Forfatter Emne: Hvad er jeres syn på homoseksualitet?  (Læst 635 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Hvad er jeres syn på homoseksualitet?
« Dato: Juli 10, 2017, 11:51:11 am »
Forleden var der Gay Pride her i Aalborg. Det er noget nyt de har fundet på og heroppe har det kun eksisteret i tre år. Ikke som i Kbh., hvor der vel har været en sådan pride i årtier? (ved ikke lige hvornår de startede).

I den anledning vil jeg spørge din-debat-panelet, hvad deres syn på homoseksualitet er. Jeg har opstillet nogle svarmuligheder, som jeg tror nogenlunde dækker folks syn på sagen. Hvis ikke det er tilfældet, kan I vælge at svare ANDET:

1. Homoseksualitet er noget forbandet svineri og de folk burde interneres eller have skåret gyntheren af. Det er bare så fucking klamt og unaturligt. Bvadr.

2. Homoseksualitet er klamt, men hvis de bare nøjes med at gøre det derhjemme og ikke viser at de er Gays offentligt, kan jeg leve med det. Men de skal saftsuseme ikke prøve at lægge an på mig!!

3. Homoseksualitet er syndigt og Gud forbyder det. Men jeg dømmer ikke homoseksuelle som personer. Men de skal vide, at Gud er klar til at dømme dem. AMEN.

4. Homoseksualitet er okay, men de skal lade være med at pådutte resten af samfundet deres livsstil. Derfor er Gay Prides fandens værk. Og selvfølgelig skal homoer da ikke have lov at blive gift i kirke og at avle børn.

5. Homoseksualitet er helt fint, men jeg er imod at de bliver gift i kirken. Bortset fra det, kan de leve som de vil.

6. Homoseksualitet er cool de skal have 100% ligestilling med heteroseksuelle. Også i kirken og med hensyn til at adoptere børn o.s.v. Dog forventer jeg en vis plig og diskretion.

7. Homoseksualitet er fantastisk og samfundet har brug for mere homoseksualitet i kampen mod overbefolkningen. Jo flere bøsser og lesbiske, jo bedre. For de får ikke børn (well, lesbiske gør, men ikke altid). Samfundet bliver desuden mere kærligt, når folk lærer at elske hinanden på tværs af køn. Så jeg går ind for homo agendaen om at omvende samfundet til homoseksualitet. Og nu skal jeg for resten ud på fælleden og se om jeg kan score Albert! :hyper:

8. ANDET: Beskriv selv.
« Senest Redigeret: Juli 10, 2017, 11:56:37 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Nordboen

• Gæst
Sv: Hvad er jeres syn på homoseksualitet?
« Svar #1 Dato: Juli 10, 2017, 12:20:28 pm »
Interessant emne, politisk (u)korrekt; det mener jeg blandt andet også fordi Din-debat er et forum, hvor ukorrekte holdninger offentliggøres. De bliver jordet af "de fine", jo, men de bliver ikke slettet.

MIN HOLDNING: En blanding af dine punkter 2 og 5.

Jeg er modstander af, at de må blive viet i folkekirken men accepterer, at de kan blive "registreret partner" på f.eks. rådhuse.

For uddybning kan du læse min deltagelse i tråden "Et læserbrev",

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6240.msg82041#msg82041

Det er næsten for varmt, her hvor jeg sidder, til yderligere kommentarer.   :wink:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 10, 2017, 12:41:07 pm »
Interessant emne, politisk (u)korrekt; det mener jeg blandt andet også fordi Din-debat er et forum, hvor ukorrekte holdninger offentliggøres. De bliver jordet af "de fine", jo, men de bliver ikke slettet.

MIN HOLDNING: En blanding af dine punkter 2 og 5.

Jeg er modstander af, at de må blive viet i folkekirken men accepterer, at de kan blive "registreret partner" på f.eks. rådhuse.

