en fra de varme lande og sæt ham af på Grønland også er han død inden der er gået 3 dage, og modsat, men de er jo langt fra dumme, de lever under de omstændigheder de har.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2017, 04:12:42 pm »
Politisk Ukorrekt.

Du/vi/alle er imod at de "skide" muslimer dækker sig til, men det er jo forklaringen, de "skide" muslimer er nok ikke så dumme enda, de har regnet den ud, som jeg skrev i et andet indlæg, så er ens IQ afhærdning hvor du er og hvem du er, men tag en fra de varme lande og sæt ham af på Grønland også er han død inden der er gået 3 dage, og modsat, men de er jo langt fra dumme, de lever under de omstændigheder de har.

Venlig Hilsen Poul Jørgensen   

Jeg har nok lagt mærke til at negerne her i byen går rundt i store frakker, selv når der er 25 graders varme. Så de føler sikkert, at det er koldt, når der ikke er 40 grader MINDST. :hyper:

Personligt er jeg mere til arktisk klima. Anklageren må have det rigtigt behageligt - dejligt med kun 5-10 graders varme. :yes:

Jeg husker, at jeg talte med en grønlænder for et par år siden en dag, hvor der var 25 graders varme. Han led frygteligt og sad bare stille og kampsvedte. Så for en fra de egne må den danske sommer føles meget varm.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2017, 04:20:42 pm »
men de er jo langt fra dumme, de lever under de omstændigheder de har.

Jamen, hvorfor pokker går de mon så også tildækket på hovedgaden i Viborg - i gråvejr og behagelige 16-18 graders varme..? :big_grin:

Hvis jeg skulle til Malaga og 39 graders varme, så ville jeg jo nok hoppe i et par korte rør og smide vindjakken..

- altså 'leve under de omstændigheder jeg har'... :yes:

- så det har nok ikke ret meget med at tildække sig - bare på grund af varmen, vel Pollemand.... :dash2:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    26%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 11, 2017, 04:54:28 pm »
nobody, hvis du skal true nogen, kan du så ikke gøre det i en privat mail?

Det er ikke pænt at true nogen offentligt.  :negative:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 11, 2017, 04:56:59 pm »
Tørresnoren/Flixtor/Ølrik/ulrik.

Nu syntes jeg du skal stoppe din syge hetz og jagt på mig, jeg kan også den "leg" også er du taberen, du har jo også en familie som du nok ikke vil havde udstillet, men forsætter du, så er det konsekvenserne af det "Ul/rik", tro mig, jeg kan være lige så ond som dig, og mere til, jeg har min pension, den kan ingen tage fra mig, men du har et firma, og det kan jeg ødelægge på 1, en eneste dag, og så er du færdig som gårdsanger her og på SOLen, alt kan jeg ødelægge for dig, alt.

Så nu lukker du de falske profiler, ellers vil jeg ødelægge alt for dig, kone, børn, familie, og dit firma, alt vil jeg tage fra dig, husk på den ting, jeg ved hvem du er, og jeg har stadigt den Mail: du sendte til mig, og den offentliggøre jeg hvis du ikke stopper nu, du har givet mig lov til at offentliggøre den Mail: 2 gange, både her på Din-debat og på SOLen, og hvis du ikke stopper NU, så lægger jeg den Mail: ud med alle de oplysninger der er i/på den, også din IP-adresse fra dit firma, så stop nu.

Poul Jørgensen

Poul Jørgensen

Jeg har EEN profil på denne debat - hvad Sol angår, så er det mange år siden jeg har været der..!!

- dine personlige trusler (igen!) er naturligvis anmeldt til moderator..!
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 11, 2017, 05:22:44 pm »
Vil lige forsøge at "mægle" lidt mellem parterne her - så jeg prøver at se sagen fra begge sider:

Trusler er selvfølgelig aldrig i orden.

Men I ved godt, at Polle er lidt følsom og ikke kan tåle alt det drilleri. Så burde I også nogle gange stoppe, mens legen er god. Jeg kan også lave lidt sjov med Polle, men hvis han beder mig stoppe, så gør jeg det også. Fordi jeg kan fornemme, hvor grænsen går.

Det er lidt ligesom i skolegården i gamle dage, hvor mobberne drev ofret ud på vanviddets rand - så ofret til sidst gjorde noget dumt. Det kan stadig ikke forsvares at true folk og det er klart, at GuBBi som moderator må skride ind. Men måske skulle I have lidt mere fingerspidsfornemmelse for, hvornår drilleriet går over grænsen og ikke er sjovt.

Når dette er sagt, synes jeg ikke at Tørresnorren skrev andet end sit sædvanlige drilleri. Men hr. Snor, når du nu ved, at Nobody ikke kan klare mosten og før har vist, at han mister besindelsen, hvis man bliver ved at drille, ville det så ikke være bedre at holde lidt igen med drilleriet?

