Forfatter Emne: Noget af det dummeste, jeg har hørt  (Læst 1268 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Noget af det dummeste, jeg har hørt
« Dato: Juli 09, 2017, 07:56:08 pm »
- Det er ikke den dummeste ide, jeg nogensinde har hørt. Men det er tæt på.

Så hård er kritikken fra den republikanske senator Lindsey Graham, efter at USA’s præsident, Donald Trump, tidligere i dag tweetede, at han har talt med sin russiske kollega, præsident Vladimir Putin, om at oprette en særlig enhed for cybersikkerhed.

En lignende melding kommer fra den republikanske senator Marco Rubio, som sidste år kæmpede mod Donald Trump om at blive Republikanernes præsidentkandidat.

At arbejde sammen med Putin om en ”cybersikkerheds-enhed” vil svare til at arbejde sammen med Assad om en ”kemisk våben-enhed”, skriver senatoren på Twitter med henvisning til den syriske præsident, der angiveligt har brugt kemiske våben mod sin egen befolkning flere gange.

- Vi har ingen strid med Rusland eller russerne. Problemet er Putin og hans undertrykkelse, krigsforbrydelser og indblanding i vores valg.

http://www.dr.dk/nyheder/udland/partifaeller-skoser-trumps-cyberplaner-med-rusland-noget-af-det-dummeste-jeg-har

Problemet er selvfølgelig, at Trump tror mere på Putin, end han tror på det efterretningsvæsen, som han selv er chef for (der har til opgave at beskytte USA).

At Rusland er blevet en militær dværg i forhold til USA gør ringe forskel på, at Trump ikke er loyal over for sit eget land.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Noget af det dummeste, jeg har hørt
« Svar #1 Dato: Juli 09, 2017, 08:26:34 pm »
Lindsey Graham er en NWO-globalist og en RINO. Det samme kan man sige om taberen Macro Rubio der fik kæmpe tæsk i GOPvalgene. Jeg tror også meget mere på Putin end jeg tror på disse to NWO-globalister

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
Sv: MAKE AMERICA GREAT AGAIN
« Svar #2 Dato: Juli 09, 2017, 08:28:26 pm »
- Det er ikke den dummeste ide, jeg nogensinde har hørt. Men det er tæt på.

Så hård er kritikken fra den republikanske senator Lindsey Graham, efter at USA’s præsident, Donald Trump, tidligere i dag tweetede, at han har talt med sin russiske kollega, præsident Vladimir Putin, om at oprette en særlig enhed for cybersikkerhed.

En lignende melding kommer fra den republikanske senator Marco Rubio, som sidste år kæmpede mod Donald Trump om at blive Republikanernes præsidentkandidat.

At arbejde sammen med Putin om en ”cybersikkerheds-enhed” vil svare til at arbejde sammen med Assad om en ”kemisk våben-enhed”, skriver senatoren på Twitter med henvisning til den syriske præsident, der angiveligt har brugt kemiske våben mod sin egen befolkning flere gange.

- Vi har ingen strid med Rusland eller russerne. Problemet er Putin og hans undertrykkelse, krigsforbrydelser og indblanding i vores valg.

http://www.dr.dk/nyheder/udland/partifaeller-skoser-trumps-cyberplaner-med-rusland-noget-af-det-dummeste-jeg-har

Problemet er selvfølgelig, at Trump tror mere på Putin, end han tror på det efterretningsvæsen, som han selv er chef for (der har til opgave at beskytte USA).

At Rusland er blevet en militær dværg i forhold til USA gør ringe forskel på, at Trump ikke er loyal over for sit eget land.

Hvor NWO kandidaten killary vil have krig imod Rusland og Syrien så har Trump sagt at han vil have fred og et meget bedre samarbejde med Rusland. Stor ros til Trump herfra  https://www.rt.com/usa/395792-trump-putin-cybersecurity-unit/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 09, 2017, 08:38:10 pm »
Hvor NWO kandidaten killary vil have krig imod Rusland og Syrien så har Trump sagt at han vil have fred og et meget bedre samarbejde med Rusland. Stor ros til Trump herfra  https://www.rt.com/usa/395792-trump-putin-cybersecurity-unit/

Du lyder mere og mere desparat, for valgkampen er for længst overstået, og jeg har citeret to af Trumps partifæller.

Hvis du mener, at AMERICA er blevet GREAT AGAIN - så er det svært for andre at forstå, hvad du mener med GREAT  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Kan vi få en forklaring?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 09, 2017, 08:40:03 pm »

Du lyder mere og mere desparat, for valgkampen er for længst overstået, og jeg har citeret to af Trumps partifæller.