For uddybning kan du læse min deltagelse i tråden "Et læserbrev",

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6240.msg82041#msg82041

Det er næsten for varmt, her hvor jeg sidder, til yderligere kommentarer.   :wink:

Meget kan folk jo sige om GuBBi, men i det mindste sletter han da som regel ikke indlæg baseret på holdninger. Der er han jo så tilpas frisindet, at han mener, at der skal være plads til alle slags holdninger. Både venstre- og højredrejede. Og det er jeg enig med ham i. Og det er nok også derfor, jeg bruger din-debat mere end andre fora lige pt. Mange andre steder censurerer de for skarpt.

Min egen holdning er nok en blanding af nr. 5 og nr 6. Jeg har ikke noget imod homoseksuelle, så længe de ellers opfører sig pænt og ikke forsøger at påtvinge andre deres seksualitet. Gay Prides synes jeg er okay, da der er brug for at visse meget intolerante mennesker (f.eks. islamister :yes:) bliver konfronteret med deres holdninger. Men omvendt mener jeg, at når Priden bliver så ekstrem og karikeret som i København, så tror jeg egentlig, at man opnår det modsatte af, hvad man havde tænkt sig...nemlig at man bekræfter folk i deres fordomme, så derfor mener jeg at det i virkeligheden gør mere skade end gavn for de homoseksuelle, når bøsser og transseksuelle står halv- eller helnøgne på en lastbil midt i København og skaber sig foran både mænd, kvinder og børn. Lidt plig skader vel ikke.

Grunden til at det så er en blanding af 5 og 6 er, at jeg ikke selv er særligt religiøs og derfor er ret kold overfor kirkens holdning. Og netop fordi jeg er ligeglad med kirkens syn på sagen, så rager det mig en høstblomst om homoer kan blive viet i kirke eller ej - og så har jeg jo på den anden side heller ikke noget problem med, HVIS de kan det. Med hensyn til deres ret til at have børn, er jeg lidt skeptisk, men på den anden side er der også mange heterofamilier, der ikke er idylliske. Skilsmissefamilier, familier med alkoholproblemer o.s.v. Så egentlig tror jeg ikke, at et barn tager mere skade af at være i en harmonisk homofamilie end at være i en disharmonisk heterofamilie. Men jeg synes spørgsmålet er lidt svært. Det er jo på den anden side ikke naturligt for mænd at have børn sammen og vælger man at leve som fyr-fyr, synes jeg måske, at man må leve med, at man har fravalgt at få børn...

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Kuffar

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 10, 2017, 01:01:51 pm »
Forleden var der Gay Pride her i Aalborg. Det er noget nyt de har fundet på og heroppe har det kun eksisteret i tre år. Ikke som i Kbh., hvor der vel har været en sådan pride i årtier? (ved ikke lige hvornår de startede).

I den anledning vil jeg spørge din-debat-panelet, hvad deres syn på homoseksualitet er. Jeg har opstillet nogle svarmuligheder, som jeg tror nogenlunde dækker folks syn på sagen. Hvis ikke det er tilfældet, kan I vælge at svare ANDET:

1. Homoseksualitet er noget forbandet svineri og de folk burde interneres eller have skåret gyntheren af. Det er bare så fucking klamt og unaturligt. Bvadr.

2. Homoseksualitet er klamt, men hvis de bare nøjes med at gøre det derhjemme og ikke viser at de er Gays offentligt, kan jeg leve med det. Men de skal saftsuseme ikke prøve at lægge an på mig!!

3. Homoseksualitet er syndigt og Gud forbyder det. Men jeg dømmer ikke homoseksuelle som personer. Men de skal vide, at Gud er klar til at dømme dem. AMEN.

4. Homoseksualitet er okay, men de skal lade være med at pådutte resten af samfundet deres livsstil. Derfor er Gay Prides fandens værk. Og selvfølgelig skal homoer da ikke have lov at blive gift i kirke og at avle børn.

5. Homoseksualitet er helt fint, men jeg er imod at de bliver gift i kirken. Bortset fra det, kan de leve som de vil.

6. Homoseksualitet er cool de skal have 100% ligestilling med heteroseksuelle. Også i kirken og med hensyn til at adoptere børn o.s.v. Dog forventer jeg en vis plig og diskretion.

