Forfatter Emne: Er der noget I savner fra ungdommen, nu I er ved at blive gamle?  (Læst 864 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Alt det, du aldrig kommer til at fatte
« Svar #15 Dato: Juli 13, 2017, 01:39:47 am »
Jeg vil anbefale ham at opsøge Strøget i København.
Hvis han er i stødet, gerne Vollsmose, Aarhus Vest eller et par af de rigtigt grimme kvarterer i Korsør/Slagelse.

Er det nogen steder du selv har kendskab til og oplevet, eller bare noget du har læst eller hørt om?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Er der noget I savner fra ungdommen, nu I er ved at blive gamle?
« Svar #16 Dato: Juli 13, 2017, 08:41:52 am »
Dykning i Røde Havet, på Phuket og på Curacao - da jeg havde kondien - den mangler jeg i dag, men vil mega gerne igen være i sand til det, selvom det er lidt af en halvdyr hobby.
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 13, 2017, 10:20:52 am »
Dykning i Røde Havet, på Phuket og på Curacao - da jeg havde kondien - den mangler jeg i dag, men vil mega gerne igen være i sand til det, selvom det er lidt af en halvdyr hobby.

Fik du prøvet det, da du havde kondien? Eller er noget, du gerne VILLE have prøvet?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 13, 2017, 04:31:47 pm »

Postet af: politisk ukorrekt

« Dato: I dag ved 10:20:52 am »

Indsæt -~¨
Citér
Fik du prøvet det, da du havde kondien? Eller er noget, du gerne VILLE have prøvet?

Tja, det tror jeg - Røde Havet er som at svømme i et akvarium - masser af fisk i alle størrelser - nogle vrag indenfor dykgænsen (25m) - Phuket (Andman Havet) - store forskelle mellem de forskellige dyksteder, lige fra wire-koraller, til mængder af elkhorn koraller, plade koraller, hjerne koraller (og desværre mange steder havde thai fiskere bruge dynamit, så området var dødt) men Andaman Havet var også det sted hvor jeg var længst nede i tid -: Ko Racha Yai -: 66min på ca. 15m - og dybest nede på -: Racha Noi Bay-: 33m i 35min. Caribiske hav er lidt anderledes - mange store svampe - men ligner måske mest Andaman Havet (Phuket) - så aldrig hajer - men skildpadder og sugefisk af og til - og masser af Klovnfisk også kendt som Anemonefisken - lever i symbosi med søanmoner, hvis gift den er immun overfor; også trompetfisken, som fulgte os, gemte sig mellem dykkeren og lufttanken, for så at kunne snige sig ind på byttet - med vor hjælp - sneaky bastards er de - ja, jeg ville gerne se nogle (ikke alle) steder, jeg har dykket på - tingene kommer jo væltende frem fra kistebunden, når man er der og det vil nok være lidt svært at sluge alle de gamle steder - + alle de dykker kollegaer fra stort set hele verden, som  jeg mødte. :daz:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 14, 2017, 08:14:38 am »

Tja, det tror jeg - Røde Havet er som at svømme i et akvarium - masser af fisk i alle størrelser - nogle vrag indenfor dykgænsen (25m) - Phuket (Andman Havet) - store forskelle mellem de forskellige dyksteder, lige fra wire-koraller, til mængder af elkhorn koraller, plade koraller, hjerne koraller (og desværre mange steder havde thai fiskere bruge dynamit, så området var dødt) men Andaman Havet var også det sted hvor jeg var længst nede i tid -: Ko Racha Yai -: 66min på ca. 15m - og dybest nede på -: Racha Noi Bay-: 33m i 35min. Caribiske hav er lidt anderledes - mange store svampe - men ligner måske mest Andaman Havet (Phuket) - så aldrig hajer - men skildpadder og sugefisk af og til - og masser af Klovnfisk også kendt som Anemonefisken - lever i symbosi med søanmoner, hvis gift den er immun overfor; også trompetfisken, som fulgte os, gemte sig mellem dykkeren og lufttanken, for så at kunne snige sig ind på byttet - med vor hjælp - sneaky bastards er de - ja, jeg ville gerne se nogle (ikke alle) steder, jeg har dykket på - tingene kommer jo væltende frem fra kistebunden, når man er der og det vil nok være lidt svært at sluge alle de gamle steder - + alle de dykker kollegaer fra stort set hele verden, som  jeg mødte..  :daz:

Har du også været sømand - eller er der noget, jeg har misforstået?

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 14, 2017, 10:46:33 am »

Postet af: Anklageren
« Dato: I dag ved 08:14:38 am »

Indsæt -::
Citér
Har du også været sømand - eller er der noget, jeg har misforstået?