Hvis du mener, at AMERICA er blevet GREAT AGAIN - så er det svært for andre at forstå, hvad du mener med GREAT  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Kan vi få en forklaring?

Trump og Putin har lavet en våbenhvile i Syrien og siger at de vil have et mere positivt samarbejde fremover. Dette er YUGE og en stor grund til hvorfor jeg var trumptilhænger til at starte med

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 09, 2017, 08:55:52 pm »

Trump og Putin har lavet en våbenhvile i Syrien og siger at de vil have et mere positivt samarbejde fremover. Dette er YUGE og en stor grund til hvorfor jeg var trumptilhænger til at starte med

Det har de ikke
Trump og Putin har aftalt, at der skal være våbenhvile i en lille del af Syrien, men vi ved ikke, om det holder før det bliver forsøgt. Det har tidligere aftaler ikke gjort.

Det er i øvrigt hverken amerikanske eller russiske tropper, som kæmper i Syrien, så det skal tages med et gran salt.

Trump og Putin blev også enige om, at Assad skulle væk fra magten. Aftalen er derfor næsten helt modsat - hvad du tidligere har sagt om Syrien.

Nu støtter hverken Trump eller Putin Assad.

Vi fik som forventet ingen forklaring på, hvordan AMERICA er blevet GREAT.

Er det bare floskler?

« Senest Redigeret: Juli 09, 2017, 08:59:58 pm af Anklageren »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 09, 2017, 09:17:35 pm »
America bliver GREAT om 8 år (og ja Trump bliver helt sikkert en 2 term præsident selvom løgnemedierne prøver at gøre at for at det ikke sker)  da på det tidspunkt der er der en super flot mur, troværdigheden på MSMløgnemedierne er under 15% og obummercare er fjenet (det kommer til at ske snart og jeg glæder mig rigtig meget til at det sker)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 09, 2017, 09:22:15 pm »
Putin confirmed on Saturday that both leaders had shared their views on cybersecurity, saying they had agreed to “create a working group and work together on how to jointly monitor security in cyberspace.”

After their meeting at the G20, US and Russian officials announced that a ceasefire deal had been agreed upon for southwest Syria, to take effect on Sunday, July 9. The ceasefire applies to the Daraa, Quneitra, and As-Suwayda provinces.

Trump said on Saturday that his meeting with Putin had been “tremendous.” Putin noted later that the Trump seen on television is different from the one in real life, adding that he felt relations between the two countries could at least be partially restored.
https://www.rt.com/usa/395792-trump-putin-cybersecurity-unit/

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dig og dine løgnemedier.
« Svar #8 Dato: Juli 09, 2017, 09:30:02 pm »
America bliver GREAT om 8 år (og ja Trump bliver helt sikkert en 2 term præsident selvom løgnemedierne prøver at gøre at for at det ikke sker)  da på det tidspunkt der er der en super flot mur, troværdigheden på MSMløgnemedierne er under 15% og obummercare er fjenet (det kommer til at ske snart og jeg glæder mig rigtig meget til at det sker)

Alt hvad du kan anføre, er noget som går i opfyldelse engang ude i fremtiden.

Trump er den mest upopulære præsident i mange år. Det skyldes dels, at han ingen værdighed har - men også, at han ikke får noget gennemført og at hans valgløfter var falske. Byggeriet af muren gik ikke i gang dag ét osv.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det bliver med garanti aldrig til noget
« Svar #9 Dato: Juli 09, 2017, 09:46:34 pm »
Putin confirmed on Saturday that both leaders had shared their views on cybersecurity, saying they had agreed to “create a working group and work together on how to jointly monitor security in cyberspace.”

After their meeting at the G20, US and Russian officials announced that a ceasefire deal had been agreed upon for southwest Syria, to take effect on Sunday, July 9. The ceasefire applies to the Daraa, Quneitra, and As-Suwayda provinces.

Trump said on Saturday that his meeting with Putin had been “tremendous.” Putin noted later that the Trump seen on television is different from the one in real life, adding that he felt relations between the two countries could at least be partially restored.

Det er lige det, som Trumps partifæller kalder tæt på det dummeste, som de nogen sinde har hørt  :big_grin:

Jeg ved så ikke, hvorfor du gentager en del af oplægget uden at kommentere det????

En senator siger, at "... det er ligesom, at den fyr, der røvede dit hus, foreslår dig at deltage i en arbejdsgruppe om indbrud" - En anden siger sarkastisk: "Jeg er sikker på, at Vladimir Putin kunne være en stor hjælp i denne indsats, fordi han står bag hackingen."