Jeg forsvarer dog stadig ikke trusler. Dog tvivler jeg på at Polle vil gøre alvor af dem. Jeg tror der er tale om afmagt. Noget dumt noget man siger i affekt, fordi man ikke kan håndtere drilleriet. Men det kan vi selvfølgelig ikke vide, så derfor bliver moderator jo nødt til at skride ind.

Til Nobody vil jeg sige, at du bør forsøge at lade være med at hidse dig sådan op. Giv igen af samme skuffe, når du bliver drillet. Tørresnorren og de andre kan godt tåle lidt gas, så i stedet for at lade dig irritere, så giv igen. Men på en godmodig måde. Når du går amok og truer, så er det jo dig, der står som taberen. For så er det jo dig, som GuBBi bliver nødt til at skride ind overfor og så er det dig, som folk vil betragte som ham, der går over stregen. Desuden Polle, så er du nogle gange lidt selv ude om, at folk driller dig, fordi du KOMMER altså med noget af nogle røverhistorier engang imellem. Og det er svært helt at lade være med at tage pis på dig, når du kommer med helt vilde påstande, som at du er blevet gået ture med, som spæd, af kongen o.s.v. Så må du da forvente, at folk tage lidt gas på dig...jeg bliver jo heller ikke sur, når folk laver gas på mig, når jeg kommer med - i deres øjne - vilde teorier. Der må man regne med, at folk kan drille lidt. Og kan man ikke tåle det, bør man lade være med at skrive sådanne ting. Nu kan jeg godt tåle godmodigt drilleri, for jeg har selvironi. Derfor kalder jeg også nogle gange mig selv for reptiltossen. Fordi man skal ikke tage sig selv alt for højtideligt. :blum:

Dermed ikke være sagt, at jeg ikke nogle gange kan blive stædig. For det kan jeg. Og jeg kan også irriteres lidt over, hvis jeg har gennemskuet en - vild - teori, og ingen andre herinde kan gennemskue den. :blum: - Men stadig skal man da kunne klare lidt drilleri. Tørresnorren har da også tit drillet mig godmodigt og det er jeg da aldrig blevet sur over. Dog husker jeg, at jeg engang var lidt træt af hans harmonikasmiley. Men det var mere fordi, jeg syntes han burde variere de smileys noget mere. :hyper:
« Senest Redigeret: Juli 11, 2017, 05:29:25 pm af politisk ukorrekt »

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 11, 2017, 05:46:42 pm »
Politisk Ukorrekt.

Det er ikke "uskyldigt" drilleri, når jeg modtager direkte mordtrusler på mig og min søn, så er alt det "sjove" ligesom stoppet, og jeg ved det er "tørresnoren/Flixtor/ølrik/fulderrik" , men stopper de ikke nu, så får de deres egen "medicin" lige i hovedet, og "ul"rik ved jegf ved hvem han er, og hvordan han behandler sine børn og kone, men det siger vi intet om nu.

Poul Jørgensen

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 11, 2017, 06:00:59 pm »
Politisk Ukorrekt.

Det er ikke "uskyldigt" drilleri, når jeg modtager direkte mordtrusler på mig og min søn, så er alt det "sjove" ligesom stoppet, og jeg ved det er "tørresnoren/Flixtor/ølrik/fulderrik" , men stopper de ikke nu, så får de deres egen "medicin" lige i hovedet, og "ul"rik ved jegf ved hvem han er, og hvordan han behandler sine børn og kone, men det siger vi intet om nu.

Poul Jørgensen

Jeg ved ikke, om du og din søn har modtaget trusler. Jeg har ikke set det, men hvis det er sandt, må du jo gå til ordensmagten.

Hvordan du når frem til, hvem din stalker er, aner jeg ikke. Men igen må du jo gå til rette vedkommende, hvis du mener at have en sag og hvis du mener, at der er tale om direkte trusler og ikke blot drilleri. Jeg har ikke set tørresnorren gøre andet end at drille dig godmodigt. At han så nogle gange kan være meget drillesyg, det kan vi alle se. Og måske burde han være mere forsigtig overfor dig, når du ikke kan lide det. Men hvad ved jeg? Jeg kender ikke til alle detaljerne i jeres batalje.

Så har jeg da set, at nogen lægger din adresse og dit telefonnummer ud. Det synes jeg heller ikke er god stil, men her ved jeg, at vedkommendes argument er, at det er oplysninger, du selv har lagt ud i sin tid. Og dermed er disse info alligevel frit tilgængelige. Igen vil jeg sige, at hvis du mener at have en sag, så gå til ordensmagten. Og så må du se, om de vil tage din sag op og om de mener, at der er noget at komme efter.