Nej, du har ikke misforstået noget - jeg sejlede i 11 år for APM, som telegrafist. De første par år med tankskibe - både små og lidt større, men nåede aldrig supertankskibene. De sidste år med semi-containerskibe (det var før de rigtige containeskibe kom), mest på Stillehavet - US østkyst fra Boston til Charleston - gennem Panamakanalen til L.A. og Frisco derefter Japan rundt, og så tilbage over Stillehavet. så hvis Stillehavets vand er lidt tyndt, skyldes den min færden... :Laie_47:

Offline ALIENS are here

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Juli 14, 2017, 02:29:29 pm »
Urelateret debatten, men El_Nino min bedstefar var den første som telegraferede beskeden "Er der nogen frække piger på linjen?"

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Juli 14, 2017, 03:09:26 pm »
 :help:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Juli 14, 2017, 07:33:39 pm »

Postet af: ALIENS are here
« Dato: I dag ved 02:29:29 pm »

Indsæt --*--

Citér
Urelateret debatten, men El_Nino min bedstefar var den første som telegraferede beskeden "Er der nogen frække piger på linjen?"

Egentligt - tror jeg ikke du ville holdt i bare 5 dage på Stillehavet, men derefter noget kokken ville smed overbord sammen med andet organisk affald, som evt. medfølgende hajer så tog sig af - såeh Aleins svømmer du med de store rov fisk, for en kort stund, inden du bliver revet over, sammen resten af dette spiselige affald? Her blev så dette misfoster af et barnebarn fjernet - ingen spurgt, ingen klage  .. :Laie_75A: :Laie_75B: :Laie_75C:

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Juli 14, 2017, 10:23:28 pm »
Anklager

I dag ved 07:35

Er det noget du selv har oplevet, eller har du bare læst om det?

Citér
Jeg synes, der er noget underligt ved at skulle læse sig til de levevilkår - som man har.

(Medierne er løgnagtige)

Anklageren

« Dato: I dag ved 02:45

Citér
Jeg ved ikke, om der er mange indvandrere om dagen, men det finder jeg ud af, når jeg rejser tilbage.

- ikke at det påvirker mig, fordi det ikke har noget med mit liv at gøre - men det svarer slet ikke til, hvad jeg har læst i Grønland.

:bb: :biggrin:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg forstår ikke, hvor du vil hen?
« Svar #25 Dato: Juli 14, 2017, 10:44:42 pm »
Anklager

Citér
Jeg synes, der er noget underligt ved at skulle læse sig til de levevilkår - som man har.

(Medierne er løgnagtige)

Anklageren

Citér
Jeg ved ikke, om der er mange indvandrere om dagen, men det finder jeg ud af, når jeg rejser tilbage.

- ikke at det påvirker mig, fordi det ikke har noget med mit liv at gøre - men det svarer slet ikke til, hvad jeg har læst i Grønland.

Hvad er det, du ikke kan forstå ved:
"- ikke at det påvirker mig, fordi det ikke har noget med mit liv at gøre"???
« Senest Redigeret: Juli 14, 2017, 10:48:31 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
Sv: Jeg forstår ikke, hvor du vil hen?
« Svar #26 Dato: Juli 15, 2017, 10:28:09 am »
Anklager

Citér

(Medierne er løgnagtige)

Anklageren

Citér

- ikke at det påvirker mig, fordi det ikke har noget med mit liv at gøre - Jeg synes, der er noget underligt ved at skulle læse sig til de levevilkår - som man har./b].

Hvad er det, du ikke kan forstå ved:
"- ikke at det påvirker mig, fordi det ikke har noget med mit liv at gøre"???

Ja ja, smyg du dig bare udenom, ved at markere noget andet, end det jeg markerede !

Du skrev:

Og du skrev om levevilkårene i Danmark :

men det svarer slet ikke til, hvad jeg har læst i Grønland

Altså du tror på, hvad du læser, men det mener du ikke, vi andre skal  :angry:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Jeg forstår ikke, hvor du vil hen?
« Svar #27 Dato: Juli 15, 2017, 02:20:28 pm »

Ja ja, smyg du dig bare udenom, ved at markere noget andet, end det jeg markerede !

Du skrev:

Og du skrev om levevilkårene i Danmark :

men det svarer slet ikke til, hvad jeg har læst i Grønland

Altså du tror på, hvad du læser, men det mener du ikke, vi andre skal  :angry:

Det fremgår ikke, om jeg har troet på det - og jeg har tit nok gjort opmærksom på min holdning til pressen.

F.eks. her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6124.msg80325#msg80325

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2882.msg31371#msg31371

« Senest Redigeret: Juli 15, 2017, 02:23:18 pm af Anklageren »