Nu skal vi heller ikke glemme, at Kongressen vedtog at skærpe de økonomiske sanktioner imod Rusland på grund af indblandingen i den amerikanske valgkamp for 14 dage siden. Den beslutning skal bare igennem senatet, hvor den nok også bliver vedtaget.

Hvad mon Putin siger til det, når de økonomiske sanktioner imod Rusland bliver skærpet på grund af indblandingen i den amerikanske valgkamp?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
Sv: Får du penge for at lyve?
« Svar #10 Dato: Juli 09, 2017, 09:51:53 pm »

Alt hvad du kan anføre, er noget som går i opfyldelse engang ude i fremtiden.

Trump er den mest upopulære præsident i mange år. Det skyldes dels, at han ingen værdighed har - men også, at han ikke får noget gennemført og at hans valgløfter var falske. Byggeriet af muren gik ikke i gang dag ét osv.

¨¨Trump er den mest upopulære præsident i mange år¨¨
Jeg giver ikke meget for de meningsmålinger som løgnemedierne kommer med. Jeg har før snakket om hvor meget fejl Washington Compost og NY slimes havde i deres meningsmålinger

¨¨men også, at han ikke får noget gennemført og at hans valgløfter var falske¨¨
Jeg havde en tidligere tråd om alle de love som Trump fik i gemmen men den har du glemt? Skal jeg finde den frem til dig? Og nu er valgløftet omkring fred med Rusland og fred i Syrien opfyldt og obummercare bliver snart fjernet (selvom han får nul hjælp hos demokraterne så det tager lidt tid)

Trump siger at forhandlingerne om muren kommer til september

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 09, 2017, 09:59:14 pm »

Det er bare et godt eksempel på hvor sært du forholder dig til valgløfterne.

Trump lovede, at byggeriet gik i gang øjeblikkelig, og at Mexico skulle betale muren.

- og nu skal der forhandles til september, om amerikanerne bliver tvunget til at betale - før byggeriet måske går i gang.

Hvor høj er din IQ?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
Hvorfor bliver du ved med at citere FAKE NEWS?
« Svar #12 Dato: Juli 09, 2017, 09:59:33 pm »

Det er lige det, som Trumps partifæller kalder tæt på det dummeste, som de nogen sinde har hørt  :big_grin:

Jeg ved så ikke, hvorfor du gentager en del af oplægget uden at kommentere det????

En senator siger, at "... det er ligesom, at den fyr, der røvede dit hus, foreslår dig at deltage i en arbejdsgruppe om indbrud" - En anden siger sarkastisk: "Jeg er sikker på, at Vladimir Putin kunne være en stor hjælp i denne indsats, fordi han står bag hackingen."

Nu skal vi heller ikke glemme, at Kongressen vedtog at skærpe de økonomiske sanktioner imod Rusland på grund af indblandingen i den amerikanske valgkamp for 14 dage siden. Den beslutning skal bare igennem senatet, hvor den nok også bliver vedtaget.

Hvad mon Putin siger til det, når de økonomiske sanktioner imod Rusland bliver skærpet på grund af indblandingen i den amerikanske valgkamp?

Det eneste indblanding i den amerikanske valgkamp er korrupte DNC foreninger som har snydt sig til flere stemmer via valgfusk (støttet af NWO globalisten Soros) Men det er sur røv at man snyder og så stadig taber stort som killary gjorde

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 09, 2017, 10:03:46 pm »

Det er bare et godt eksempel på hvor sært du forholder dig til valgløfterne.

Trump lovede, at byggeriet gik i gang øjeblikkelig, og at Mexico skulle betale muren.

- og nu skal der forhandles til september, om amerikanerne bliver tvunget til at betale - før byggeriet måske går i gang.

Hvor høj er din IQ?

Det er svært at få alt i gemmen når NWO-svampen og RINOerne gør alt hvad de kan for at Trumps forslag ikke kommer i gemmen. Men Trump kæmper en hård og brav kamp imod Svampen og RINOerne (som er det samme) Rom bliv ikke bygget på en dag og slet ikke med korrupte RINOere. Jeg overvejer at tage en rigtig iq test hos Mensa en dag da det kunne være meget sjovt at se. Men jeg er overbevist på at den er over 68  :blum:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 09, 2017, 10:04:52 pm »

Hvor høj er din IQ?

Det er vist noget, der hører ind under personfølsomme oplysninger  :blum:
I'm a Troll