7. Homoseksualitet er fantastisk og samfundet har brug for mere homoseksualitet i kampen mod overbefolkningen. Jo flere bøsser og lesbiske, jo bedre. For de får ikke børn (well, lesbiske gør, men ikke altid). Samfundet bliver desuden mere kærligt, når folk lærer at elske hinanden på tværs af køn. Så jeg går ind for homo agendaen om at omvende samfundet til homoseksualitet. Og nu skal jeg for resten ud på fælleden og se om jeg kan score Albert! :hyper:

8. ANDET: Beskriv selv.

Muslimer kaster manden ud fra huset som straf for, at han er bøsse.

http://denkorteavis.dk/2015/han-sidder-pa-toppen-af-et-hojhus-og-skal-do-fordi-han-er-bosse-hans-bodler-fra-islamisk-stat-filmer-det/

Bæskubberi er nok en fornøjelse, hvor kvinden syntes at manden ligner en muslim!

Car...Anklag...foretrækker shemales og den lokale trækkerdreng.

:bad:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 10, 2017, 01:23:13 pm »
Jeg er ikke så glad for at de kan få lov til at adoptere børn, men ellers må de da have lov til at leve som de har lyst. Faktisk så jeg gerne at flere mænd blev homoseksuelle, for så ville der være flere kvinder til mig. :yes:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 10, 2017, 01:24:07 pm »
Muslimer kaster manden ud fra huset som straf for, at han er bøsse.

http://denkorteavis.dk/2015/han-sidder-pa-toppen-af-et-hojhus-og-skal-do-fordi-han-er-bosse-hans-bodler-fra-islamisk-stat-filmer-det/

Bæskubberi er nok en fornøjelse, hvor kvinden syntes at manden ligner en muslim!

Car...Anklag...foretrækker shemales og den lokale trækkerdreng.

:bad:

Velkommen tilbage hr. Sharia. :yes:

Du forvirrer mig dog lidt. På den ene side gør du grin med muslimerne, som jo stort set alle er stærkt homofjendske.

Og samtidig synes du at støtte dem i deres syn på homoseksualitet ved selv at gøre grin med homoer.

Så hvad mener du egentlig om homoseksualitet, Sharia? Er du rent faktisk på muhammzernes side her? :hyper:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 10, 2017, 01:25:26 pm »
Jeg er ikke så glad for at de kan få lov til at adoptere børn, men ellers må de da have lov til at leve som de har lyst. Faktisk så jeg gerne at flere mænd blev homoseksuelle, for så ville der være flere kvinder til mig. :yes:

Ha ha, meget godt argument. Den havde jeg ikke tænkt over. :hyper:

Nordboen

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 10, 2017, 02:04:30 pm »
Huntard:
Citér
Sjovt at du tager den debat op.
Gubbi gav nogle sjove spørgsmål som hvorfor mener du at det er provokerende at 2 mænd skal have ret til at kysse på åben gade, når heteroseksuelle har det?

Det har at gøre med, at det er noget af det mest intime vi mennesker har.

Hvis en venstreekstrem stiller sig op med et banner, der opfordrer til at indføre kommunismen, griner jeg.

Hvis en niqab-klædt madamme (i mit påhør) hvisler til en sygeplejerske på et dansk hospital, at om 10 år har "vi" (islam) magten, så bliver jeg vred. Meget. Men jeg behersker mig indtil videre.

Men hvis to mænd (alder underordnet) står og gnaver i hinanden, får jeg øjeblikkelig kvalme og kigger en anden vej. Jeg kan altså ikke se "det naturlige". Men jeg har aldrig råbt ukvemsord efter dem.

Hvis det er umuligt at forstå dette, er der vist ikke noget at gøre ved det. Jeg vil nemlig ikke laves om, fordi "de rigtige" siger, at jeg skulle skamme mig.   