Hvordan tingene ellers hænger præcist sammen, kan jeg - ligesom andre - kun gisne om. Jeg har da mine teorier selv (konspirationstosse, som jeg jo er :yes:). Men nogen sikker viden har jeg ikke, så jeg vil ikke udtale mig skråsikkert. Men der er jo forskellige muligheder. At det er den ene person. At det er den anden person. At det er en helt tredje person. Eller måske dem alle på én gang, der  har rottet sig sammen imod dig. - Ja, nogen mener at det er dig selv, der opfinder dine stalkers for at få opmærksomhed (Münchhausen-syndromet). Eller måske er det ligefrem én stor sammensværgelse begået at Tryg!!

Igen ved jeg intet. Det er jo alt sammen gisninger fra vores side. :yes:

Uanset hvad, synes jeg dog du bør lade være med at falde i fælden og selv begynde at true folk. For det vil blive brugt imod dig og selvom du MÅSKE har en sag, så vil folk miste sympatien for dig og mene, at det er dig, der er galt på den, når du sidder og truer folk offentligt. Så det får du intet ud af.
« Senest Redigeret: Juli 11, 2017, 06:04:56 pm af politisk ukorrekt »

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 11, 2017, 06:26:55 pm »
Du skal ikke bilde mig ind at Tørresnoren , har fremsagt trusler imod  dig og din søn , du har ævlet og kævlet om mordforsøg igennem flere år , og fordi Tørresnoren driller dig lidt  , er han straks den skyldige , den skal du altså længere ud på landet med .   Hvis det er så galt med trusler hvorfor gør 1448 så ikke noget , og du aner jo ikke hvem han er du gætter som altid .  :yes:

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 11, 2017, 06:31:59 pm »
UPS!.

Det glemte jeg, det må I meget undskylde, det er jo både "Tørresnoren/Flixtor/måneskin", måneskin er jo en god gamme kending fra SOLen, bare under et andet navn, selvfølgeligt, men stadigt er det en og samme person.

Poul Jørgensen

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2017, 06:35:45 pm »
Hvad har du egentligt gang i her , er det varmen der er steget dig til hovedet, eller det det bare ved den her tid , du ved . At der er andet der har gjort dig lidt bims . 

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2017, 06:52:11 pm »
Turde du ikke at skrive tørresnorens navn , når du nu ved så meget  om ham , du har jo fortalt mig hvad han hedder , og at du har talt med hans kone ,  helt ærligt Nobody , du gætter og gætter , og det går ud over uskyldige mennesker , skam dig da .  :negative:

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2017, 07:18:58 pm »
Profilen "Nobody" er blevet bannet efter trusler fremført i denne tråd. Jeg har nogen sympati med personen fordi det er klart at han har en plageånd, men jeg har dels ingen beviser for at tørresnoren skulle være hans stalker, og desuden er det ikke første gang at han truer og langer ud efter andre brugere. Derfor er bannet permanent denne gang, og enhver der på forummet giver sig ud for at være ham vil jeg antage er stalkeren og de vil blive slettet.

Hvis man bliver udsat for forbrydelser skal man tage det op med politiet og ikke søge vendetta på dette forum.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 11, 2017, 09:24:55 pm »
Hvorfor skriver du alt det, når han er blevet banned, og ikke kommer til at skrive her mere?

Poul Jørgensen kan det kun ophidse, og vi andre er ligeglade.

Munchausen Syndrome By Proxy (http://www.webmd.com/mental-health/munchausen-by-proxy#1)

Kan Pølle lide af en særlig afart af MBP ? Nemlig den psykiske lidelse at han *tror* at folk - 1 eller flere - bruger proxyservere til at drille ham fra? Han vil så gøre sig interessant ved at forsøge at bilde os normale her på debatten ind at han bliver drillet fra både højre og venstre og at visse fx. Tørresnoren, ligefrem fremsætter trusler mod hans krop og legeme.

Ganske vist rammer denne sjældne lidelse, jvf. teksten, mest kvinder med børn eller kvinder der er barneplejere. Pølle har jo stadig David at tage sig af og man *kunne* jo få den tanke at han gør disse ting for at martre ham også(?) Jeg ved at Pølle er psykotisk da han gentagende gange har smadret ting i nabolaget (da han var på psykofarmaka) - bla. sagen hvor han smadrede en af mine bekendtes bils baglygter. Sagen var i lokalbladet og der er jo et hav af andre kriminelle forhold også, som jeg ikke vil komme ind på nu.

Men hvorom alt er så tror han at jég er Tørresnoren nu og truer med at offentliggøre IP adr. og post adr. på Snoren. Han har også skrevet truende beskeder til mig hvor han oplyser at han kan oversætte folks IP-adrdresser til deres post-adresser mhp. offentliggørelse. Efter sigende er det noget han har lært af sønnen som er indenfor avanceret IT og hakning og arbejder i PET oplyser han. Jeg mener bare at have læst at sønnen er i løntilskuds-job i Nakskov kommune - altså har et skånejob det(?) Meget forvirrende!

Jeg er usikker på om det kan lade sig gøre det han truer med, men han er en rigtig ubehagelig fætter at bo i samme by som.

vh. TRL
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?