Nordboen

• Gæst
« Svar #8 Dato: Juli 10, 2017, 02:33:19 pm »
Nej. Det ville jo heller aldrig blive gennemført.
Men jeg kunne ønske mig, at de homoseksuelle "vendte tilbage" til en meget mere diskret adfærd. Alt det med, at de er så stolte, kan jeg brække mig over - der er ingenting at være stolt over!   :bad:

Online dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 10, 2017, 03:12:52 pm »
Jeg tilhører nr 5 dog med ændringen at de skal kunne gifte sig i kirken såfremt kirken accepterer det. Jeg har intet imod homoseksuelle, men jeg gider ikke de fimsede typer. Ikke fordi de er homoseksuelle, men fordi de er en type som jeg finder ret irriterende.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 11, 2017, 10:23:16 am »
Jeg nok til # 4 - og jeg er imod, at de får lov til at enten adoptere børn, eller, for lesbiske kvinders sag, at de kan blive graive via klinisk assistance - homeseksuale er jo pr. definition ikke i stand til at får børn. :ireful1: :ireful2: :ireful3:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 11, 2017, 10:56:04 am »
Enlige får lov til at blive insimineret.
Hvorfor skal homo'er ikke have ret til at adoptere når hetroer har ret til det?

Jeg nok til # 4 - og jeg er imod, at de får lov til at enten adoptere børn, eller, for lesbiske kvinders sag, at de kan blive graive via klinisk assistance - homeseksuale er jo pr. definition ikke i stand til at får børn. :ireful1: :ireful2: :ireful3:

Jeg synes, at man som homo må leve med, at man ikke kan få børn. For det første er det ikke naturligt for to mænd at få børn sammen og for resten heller ikke for to kvinder. For det andet bliver børn af homoer ofte mobbet. Du kan så sige, at det siger mere om mobberne og jo, det kan være sandt. Men det ændrer ikke ved, at de ofte bliver mobbet. Og så tror jeg, at det bare er sundere for børn at have både et mandligt og et kvindeligt forbillede/forældre.

Jeg går ind for frisind og mener, at homoer skal have lov at hygge sig, som de vil. Men lige det med at få børn, er jeg ikke overbevist om er en god idé.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 11, 2017, 10:56:34 am »
Nok tættest på punkt 6. Min holdning kommer fra et liberalt perspektiv. Samfundet skal ikke blande sig i hvad voksne mennesker laver med hinanden, så naturligvis skal homoseksuelles rettigheder sidestillet fuldstændigt med heteroseksuelles. Det er rent lotteri at jeg er heteroseksuel, og det samme gælder for alles seksualitet. Der er for de fleste mennesker aldrig et tidspunkt hvor de vælger deres seksualitet, det er tvært imod noget der går op for dem. Så det er ude af folks bevidste kontrol og dermed ikke noget de skal straffes for.

At homoseksuelle kan vies i kirken er jeg også helt med på. Jeg er dog ikke fan af hvordan det blev implementeret i sin tid, fordi det indebar at staten blandede sig i et religiøst anliggende, og den dør åbner begge veje. Havde foretrukket at kirken selv havde taget initiativet. Synes det er helt fint at præster selv kan vælge om det er noget de vil.

De må for min skyld også gerne adoptere børn på lige fod med andre par, hvis de kan påvise at de kan give de børn en god opvækst.

Til gengæld vil jeg gerne væk fra at man ser homoseksualitet som en identitet. For det bør det bestemt ikke være. Det er forhåbenligt bare ét ud af utallige karaktertræk hos en person, så jeg er meget mistænktsom overfor hvordan visse homoseksuelle bliver valgt som rollemodeller af medierne. For de virker tit som meget overfladiske mennesker der har drejet hele deres personlighed omkring deres seksualitet. Heteroseksuelle kan være præcis ligeså overfladiske men de typer bliver ikke fremhævet af medierne som stereotyper eller forbilleder for alle andre heteroseksuelle. For heteroseksuelle er det alment accepteret at vi er meget forskellige. For homoseksuelle gælder nogle meget specifikke forventninger til deres personlighed og dette kan være selvforstærkende.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 11, 2017, 11:26:40 am »
Nok tættest på punkt 6. Min holdning kommer fra et liberalt perspektiv. Samfundet skal ikke blande sig i hvad voksne mennesker laver med hinanden, så naturligvis skal homoseksuelles rettigheder sidestillet fuldstændigt med heteroseksuelles. Det er rent lotteri at jeg er heteroseksuel, og det samme gælder for alles seksualitet. Der er for de fleste mennesker aldrig et tidspunkt hvor de vælger deres seksualitet, det er tvært imod noget der går op for dem. Så det er ude af folks bevidste kontrol og dermed ikke noget de skal straffes for.

Det er jeg helt enig i. Derfor synes jeg ikke, at en homoseksuel har nogen grund til at skamme sig. Han eller hun er efter min overbevisning født med sin seksualitet og kan ikke gøre for den. Jeg tror ikke på, at man BLIVER homoseksuel, f.eks. ved at blive forført (forførelsesteorien). Jeg kender da en homo og han har fortalt, at han vidste det allerede da han var 9-10 år gammel. Det tyder på et det er medfødt. :yes:

At homoseksuelle kan vies i kirken er jeg også helt med på. Jeg er dog ikke fan af hvordan det blev implementeret i sin tid, fordi det indebar at staten blandede sig i et religiøst anliggende, og den dør åbner begge veje. Havde foretrukket at kirken selv havde taget initiativet. Synes det er helt fint at præster selv kan vælge om det er noget de vil.

Enig. Som sagt er jeg dog ikke religiøs, så for min skyld kan kirken gøre hvad de vil. Det interesserer mig ikke så meget.

De må for min skyld også gerne adoptere børn på lige fod med andre par, hvis de kan påvise at de kan give de børn en god opvækst.

Det er her, jeg er i tvivl. Læs evt. svar ovenover til Huntard.

Til gengæld vil jeg gerne væk fra at man ser homoseksualitet som en identitet. For det bør det bestemt ikke være. Det er forhåbenligt bare ét ud af utallige karaktertræk hos en person, så jeg er meget mistænktsom overfor hvordan visse homoseksuelle bliver valgt som rollemodeller af medierne. For de virker tit som meget overfladiske mennesker der har drejet hele deres personlighed omkring deres seksualitet. Heteroseksuelle kan være præcis ligeså overfladiske men de typer bliver ikke fremhævet af medierne som stereotyper eller forbilleder for alle andre heteroseksuelle. For heteroseksuelle er det alment accepteret at vi er meget forskellige. For homoseksuelle gælder nogle meget specifikke forventninger til deres personlighed og dette kan være selvforstærkende.

Ja, enig. Medierne dyrker altid stereotyperne og det kan blive belastende for den almindelige homo, fordi man hele tiden kædes sammen med en stereotyp som f.eks. Gustav - der er alt andet end en gennemsnitshomo.

Jeg ved også, at nogle homoer irriteres over Gay Priden i København, fordi de mener, at den er for ekstrem og dermed bekræfter folks fordomme. De færreste jævne homoer kan identificere sig med dragqueens og læderbøsser, der står og skaber sig på en vogn ind imod København under priden. Igen er det ekstremiteterne der dyrkes, hvilket giver et skævt billede af virkeligheden.

Jeg lagde mærke til, at da der var Pride i Aalborg forleden, så var det naturligvis en transseksuel samt en læderbøsse, som TV2 Nord interviewede. Hvorfor skal de altid vælge en transseksuel, en dragqueen eller en læder-betonbøsse? Det giver igen et skævt billede af virkeligheden. De færreste homoer har noget til fælles med transsekseuelle eller dragqueens f.eks.

Det er jo heller ikke alle homoer, der dyrker sex på fælleden, bare fordi Albert gør det. :hyper: Lige så lidt som det er alle heteroer, der går i swingerklubber.
« Senest Redigeret: Juli 11, 2017, 11:31:26 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Der er al for meget postyr om andres sexliv.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?